Gefeliciteerd met jullie zoon!!!
Geniet van al je mannen![/i]
@ Ruth wauw wat snel!!! Van harte gefeliciteerd met Ewen!!!
@ Esther ik had je op fb al gefeliciteerd, maar bij deze nogmaals: gefeliciteerd met Aimee!!!
Ik zal eens een nieuw lijstje maken voor de geboren beebjes!
gefeliciteerd Ruth en Esther!! :inlove: :mrgreen:
@Esther: hier alles goed…helaas is het nogsteeds elke maand niet raak, maar we blijven klussen…eens moet het goed komen toch…
Allemaal baby nieuws!! :dance:
Esther, ook hier gefeliciteerd met jullie mooie dochter. Ik had ook de foto al op FB gezien. :inlove:
Ruth, dat doe je snel. Van harte met jullie zoon!
Hier alles verder rustig. We zijn bezig met het kamertje. Vanochtend werd de lamp bezorgd. Al die tijd hing er alleen een kaal peertje sinds de verhuizing. Het begint nu echt mooi te worden. Zal er binnenkort eens wat foto’s van maken.
Bedankt meiden!!
Ben verschrikkelijk moe, maar ben ook vreselijk :inlove:
:-*
Ha meiden, sorry voor mijn late reactie, maar het is zo’n hectische week. Wordt een beetje geleefd… Maar bedankt voor de felicitaties! We zijn zo trots op onze kleine meid, het is echt een liefje! Ik kopieer mn verhaal even van de novembermama’s:
Verder heb ik wel vluchtig wat gelezen, maar ik kom er de hele week al niet aan toe om te reageren. Ti's nogal een heavy eerste week moet ik zeggen, erg veel genieten, maar ook erg veel gedoe om de borstvoeding op gang te krijgen. Dat duurde erg lang en Aimée is erg temperamentvol en wordt enorm driftig als er niet direct melk komt, aanhappen is/ was echt een probleem. Vandaag is de eerste dag dat het vrij goed gaat gelukkig, maar ik ben dus hele dagen bezig met oefenen met aanleggen, kolven, fingerfeeden en dat dan vervolgens een paar uur later weer. Gelukkig met een stijgende lijn sinds vandaag, heb weer een beetje hoop dat het gaat lukken. Heb al meerdere keren overwogen om gewoon flesvoeding te gaan halen, maar ik krijg twee dagen extra kraamzorg dus we blijven nog even proberen. Morgen komt er ook een lactatiekundige meekijken,
M'n bevalling was eigenlijk echt super, zeker voor een eerste denk ik. We hadden een gezellige avond met vrienden gehad, pas een uur of twaalf thuis zondagavond en lekker in ons bed gekropen. Om een uur of twee werd ik wakker met het idee dat ik wat last had van diarree ofzo, en dat was ook wel zo. Weer gaan slapen, maar om drie merkte ik toch dat de krampen steeds om de paar minuten terugkwamen. En toen ik naar de wc ging had ik ook een beetje bloedverlies. Toch weeën dus, maar erg goed te doen. Rond vijf uur kwamen ze om de drie minuten dus de vk gebeld, maar met rustig ademen waren ze nog wel erg goed te doen. Dus ik moest het nog maar even afwachten, ik klonk nog te vrolijk
Toen rond acht uur werd het wel aardig venijnig dus maar weer gebeld en om half negen was de vk er. Ik had toen al zeven centimeter! Nooit verwacht! Dus hup naar het ziekenhuis, daar om kwart voor tien acht centimeter en de vliezen gebroken en om half elf mocht ik persen, om 11:18 was Aimée er en vijf minuten later de placenta. Aimée was 3350 gram, niks geen extreem grote baby dus ( daar had ik extra groeiecho's voor gehad ) Om 14:15 waren we alweer thuis! Wel een knip en een scheurtje en dus de nodige hechtingen rijker, maar ach voor ons meisje had ik het graag over, ti's zo'n liefje
helaas
zondag ongesteld geworden, enige voordeel was dat ik een erg nette cyclus heb gehad.
He, wat balen Pooh…
:hug:
:dance: Romi is bevallen van een dochter: Evi Fabienne :dance:
Van harte gefeliciteerd meid!!!
Ja sorry nog even niet gemeld.
Maar ze is er hoor!!
Gefeliciteerd Romi! Mooi meisje zag ik en een mooie naam (populaire naam ook! In mijn omgeving zijn in de laatste maanden ook al twee Evy/i’s geboren ) lIk las bij de decembermama’s dat het wel even spannend was? Gaat het nu allemaal goed met jou en Evi?
Ook hier gefeliciteerd met E.vi!! Ik zag al een prachtig familieportret op FB staan. Kan niet wachten om zelf ook zulke foto’s te kunnen maken. :inlove:
@Naatje wrote:
Ook hier gefeliciteerd met E.vi!! Ik zag al een prachtig familieportret op FB staan. Kan niet wachten om zelf ook zulke foto’s te kunnen maken. :inlove:
Geweldig hè. :inlove:
Gefeliciteerd!!! :inlove:
Hier nieuwe ronde gestart…
Romi, gefeliciteerd!!! Wat een leuke maam zeg… Mijn michtje heet ook zo alleen dan als Evie. Vind het zelf ook een heel leuke naam :inlove:
helaas… heb gisteren last van roze afscheiding gehad en daarna ietwat rode afscheiding. Zie het als de spotting die ik altijd heb een paar dagen voordat mn ongi doorbreekt.
Het enige voordeel zou zijn dat ik een mooie cyclus heb van 28 dagen als het doorbreekt.
Pooh je weet nooit. Bij tweede zwangerschap had ik ook wat bloedverlies paar dagen vantevoren.
Ik hoop zo voor je dat het eindelijk eens raak mag zijn.
He bah Pooh… :-s
2013 moet m toch worden hoor!!! Ik ga voor je
Ik blijf voor je duimen meid!
Balen Pooh! :hug: Je weet natuurlijk maar nooit, maar als je gevoel zo sterk is zal het helaas toch wel zo zijn.