Novemberstoppers 2007, al 5 zwanger!! (deel2)





Aanpassingen voor in het lijstje mag je me altijd pb-en. :wink:







Ons 1ste deeltje: Klikkerdeklik






Ons showforum: Klikkerdeklik

En iedereen ons terug gevonden. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Eerst en vooral:

ilse ik vind dat je het heel mooi hebt gedaan, dank je wel!

Graag gedaan hoor meid.

En hoe voel je je?? Kan je het al geloven??

Je bent uitgerekend in september dan hé.

En wanneer vertellen jullie het de familie?

euhm, hoe ik me voel?? nou eigenlijk wist ik het woensdag al, ik had zo’n sterk voorgevoel, dus ik was al er al een beetje vanuit gegaan. verder vind ik het allemaal wel weer spannend… zal het allemaal goed gaan, vooral de eerste 13 weken enzo… en wat ik voel? ik heb buikpijn al bijna 2 weken (niet de hele dag, maar bij vlagen), net als steken in mijn borsten en het lijkt wel of ik elke dag een beetje meer misselijk word… daar zit ik dan eigenlijk net niet op te wachten, maarja, wat doe je eraan?

ik ben inderdaad 10 september uitgerekend (volgens mij schattingen nu). en wanneer we het gaan vertellen aan de ouders enzo weet ik nog niet. ik wil eigenlijk (net als jij toch?) zo’n shirtje gaan bestellen voor jesse met ‘ik word grote broer’ erop ofzo en als dat binnen is gaan we misschien wel om een bakkie. dan zal ik een week of 5-6 zijn. en de rest van de fam. (broers en zussen) wachten maar tot de eerste echo is geweest denk ik (als we zo lang ons mond kunnen houden tenminste, haha)

:mrgreen: :mrgreen:



Mees: Ja klopt idd, hier ook zo’n t-shirtje, is zo’n leuke manier om te vertellen. :dance:

10 september, da’s een dag later dan toen ik bevallen ben van Lucas. :inlove:

Ik zie net dat ik het kaartje gemaakt heb met je nickname in plaats van met je echte naam. :oops: :wall: :wall: Zullen we het maar op de hormoontjes steken. :think:



Marije: En … druk aan het feesten??? Hoe vond je kleine meid het?? Ga je foto’s plaatsen :pray: Anders al iets gewaar in je buikkie??



Pfff … Lucas is alweer wakker, heeft amper twee uurtjes geslapen.

Ik ga zometeen maar effe de camionette van manlief kuisen vanbinnen. Pfff, heb geen zin. :wall: :wall:

Heb nergens zin in. :roll:

Zou onze auto ook nog moeten kuisen, maar heb euh … ook geen zin. :mrgreen:

Volgende week zal het beter zijn, want dan hebben we onze nieuwe auto. :dance: :dance: :dance:

Wow!!! Ik kom nog even snel kijken voor vertrek en wat ziet mijn oog??? Een tweede zwangere!!! :dance: :dance: :dance: :dance:



Gefeliciteerd Mees!!! Dat het maar een hele fijne zwangerschap mag worden!! (ik ken je inderdaad niet persoonlijk en ook je familie niet, dus van mij zal niemand iets horen :mrgreen: )



Marije - Gefeliciteerd met je dochter!!



Ilse - Leuk gedaan zo deel twee!!



Sabine - En nu? Hoe moet het nu verder nu ze je brief nog niet hebben ontvangen? Succes meid!!



Spannend nu meiden, nu we een tweede zwangere hebben! Ik heb het gevoel dat 2008 een heel goed jaar zal zijn!!! :wink:

heeey meiden



hihi ik heb jullie weer gevonden :mrgreen:

mooi deeltje hoor deel 2 alweer!!!



sinds vandaag weer buikpijn

dit keer anders geen ongipijn meer een soort steken

ik snap er maar weinig van :wall:

het is in ieder geval flink bezig daar binnen :think:



wij gaan zo met mijn schoonouders uit eten :drool:

dus ik ga me maar is omkleden



fijne avond allemaal!!!

Haaaalooo dames!!



Lekker wekend allemaal??

Hier vandaag druk met shoppen. Mannetje is aan het werk en heb me net een aantal frutsels voor in huis gehaald. Bovendien heb ik een geweldig jurkje op de kop getikt. God wat kan een mens soms blij zijn met zoiets als een jurkje, hihi!! :dance: :dance:



Verder voor de statistieken (de tabel). Ik ben 29 en ga voor ons eerste kindje! Mijn NOD is 10 januari, maar dat was volgens mij al bekend!

Verder wou ik ook graag wat foto’s plaatsen op het showforum, het lukt me alleen niet om ze bij in het bericht te krijgen??? Als ik op foto toevoegen en daarna voorbeeld klik, zie ik geen foto! En hoe krijg ik meerdere foto’s in een bericht???



@Simba… Jeetje wat verwarrend. Er gebeurt kennelijk idd van alles in jouw buikie! Maar wat???



@Mees my lips are sealed!!! Volgens mij is dat ook het leuke van dit forum! Iedereen weet alles van elkaar, maar niemand kan en zal wat zeggen!!!



Nou ga nu mijn kerstboom buiten de deur zetten! Wordt hoog tijd!!! :oops:



xxx loesje

Jaaaaaaaaaaaa

Ilse: het is gevonden hoor en je lijstje is prachtig gemaakt!



Simba: steken, helder slijm…

Als je het wat vind zou je anders eens met een vinger in je zelf moeten voelen, dan komt je vinger achterin uit bij je baarmoedermond, als deze wat harden en dicht aanvoelt zoals het puntje van je neus dan zegt het niets speciaals maar als het een beetje open staat en heel week en zacht voelt dan ben je gewoon hartstikke vruchtbaar.

Het klinkt een beetje raar omdat je zo laat in je cyclus bent maar misschien heb je dan gewoon een minieme ongi gehad of geen ongi en is nu de helft van je volgende cuclus zeg maar???



http://www.vruchtbaarheid.org/index.php?id=10

hier lees je daar meer over.



Mees: tuurlijk gaan we het niet doorkleppen, sja IK ken je iig niet persoonlijk dus de kans dat t bij familie komt is erg klein hahaha.

Maar toch nee vanaf dit forum zal dat niet komen, misschien dat dat je man wat gerust steld.

Ergens begrijp ik m wel, maar toch mannen begrijpen niet dat wij vrouwen heel anders in elkaar zitten en het kwijt willen, er over willen praten etc. Jammer dat dat even wat strubeling veroorzaakt hopelijk is het alweer vergeven en vergeten, en je bent nu extra emo natuurlijk, probeer t je niet aan te trekken :wink: dikke knuff





Zo hier weer een dag doorgekomen, mijn mannetje heeft ook weer een nieuw idee bedacht, een caravan!

Dus nu lopen we stad en land af op zoek naar een geschikte caravan. Pffffffffffffff ik ga liever op zoek naar leuke kinderwagens GRIJNS



Nu iig lekker idols kijken en even afschakelen, even tijd voor moi!

fijne avond allen

Hupke: Wie weet mag je binnenkort en een caravan en een kinderwagen gaan zoeken. :dance: :dance:



Loesje: Lijstje is aangevuld en wat leuk dat je zo blij bent met je jurkje. :mrgreen:

Hier doe ik mijn foto’s altijd uploaden via ene ander programma. Dus weet even niet meer hoe je het moet doen vanop deze site. Volgens mij idd, bladeren en dan toevoegen (je meot er wel voor zorgen dat ze de juiste grote hebben, want als ze te groot zijn, dan worden ze er niet op gezet. :wink: Volgens mij kan je je foto niet zien als je op voorbeeld drukt. Je gaat echt op ok moeten drukken als je wil zien of je foto erop staat. Gewoon effe testen in ons forumpje. :wink:



Simba: Heeft het gesmaakt met de schoonouders??? Ooh meid ik hoop dat er voor jou vlug wat verandering en duidelijkheid komt. :pray: Wat zegt je man er allemaal van?



Rebecca: Veel plezier meid!!! Oh en hier ook een gvoel dat 2008 goed zal worden hoor, volgens mij gaan er wel meerdere zwanger zijn deze maand. :wink:



Ik zit hier nog effe met hele kleine oogjes te kijken. Steve is hem nog aan het douchen en dan duiken we met ons drietjes ons bed in. :mrgreen: Nog twee keer slapen en dan mag ik kennismaken met ons kleine spruitje. Ik hoop dat alles in orde is en dat ik een hartje zie of hoor kloppen. :pray: :pray: :pray: :pray:



Dames slaapwel, tot morgen. :-*

hoi hoi meiden



@loes, leuk he shoppen ik ben ook altijd helemaal blij als ik iets leuks gevonden heb :smiley:



@hupke, leuk zeg een caravan, weet je al een beetje wat voor eentje??

dank je wel voor je uitleg en de link. ik had al eerder zelfonderzoek gedaan maar nu met die site erook bij wordt het toch wel wat duidelijker en voel ik ook verschil met eerst, het lijkt nu een stuk zachter te zijn. en ik las ook ergens anders al dat je weleens een cyclus kan overslaan maar wil mezelf ook weer geen hoop geven maar nu begin ik toch te twijfelen.

ik heb trouwens ook nog 3 ovulatietesten in huis, kreeg ik bij mijn bestelling van zwangerschapstesten er zomaar bij maar zou ik die nu kunnen gebruiken om te kijken of er misschien een eitje is??? of moet je dan je hele cyclus volgen??



@ilse, de chinees was weer erg lekker vooral het toetje, lekker ijs :drool:

mijn vriend blijft er vrij rustig over, gelukkig want ik kan soms nog weleens in de stress schieten :oops: . (al hoopt hij natuurlijk net als ik dat we snel duidelijkheid krijgen)

leuk maandag je eerste echo, dat lijkt me zo geweldig om te zien :inlove:



ik ga mijn bedje maar is opzoeken :zzz:

tot morgen :-*

Goeiemorgen lieve meiden,



Hier nog niet ongesteld, maar ik weet bijna zeker dat het er wel aan zit te komen.

Ik weet niet goed of ik er blij om ben of verdrietig. We hebben hier vrijdag veel met elkaar gepraat en besloten dat als het nu niet raak is, we voorlopig stoppen met zwanger proberen te worden. :cry: Het waren heftige gesprekken, niet omdat we ruzie hadden, maar omdat we allebei zo graag nog een kindje willen, maar het nu even niet zo verstandig is. Ik wil er hier op het forum niet al te uitgebreid op ingaan, maar even kort: het zijn 2 zware jaren geweest, met heel weinig slaap, veel stress, en Reinoud is bang dat ik eraan onderdoor zal gaan als ik nu zwanger ben en nog een kindje krijg. (zwanger zijn was voor mij best pittig). Als jullie meer willen weten, PB me dan maar.

Ik vind het, ondanks dat het 't verstandigst is, supermoeilijk. Ondankbaar hè. Ik heb immers al 3 geweldige kinderen! Maar ik heb me de ogen uit mijn kop gejankt…



Wat ik ook heel moeilijk vind, is om jullie te verlaten, ik vind jullie zo’n leuke groep, zo gezellig, voel me hier zo thuis. Reinoud opperde dat ik zou vragen of ik mee mag blijven schrijven. Dus bij deze: willen jullie mij, ondanks dat ik nu even niet zwanger ga worden, adopteren :oops: :mrgreen: Als jullie dat niet willen, of raar vinden, begrijp ik dat heel goed hoor, dan moeten jullie dat echt eerlijk durven zeggen!



Dit was dus even een heel erg ego-berichtje :oops:

ALs jullie het goed vinden dat ik blijf, kom ik later echt wel weer sociaal doen hoor :angel: En vertellen over gisteren, Elske is zo heerlijk echt helemaal bewust jarig geweest! :inlove:



Maar ik laat het hier eerst even bij. Wil eerst jullie reacties lezen, voor ik enthousiast verder ga typen, hahaha.



Knuffeltjes!

lieve marije,



Meid wat een berichtje, ik schrik er gewoon van!

Jeetje wat moet dat moeilijk zijn om zo’n keus te maken,

Ik snap ook goed dat je daar echt verdrietig om bent!



Ik zou absoluut niet willen dat je hier weggaat en

niet meer komt kletsen!

we zijn zo’n supergroepje met zijn allen en daar hoor jij helemaal bij!!!



een dikke :hug: voor jou!

hoi meiden,



ten eerste wil ik graag tegen marije zeggen:

GA NIET WEG HOOR JE HOORT ER GEWOON BIJ. :-* :-

nog gefeliciteerd met je dochters verjaardag.



mees: ik ken je verder niet dus niemand zou ook iets van mij te weten komen hoor :-
:silenced:



ilse: om je lijstje een beetje completer te maken komt hier wat info van mij: ik ben 28 jaar we gaan voor ons derde kindje.

en ik vind het echt heel mooi wat je hebt gedaan!! :-

succes maandag.



simba: hoe is het nou weet je al iets meer?

hopen gat je gauw wat weet! :-




hupke: laten we het hopen voor dat je een carvan en een kinderwagen straks mag gaan uitzoeken! :dance: :dance:





hier gaat verder alles wel rederlijk we hebben deze week niet veel geklust we waren of ziek of hij had geen zin :wall: :wall: wel balen wat volgens mijn berekening was mijn eisprong 3 jan.



tot de volgende keer



groetjes peronella :smiley:

@Ilse, hahaha ja dat zou helemaal super zijn he :stuck_out_tongue: ik mag wel servies en bestek en andere benodigdheden uitzoeken en daar kan ik ook wel rekening houden met een beebje :stuck_out_tongue:



@Simba, we hebben wel wat op het oog, maar willen gewoon eerst goed rondkijken, het wordt iig een caravan met een stapelbed en of een vastbed en treinzit of 2 zitjes, zodat we ons bed niet elke keer hoeven om te gooien en er toch een zitje over is.



Volgens mij kan je een ovulatietest gewoon gebruiken, die geven toch een streep aan als je vruchtbaar bent en anders geen streep?



@marije, ach meis wat een rot nieuws. ten eerste NATUURLIJK BLIJF JE! (mits je dat wel zelf aankan he) ik vind het reuze gezellig zo met jou erbij!

En als ik lees over je vele gebroken nachten etc is het misschien geen gek idee, al blijft het heel pijnlijk, maar als je straks 4 kindjes hebt en je gaat er onderdoor dan ben je veel verder van huis he :frowning:



Hier twijfelen we ook wel soms het is zo’n heen en weer geschommel van we willen zo graag tegen hoe verstandig zijn we bezig.

Want nu nog een jaartje of 2 en Tristan gaat naar school, hij kan dan al buitenspelen zonder weg te lopen (hopen we) en onze handen komen wat vrij etc. Zitten we dan weer in het zelfde schuitje met nieuw beebje, zouden we dat dan wel doen. En gewoon de practische dingen, nieuwe auto, grote verbouwing (komt er toch wel maar nu wordt t dan sneller gedaan) Allemaal dingen waar we wel mee kunnen leven en omgaan maar dat spookt wel eens door ons hoofd.

En ikzelf ben bang de goden te verzoeken, nog een beebje, misschien krijgen we wel een minder gezond kindje, veel extra zorgen enzo.

Wat doen we dan ons gezin aan.

En toch het verlangen is er… en dat overtreft alles :wink:



@Petronella, niet veel geklust betekend niet NIET geklust… dus alles kan hihihi Er is maar 1x voor nodig he.



Zo wij gaan zo onze dochter bij een dinnetje ophalen, daar is ze gaan slapen. Dat voelde zo raar aan gister de hele dag een vreemd gevoel van gemis, en vanmorgen weer. Ben blij als ze weer thuis is, al denk ik dat ik na een minuut of 2 wat anders zeg hihihi



Zonnige zondag iedereen!

heey meiden,



leuk zo’n nieuw deeltje!!



@ marije: blijf er gezellig bij meid!! wel een rot situatie… :frowning: :hug:



@ ilse; spannend zo’n eerste echo!! :smiley:



@ simba; wat een onzekerheid meid, maar wie weet!!



@hupke; succes met je caravan uitzoeken!!



@ petronella; ik ga toch voor je duimen, 1x kan inderdaad al genoeg zijn he?? :wink:



verder nog ff voor de statistieken: ik ben 24, en we gaan voor ons eerste kindje!

nou ik ga maar eens aan mn huiswerk beginnen :frowning: ik zit in mn laatste jaar van mn opleiding, en hoop in juni klaar te zijn!! maar de laatste loodjes wegen erg zwaar… bleh!!



kuss

Marije: Je vraagt het zelf om te blijven, maar mocht je het niet gevraagd hebben, dan nog had ik aangedrongen zodat je zou blijven. :wink: :hug: Meid, je bent één van ons, of je nu voor een 4de kleintje gaat of niet, je hoor thier bij ons. Ik ben er zeker van dat iedereen gewoon verder wil weten hoe het met je gaat en met je kids. :wink: Neen, je mag ons gewoon niet verlaten. :frowning: Dus blijf hier gezellig hangen. :wink: Het moet allemaal moeilijk gewees zijn, zoveel slapeloze nachten en al zolang … :cry: :cry: Ik hoop voor jou dat je vlug wat betere tijden hebt. Maar volgens mij heb je eht wel goe dmet je man en kunnen jullie goed praten. :wink: Hoe dan ook, onze steun heb je volledig, als het even niet gaat dan weet je ons te vinden, we zijn er voor je meid. Je bent echt een vriendinneke geworden. :hug: :hug:



Petronella en Mell: Ik ga de wijzigingen in de loop van volgende week doen. Heb er nu even de puf niet voor. :oops:



Hupke: Idd, dat geeft een leeg gevoel hé als er één van d ekids niet thuis is. :? :? Je kan plots uitslapen en vanalles doen en toch verlang je achter het moment dat ze thuis zijn. :inlove:



Petronella: Idd, maar 1 zaadje heb je nodig hoor. :wink:



Meiden jullie gaan het niet geloven: Ik heb kunnen doorslapen. :dance: :dance: :mrgreen: :mrgreen: Lucas is niet wakker geweest. :pray: :pray:

Verder was ik deze morgen heel goed, maar na het eten van twee boterhammetjes ben ik weer kotsmisselijk. :wall: :wall: :wall: Ik heb dit nooit gehad bij Lucas, dus baal verschrikkelijk. :wall:

En als ik nu nog eens boven de pot zou kunnen hangen dat het beter gaat, maar nee, er komt niks uit. :doh:

wow, even bijna een dag niets gelezen,komt zooooveel bij dan he! :mrgreen:



marije:kreeg kippevel toen ik het las.maar als je volledig achter jullie keuze staat,probeer het dan ook even los te laten en denk nou maar even aan jezelf. :inlove:

natuurlijk willen wij jou met z’n allen adopteren hoor :mrgreen:

als het maar niet al te pijnlijk is als je al die verhalen leest hier.

heftig meid. ik wens je heel veel kracht toe vanuit hier. :inlove:



ilse: morgen de echo??? spannend!!



dames, heb de rest ook allemaal gelezen maar heb niet zo veel tijd om op alles te reageren.ga zo mijn kerstspul eens afbreken.jippie,geen in :?

ga de lampjes wel missen denk ik. :wink:

vanavond kom ik weer even snuffelen!



tot straks! :smiley:

Sabine: Hier nog éné die de kerstboom nog moet wegdoen. Heb ook geen zin … zit liever op mijn luie kont achter de pc. :think: :mrgreen: De lampjes ga ik niet missen, want die zijn kaduk sedert oudejaarsavond. :roll: :wall: :wall: