November/decemberstoppers 2011 #3

Gefeliciteerd met jullie zoon Miro!!!

Goed gedaan lieverd!!! :inlove:

Bedankt dames!! :-* :inlove:



Er staat een update bij de septembermama’s.

Miro, Gefeliciteerd met jullie zoon STIJN!!!

Wauw, goed hoor meisje :-*

voor het eerst:



een vette knalstreep op mn ovulatie test :inlove:



Heb dr alleen niks aan :lol: , mannetje komt na volgende week pas weer thuis

@ Pooh jammer dat je mannetje er niet is deze ronde.

Maar wel fijn dat je een positieve ovu-test had!





Er staan foto’s in het SF van de septembermama’s!

En voor verdere updates moeten jullie ook maar even bij de septembermama’s meelezen.

Pooh, wat frustrerend zeg! Maar wel een heel goed teken natuurlijk. :dance: Dus hopelijk volgende maand weer en dan gewoon helemaal goed benutten. :smiley:



Miro, ik ga meteen even kijken. :thumbup:

Dat is wel heel erg balen Pooh… Maar wel fijn om te weten dat het allemaal goed lijkt te werken. :dance:

@miro wrote:

@ Pooh jammer dat je mannetje er niet is deze ronde.

Maar wel fijn dat je een positieve ovu-test had!





Er staan foto’s in het SF van de septembermama’s!

En voor verdere updates moeten jullie ook maar even bij de septembermama’s meelezen.




ik zag al fotos op fb :inlove:

Die heb ik ook net gezien Miro. :inlove: Mooie foto’s hoor. Op die foto waar jullie vertrekken uit het ZH zie je er echt heerlijk blij en ontspannen uit. Ik hoop dat je je ook zo voelde. :wink: Mooi mannetje is het. En ook leuk om te zien hoe de papa er uit ziet. :wink:

@Romi82 wrote:

Dat is wel heel erg balen Pooh… Maar wel fijn om te weten dat het allemaal goed lijkt te werken. :dance:




Dat geeft me weer een beetje hoop :inlove:

Best moeilijk om hoop te blijven houden zo nu en dan.

Wat fijn Pooh… maar wel balen dat je vent er niet is…

Kan hij geen zaad opsturen naar je?? :wink:

@Naatje wrote:

Die heb ik ook net gezien Miro. :inlove: Mooie foto’s hoor. Op die foto waar jullie vertrekken uit het ZH zie je er echt heerlijk blij en ontspannen uit. Ik hoop dat je je ook zo voelde. :wink: Mooi mannetje is het. En ook leuk om te zien hoe de papa er uit ziet. :wink:




Ja grappig dat je dat zegt.

Er zijn meer mensen die zeiden: je ziet er niet uit als een pasbevallen vrouw.

Maar ja, hoe zien die eruit dan? :think:

Ik voelde me in ieder geval heel goed toen ik het ziekenhuis mocht verlaten.

Het was 2,5 uur na de bevalling.

De bevalling zelf duurde ook maar 2,5 uur. Dus ja, niet bepaald een uitputtingsslag.

En fris gedoucht voel je je meteen meer mens. :wink:

Top hoor Miro! Ik teken ervoor. :thumbup: Zo zou iedereen wel willen bevallen denk ik. Maar ik zal gewoon geduldig af moeten wachten en het nemen zoals het komt. :shifty:

Nou dat klinkt idd perfect zo’n bevalling. Ik reken er maar niet op, zeker niet bij een eerste :eh: maargoed we zullen zien.



Pooh, fijn dat je nu in ieder geval een goede eisprong had, maar idd wel erg jammerlijk dat je man dan niet in de buurt is…



Ruth, hoe issie met jou?



Miro, heb je een leuke kraamverzorgster? En doet Stijn het nog zo goed na het niet aan willen komen dipje?



Naatje, jij zachtjesaan begonnen met shoppen voor de kleine man? Leuk hè! Je had leuk spul gekocht zag ik ergens op foto’s. Ik mag echt niet meer shoppen van mezelf, de kast hangt al bomvol en alle hangertjes die ik heb zijn vol, dus het zal genoeg moeten zijn. Denk dat ik bij kraamkado’s maar specifiek om grotere maatjes moet gaan vragen :wink: (al ben ik nogal bang dat je dan afschuwelijke kledingstukken krijgt van sommige mensen haha)



Hoe gaat het met Romi?



Nou met mij gaat het eigenlijk hartstikke goed, voel me nog wel lekker eigenlijk. De baby ligt nu voor het eerst met het hoofdje naar beneden en dat voelt wel heel anders in mn buik, maar ook wel leuk weer wat vernieuwende bewegingen en interactiemogelijkheden :wink: Ben de afgelopen week al een paar keer lekker wezen babyknuffelen met ons nieuwe nichtje, zo schattig en nu toch wel éxtra leuk :slight_smile: Fijne avond!

Esther ook bij een 1e kun je een goede bevalling hebben gelukkig.

Als die van mij weer net zo verloopt teken ik ervoor. En liefst net wat minder lang persen natuurlijk :mrgreen:



Bij mij gaat t goed! Eerste werkweek bij nieuwe baan achter de rug.

Verloskundige was woensdag weer tevreden, bloedgeprikt, bezig met Geboortekaartjes uitzoeken, babykamer verven. En tussendoor nog een scriptie zien af te ronden voor 9-11.

@ruth81 wrote:

Wat fijn Pooh… maar wel balen dat je vent er niet is…

Kan hij geen zaad opsturen naar je?? :wink:




Haha nee, geen brievenbusjes op zee :lol:

@*Esther wrote:

Nou dat klinkt idd perfect zo’n bevalling. Ik reken er maar niet op, zeker niet bij een eerste :eh: maargoed we zullen zien.



Pooh, fijn dat je nu in ieder geval een goede eisprong had, maar idd wel erg jammerlijk dat je man dan niet in de buurt is…



Ruth, hoe issie met jou?



Miro, heb je een leuke kraamverzorgster? En doet Stijn het nog zo goed na het niet aan willen komen dipje?



Naatje, jij zachtjesaan begonnen met shoppen voor de kleine man? Leuk hè! Je had leuk spul gekocht zag ik ergens op foto’s. Ik mag echt niet meer shoppen van mezelf, de kast hangt al bomvol en alle hangertjes die ik heb zijn vol, dus het zal genoeg moeten zijn. Denk dat ik bij kraamkado’s maar specifiek om grotere maatjes moet gaan vragen :wink: (al ben ik nogal bang dat je dan afschuwelijke kledingstukken krijgt van sommige mensen haha)



Hoe gaat het met Romi?



Nou met mij gaat het eigenlijk hartstikke goed, voel me nog wel lekker eigenlijk. De baby ligt nu voor het eerst met het hoofdje naar beneden en dat voelt wel heel anders in mn buik, maar ook wel leuk weer wat vernieuwende bewegingen en interactiemogelijkheden :wink: Ben de afgelopen week al een paar keer lekker wezen babyknuffelen met ons nieuwe nichtje, zo schattig en nu toch wel éxtra leuk :slight_smile: Fijne avond!




Mijn bevalling op zich was een makkie hoor, tussen 9 en 17u een baby geworpen. 5 minuutjes perssen.

Wat erna gebeurde was geen makkie…

Maar dat zal ik je besparen :angel:



Niet teveel shoppen he :wink: :angel:

@Romi82 wrote:

Esther ook bij een 1e kun je een goede bevalling hebben gelukkig.

Als die van mij weer net zo verloopt teken ik ervoor. En liefst net wat minder lang persen natuurlijk :mrgreen:



Bij mij gaat t goed! Eerste werkweek bij nieuwe baan achter de rug.

Verloskundige was woensdag weer tevreden, bloedgeprikt, bezig met Geboortekaartjes uitzoeken, babykamer verven. En tussendoor nog een scriptie zien af te ronden voor 9-11.




wat doe je nu dan…

of heb ik wat niet gelezen :doh:

Vanochtend was de streep weg op de ovu test.

Dus verwacht dat vandaag mn ei is gesprongen.

Mn buik/zeurpijn wordt ook per dag minder.

Ik heb eigenlijk al vanaf dat ik de femara slik al buikpijn (cd 7), noem het zelf groeipijn van de eitjes :lol:

Rond dag 18 voor de nod extreme buikpijn en dan 15 dagen ervoor zakt het af.

En dan een paar dagen voor de nod last van mn rug.

Heb deze ronde voor het eerst rekbaar slijm gezien.

Dus al met al goede berichten 8)



De hoop was even weg, maar merk dat ik het nu wel weer zie zitten.

Zal toch wat zijn, een verjaardagskado met Lianne’s verjaardag… :inlove: