Novemberstoppers 2007 (deel5) Veel succes meiden!!!!

@Cathy S. wrote:

Zasje, flauw zeg, zo n norse gyn… Maar heerlijk te weten dat de kleine een gezond mannetje/vrouwtje is! (ik denk een meidje)

Dat denk ik bij jou nou ook. :mrgreen:

Sorry meiden dat ik niet heel erg spraakzaam ben maar er komt zoveel op mij af geboorteborden maken mijn man aan het beunen, baby kamer op orde krijgen alles in mun upske. Mijn moeder beetje ondersteunen die moet over een paar weken geopereerd worden. Verjaardagen, vrijgezellenfeesten, trouwerije ik heb zo weinig tijd voormezelf en als ik dat heb plof ik toch echt ff mun bed in. Ik heb in deze zwangerschap zo weinig energie … :think:

Lees wel altijd mee hoor maar aan reageren kom ik dan niet aan toe. Jullie zijn schatten ik hoop dat ik altijd deel uit mag blijven maken van dit geweldige clubje :-*

Zasje: Natuurlijk mag jij altijd deel uitmaken van ons clubje, je hoort er gewoon bij hoor. :hug: :hug: En wat klinkt het idd heel erg druk bij jou zeg. :o Hopelijk kan je toch nog op tijd en stond effe bijtanken. :wink:

Liekie: Wat moeilijk allemaal zeg. Donderdag dus de curretage. We gaan aan je denken hoor meid. :hug:

Hey meiden,

Liekie, :hug: voor jou. Hopelijk is donderdag gauw voorbij. Fijn dat jullie wel gelijk door mogen en dat je bij een volgende zw.sch. ook vroeg al controle krijgt!

Simba, fotootjuh!!!

Sabine, haai meid :-* Hoe ist daar in het zonnige Mallorca? Ik ben absoluut niet jaloers hoor :liar: :-

Zasje, doe maar rustig aan meid. Je hebt genoeg bezigheden zo te lezen en je moet ook goed om jezelf denken hoor!

Marije, balen zeg dat je gesmaakte eten er na een uur weer uit kwam. Ik hoop echt dat het gauw voorbij is. Bij mij duurde het tot de 15de week… :hug:

Ilse, wat stom zeg van die instantie :wall: :snooty:

Mell en wat ga je vanavond doen? Ben je lekker thuis gebleven? (groot gelijk zou ik zeggen :-
)

Loesje, fijn dat je maandag die echo krijgt. Duim voor je dat het gewoon hartstikke goed zit!

Anijs, hoop op een droomvrije nacht voor jou :hug: Doe je wel rustig aan meid?

Ik kan niet verder terugscrollen en heb geen zin om een tweede scherm te openen… :oops:

Een dikke :-* voor jullie allemaal meiden.

Hier ging het vandaag wel goed. Ik heb mijn activiteiten goed verdeeld over de dag en heb vanmiddag anderhalf uur heerlijk geslapen! Zo kan ik vanavond tenminste lekker voetbal volhouden :wink: Ik merk dat ik me niet té druk moet maken (lich.) dan krijg ik snel harde buiken. Volgens de assistente kan ik het zo prima volhouden tot de controle van dinsdag en als het wel erger wordt of als ik me ongerust maak dan mag ik altijd bellen en/of langskomen.

Nou, ik zoek nog even het andere groepje op hier op KoK en dan kruip ik zo lekker op de bank…de oranje m&m’s staan me al aan te kijken… :drool: We gaan lekker genieten!

Liefs, Marietje

heeey

@liekie, nu weer tot donderdag wachten, moeilijk hoor meid

dat wachten elke keer! :hug:

@zasje, meid natuurlijk blijf je bij ons clubje horen :-*

de aftrap is geweest… spannend!!!

hopelijk weer zo’n leuke partij voetbal als maandag en natuurlijk met het zelfde eindresultaat :mrgreen:

dinsdag komt de foto, beloofd!!!

dan sminkt mijn collegatje mij is mooier als wat er nu op zit

2 simpele vlaggetjes :mrgreen:

ik ga kijken … kom wel melden als er iets spannends gebeurd :wink:

veel plezier met kijken marietje,

en fijn dat als je rustig alles verdeeld het gelukkig wel goed gaat

rustig aan hoor meid :-*

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ben ik weer :mrgreen: :dance: :dance: :dance: :dance:

1-0

te hard gejuicht…Aron wakker :oops: :mrgreen:

Haha, ze zijn weer in actie hoor onze voetbalvrouwen :lol: :lol:

@marietje, oeps hopelijk slaap hij weer rustig verder :wink:

@Ilse81 wrote:

Haha, ze zijn weer in actie hoor onze voetbalvrouwen :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

2-0

:dance: :dance: :dance:

Het gaat goed hé 2-0 :mrgreen:

ja het gaat super goed

nog 30 min volhouden dan gaan we door naar de kwartfinale’s :mrgreen:

:frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

2-1

en in dit zelfde berichtje

3-1 :mrgreen:

@Simba83 wrote:

:frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

2-1

en in dit zelfde berichtje

3-1 :mrgreen:

Het komt vast door jou fantastische steun :mrgreen:

hahahahahahahaha

zou dat het zijn :mrgreen:

vind het trouwens wel gezellig zo

jij houd niet zo van voetbal dat je achter de pc zit

of zit je ook in de huiskamer???

joepie we hebben gewonnen!!!

sorry voor de niet zo voetbalfans :mrgreen:

maaar we zijn door naar de kwartfinale’s!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ik ben met het uitprinten bezig van platen voor de babykamer :mrgreen:

Dan kan ik ze op de projector leggen :wink: , nu beetje rust in huis

Nederland Gefeliciflapperd :mrgreen: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

wat voor platen ben je aan het maken???

het zal inderdaad nu lekker rustig zijn haha

Hai lieverds,

Ben op werk, maar wilde tussendoor even lezen hoe het hier staat!

Nederland gewonnen, dat is niet verkeerd!! :dance:

Vanavond reageer ik lekker op iedereen, voor nu wilde ik alleen even melden dat er nog niets van een ongi te merken is.

:-*