Sorry dames, was jullie even kwijt. :oops: Het is dus idd een jongetje! :inlove: Alle voorgevoelens, rodekooltesten en nub toestanden klopten dus. :lol: Dus nu kunnen we ons gaan verdiepen in de jongensnamen en jongenskamertjes. Spannend hoor!
En natuurlijk niks op FB. Zou wat zijn als mensen daar wat plaatsen.
Ik vond het al raar dat gasten bij trouwerij van zusje smiddags al foto’s online hadden gezet van haar. Met een geboorte is het nog net wat erger als anderen er iets over neerzetten.
@ Romi Zoals jij erover denkt, zo denk ik er ook over. Maar blijkbaar niet iedereen. De vorige keer gingen kokkers mij al feliciteren op Hyves voordat ik iedereen had gebeld. Ik had alle familie al wel gesproken, maar mijn vrienden nog niet allemaal. Ik wil niet dat me dat nog een keer overkomt. En de inleiding, dat weten dus alleen mijn moeder en schoonouders en verder helemaal niemand. Behalve de mensen op Kok, dus vandaag nog even de expliciete melding om niks op fb te zetten.
Spannend Miro! En uiteraard sluit ik me ook aan bij jullie verhaal over FB. Zou dat zelf ook niet leuk vinden. Beetje onbeleefd om dat voor iemand anders bekend te maken toch?
Pooh, jammer dat hij weer (nog?) op zee zit. Dat schiet natuurlijk niet op. :hug:
Miro, je leest dit waarschijnlijk niet meer op tijd maar heeeel veel succes vandaag!
Hoe gaat ie met jullie verder? Sorry, was al een tijdje niet zoveel geweest, druk met andere dingen…
Ben gisteravond trouwens weer tante geworden van een, zo ik hoor, heel klein meisje Vandaag of morgen de kleine maar eens gaan bewonderen! (Als we aan de beurt komen: grote familie )
Met mij gaat het eigenlijk hartstikke goed, weinig klachten en gewoon lekker genieten van alle drukte in mn buik :inlove: Verder de babykamer een heel eind klaar en dat is ook wel heel leuk
Goed, ik ga eens poetsen, want het is nodig :shifty: :-*
Nou wel een schoonzusje, maar met 6 broers en zussen + aanhang aan de ene kant en aan de andere kant 3 is het gelijk wel heel veel visite, dus even kijken wat ze zelf willen en aankunnen
Gefeliciteerd Esther! Leuk hoor. Kan je alvast weer een beetje kijken wat je te wachten staat. Ik vond het heeeerlijk om op kraamvisite te gaan tijdens mijn zwangerschap. Dan is het toch wel even extra bijzonder. Nu hebben we geen zwangeren in de omgeving die snel uitgerekend zijn. Straks wel twee buurvrouwen die 1 en 2 maanden voor mij aan de beurt zijn. Dus van de winter wordt het weer genieten. :inlove:
… en verder hou ik het hier natuurlijk vandaag even extra in de gaten voor nieuws van Miro.
Ja, er is nieuws van Miro zag ik bij de Septembermama’s! :inlove: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie knul Miro! En wat is het snel gegaan Heerlijk, nu genieten! Het is wat: de eerste stopperbaby is er!!
Oooh… De eerste baby! :inlove: Van harte gefeliciteerd Miro. Ik hoop dat alles goed is gegaan. Eerst maar even bijkomen en genieten en dan graag je verhaal.