Zasje, flauw zeg, zo n norse gyn… Maar heerlijk te weten dat de kleine een gezond mannetje/vrouwtje is! (ik denk een meidje)
Dat denk ik bij jou nou ook. :mrgreen:
Sorry meiden dat ik niet heel erg spraakzaam ben maar er komt zoveel op mij af geboorteborden maken mijn man aan het beunen, baby kamer op orde krijgen alles in mun upske. Mijn moeder beetje ondersteunen die moet over een paar weken geopereerd worden. Verjaardagen, vrijgezellenfeesten, trouwerije ik heb zo weinig tijd voormezelf en als ik dat heb plof ik toch echt ff mun bed in. Ik heb in deze zwangerschap zo weinig energie … :think:
Lees wel altijd mee hoor maar aan reageren kom ik dan niet aan toe. Jullie zijn schatten ik hoop dat ik altijd deel uit mag blijven maken van dit geweldige clubje :-*
Zasje: Natuurlijk mag jij altijd deel uitmaken van ons clubje, je hoort er gewoon bij hoor. :hug: :hug: En wat klinkt het idd heel erg druk bij jou zeg. :o Hopelijk kan je toch nog op tijd en stond effe bijtanken.
Liekie: Wat moeilijk allemaal zeg. Donderdag dus de curretage. We gaan aan je denken hoor meid. :hug:
Liekie, :hug: voor jou. Hopelijk is donderdag gauw voorbij. Fijn dat jullie wel gelijk door mogen en dat je bij een volgende zw.sch. ook vroeg al controle krijgt!
Simba, fotootjuh!!!
Sabine, haai meid :-* Hoe ist daar in het zonnige Mallorca? Ik ben absoluut niet jaloers hoor :liar: :-
Zasje, doe maar rustig aan meid. Je hebt genoeg bezigheden zo te lezen en je moet ook goed om jezelf denken hoor!
Marije, balen zeg dat je gesmaakte eten er na een uur weer uit kwam. Ik hoop echt dat het gauw voorbij is. Bij mij duurde het tot de 15de week… :hug:
Ilse, wat stom zeg van die instantie :wall: :snooty:
Mell en wat ga je vanavond doen? Ben je lekker thuis gebleven? (groot gelijk zou ik zeggen :- )
Loesje, fijn dat je maandag die echo krijgt. Duim voor je dat het gewoon hartstikke goed zit!
Anijs, hoop op een droomvrije nacht voor jou :hug: Doe je wel rustig aan meid?
Ik kan niet verder terugscrollen en heb geen zin om een tweede scherm te openen… :oops:
Nou, ik zoek nog even het andere groepje op hier op KoK en dan kruip ik zo lekker op de bank…de oranje m&m’s staan me al aan te kijken… :drool: We gaan lekker genieten!