Hey hallo dan! Ja, het wordt wel spannend nu al verwacht ik dat het nog wel even zal duren voor ik ga bevallen, maar ja ondertussen staat wel gewoon alles klaar voor het geval dat het toch al begint
Pooh, balen van je nieuwe cyclus… Het is je zo gegund dat het ook voor jou snel raak mag zijn…
Miro, alles goed met jouw gezinnetje? Heb je nog lang verlof of moet je al snel beginnen?
Ruth, jij ook al zo nieuwsgierig? Dat herken ik wel, toch gek om al zo veel liefde voor je kindje te voelen dat je nog helemaal niet kent… :inlove:
@ Esther ik heb nog 4 weken zwangerschapsverlof. Maar daarna heb ik volledig ouderschapsverlof t/m maart. :dance:
Op 1 april moet ik weer werken (geen grapje)
Het ouderschapsverlof is onbetaald, maar evengoed wel heerlijk natuurlijk.
Dus ik ga lekker overwinteren met mijn kleine Stijn!
ff echo hoor :oops:
Vanochtend bij de gyn geweest, mn eigen gyn was er niet en deze sprak die van mezelf erg tegen.
Probeer me er niks van aan te trekken maar ben toch redelijk uit het veld geslagen.
Heb eerst weer een recept mee gekregen voor femara en dan zien we in febr wel weer.
Mn ei was 19 mm :inlove: :dance:
Wat zei deze gyn dan Pooh? Wel heel vervelend… Ik blijf voor je duimen hoor!
Hier nog alles rustig afwachten…
Ik ben vanochtend bij de gyn geweest, ging een beetje raar allemaal.
Was bij een andere dan mn eigen.
Ze spraken elkaar tegen.
Deze gyn vind het raar dat we hebben afgesproken dat ik 6 maanden de femara zou gaan gebruiken zonder echo’s.
" het was niet zomaar een pilletje"
Ze vind dat ik het max nog 3 maand mag gebruiken.
En dan aanvullende onderzoeken moet gaan doen.
Ik heb hier met mn eigen gyn een uitgebreid gesprek over gehad en dat stond dus niet in mn dossier.
Voor ons is dit de enige optie om zwanger te worden, aangezien we een erg mooie dochter hebben willen we gewoon niet tot het uiterste gaan.
Het voelt dus ook een beetje vervelend hoe ik daar weg ben gekomen.
Maargoed heb eerst weer een recept gekregen en maak in febr wel een afspraak met mn eigen gyn indien nodig.
Mn ei was trouwens 19mm
FF gekopieerd bij de hormoonmeisjes
@ Pooh jammer dat de communicatie in het ziekenhuis niet helemaal naar wens verloopt.
Hopelijk zie je de volgende keer je eigen gyn weer.
Maar hopelijk is dat helemaal niet nodig …
@ Ruth en Esther oh het is nu echt aftellen geblazen!
Succes meiden!!
:shock: wat gaan jullie allemaal snel!!! :inlove:
Ja, de tijd gaat snel hè!
Nu even geen tijd voor lange verhalen, moet nodig gaan koken Tot snel, hopelijk met een BUB melding, maargoed ben bang dat het nog wel ffkes zal duren…
Nou Pooh, lekker is dat met die gyn… en raar dat je een uitgebreid gesprek dan niet in een dossier zet!!
Eitje goed benut??? :mrgreen:
Hier verder BIB!!
Had wel wat harde buiken gister die n uur duurde en vervelend aanvoelde, maar verder niets dus…jammer :roll:
Lekker trouwens zo lang verlof Miro… ik moet nog werpen en begin eerder dan jij weer met werken :shock: En dan neem ik nog n maand extra erbij: 3 wkn o.verlof en 1 wk vakantie. En dan start ik 1 maart.
Ik kwam toevallig dit topic weer tegen. Ik had blijkbaar heel lang geen melding meer gekregen. :?
Er wordt hier alweer geBIBt! :shock: wat gaat het snel zeg. Hier ook alweer 26 weken. Het schiet lekker op. Op wat problemen met m’n bekken na gaat het goed. Ik merk dat ik het echt rustig aan moet doen anders lig ik 's avond helemaal in de kreukels en kan ik bijna niet meer lopen. Maar als ik er een beetje op let en m’n bekkenband gebruik als het echt even niet anders kan dan gaat het wel. Ik heb voor volgende week (eindelijk) een afspraak met de fysio gemaakt.
Pooh, wat vervelend dat je met zo’n rot gevoel bij de gyn vandaan bent gekomen. Zou handiger zijn als ze wat meer op een lijn zitten. :wall:
Naatje, wat lekker dat jij ook alweer 26 weken bent!!! :shock:
Wel jammer dat je bekken zo’n zeer doet :? Had ik ook heel erg bij de 2e terwijl ik deze zwangerschap nauwelijks last heb gehad :oops:
Ik had trouwens ook al n tijd geen mail meer gehad van dit topic, suf he?
breekt in
Miro!!! Gefeliciteerd met jullie mooie mannetje!!!
breekt uit
Ha Kim, hoe gaat het met jou dan?
Ei flink benut hoor :inlove:
Hopenlijk heeft het effect
Heb even op fb gespiekt!
Esther is bevallen van een meisje!!!
Meer informatie heb ik niet.
@ Kim86 bedankt!!! haha! Mijn beebje is inmiddels alweer een reuzenbeeb van 6,2kg :roll:
Ik zag idd ook een foto met naam :inlove:
Ja, ik hoorde t ook bij de nov.mama’s!!
Gefeliciteerd Esther met Aimee!!!
Hier een BiA!!!
Ga zo nr ZH…
Spannend Ruth!!!
Succes!
En nu een BUB!!
Om 2:18 vannacht is onze kadootje geboren: Ewen Timo.
Hij weegt 3640 gram en doet t prima.
We gaan zo nr huis ala de brieven klaar zijn.