Een nieuw deeltje!!!
Dune,
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertjeTom!!!
Geniet ervan!
Liefs,
Hoop
dune bijdeze nogmaals gefeliciteerd!!!
hoop mooi lijstje!!! ik ben alleen al bijna 25…dus je mag mijn leeftijd aanpassen naar 25.
fijne avond!!
hoop mooi lijstje!!! ik ben alleen al bijna 25...dus je mag mijn leeftijd aanpassen naar 25.
Iedereen zal inmiddels wel 1 of 2 jaar ouder zijn!! Dat laat meteen zien hoe lang we alweer met elkaar schrijven!!!
Het is aangepast!!
Wat een stilte hier…
Hoe gaat het met jullie???
Met Liënne gaat het allemaal uitstekend. Ze slaapt sinds afgelopen vrijdag door! Heerlijk geen gebroken nachten meer!!
Verder heb ik ook wat minder nieuws. Mijn (peet)oom is afgelopen maandag op 49-jarige leeftijd overleden aan een hartstilstand. Zaterdag a.s. is de crematie. Het valt niet mee allemaal ik probeer er zoveel mogelijk voor mijn moeder en mijn oma te zijn. Ben even erg druk dus…
Liefs,
Hoop
ohhh lieverd wat vreselijk dat je peet oom overleden is op zo’n jonge leeftijd.
sterkte met het verwerken van dit verlies.
wel fijn dat je kleine meid het zo goed doet.
en een nachtje doorslapen is idd erg lekker.
hier gaat het ook prima…ben alleen wel ongi geworden dus dat is iets minder.
dus mijn nod mag veranderd worden in 12 juni.
hoe is het met de andere ladies??
en hoe is het vooral met lenie?? meid gaat het goed met je zwangerschap??
xx
Hallo meiden!
Eindeijk eens een berichtje hier, had ook geen berichten meer gehad via email, helaas.
Bedankt voor jullie felicitaties en wat doet het goed dat julle het zo leuk bij hebben gehouden!
Hoop: Wat naar van je oom zeg…een beetje laat maar alsnog :hug:
En wat fijn dat je meisje doorslaapt!
Meissie: Hoe is het? Ik duim voor je dat het deze maand raak is!
Lenie: Hoe gaat het met je?
En de andere dames? Wat heerlijk dat we toch allemaal zwanger zijn/geweest en mooie beebs hebben!
Liefs, Ann
Nathalie, ik zie het bericht nu pas…ga het aanpassen!
Succes voor deze ronde!!!
Lenie, hoe gaat het met de zwangerschap???
Hier gaat alles goed, Liënne slaapt de laatste dagen van 20.00 uur tot 08.00 uur en heeft over de hele dag nog maar 4 voedingen!
Ze is erg tevreden en erg lief :inlove:
Liefs,
Hoop
hallo,
hoe gaat het hier met alle dames?? en kindjes??
ik ben ongi geworden dus hoop mijn nieuwe nod is 21 juli.
kusss
hoi meiden,
sorry dat ik hier zomaar kom binnenvallen
maar vroeg me af of ik evnetueel met jullie mocht meelezen en schrijven
wij zijn ook in november 2005 gestopt met de pil maar tot nu toe nog niet het geluk mogen hebben om zwanger te zijn
we hebben ondertussen al 6IUI’s en 2 IVF/ICSI achter de rug zonder resultaat, donderdag neem ik men laatste pil en gaan we een cryo-poging ondernemen, dus hier wordt het weer spannend…
Zijn jullie allemaal natuurlijk zwanger geraakt of ook met een beetje medische hulp?
Nu allemaal van harte gefeliciteerd met jullie wondertje en/of zwangerschap, geniet ervan!!
Hoi,
Tuurlijk mag je hier meeschrijven!
Het loopt alleen niet zo heel hard meer, misschien kan je daarin verandering brengen?
Wat jammer dat het nog niet gelukt is, hopelijk is het wel snel een keer raak nu!
We hebben tot nu toe een heel gezegende weg afgelegd wb kinderen.
In dec 05 gestopt met de pil, en mei/juni was het "al"raak.Esmée is geboren op 30 maart 07.We wilden graag nog een kindje erbij, en we dachten er weer een half jaar over te doen…daarom stopten we opnieuw met de pil in augustus 07.Tot onze grote verbazing (en ook wel een beetje schrik)was het ook diezelfde maand weer gelukt.Tom zou in mei geboren worden, maar kwam 2 weken te vroeg ter wereld.27 april 08 is zijn datum.
Mocht je meer willen weten, vuur maar af!
Gr Ann
hoi dune, oh jullie zijn dus al 2 keer gezegend met een wondertje, een dikke proficiat hoor!!
ik ben nu 26j en mijn ventje en ik wonen nu alweer 3 jaar samen in ons eigen huisje
hier gaat het dus niet zo vlot, we gingen er wel vanuit dat het een tijdje kon duren maar dit hadden we niet verwacht
uit de onderzoeken is er eignelijk niets gebleken dus eigenlijk weten ze maar niet waarom het niet wil lukken
bij onze 1ste IVF hadden we 9 eicellen waarvan er maar eentje bevrucht was , wat was onze teleurstelling groot!
daarom hebben ze ook beslist om 50%ivf en 50% icsi toe te passen
bij onze 2e poging
deze keer hadden we 14 eicellen waarvan er 12 bevrucht waren, 6 met ivf en 6 met icsi
ze hebben 1 topembryo’tje teruggeplaatst maar het heeft niet mogen zijn
nu hebben we nog 9 cryo’s in de vriezer en daar krijgen we er nu 2 van terug als ze de ontdooiing overleven
dus ergens eind juni begin juli als alles goed gaat krijgen we een nieuwe kans
sinds maart ga ik ook geregeld naar de accupunctuur en zowel ventje als ik nemen kruiden die we van de accupunctuur gekregen hebben.
ik hoop dat ik jullie hier snel mag volgen met een klein wondertje
groetjes
hallo malky,
welkom bij dit clubbie!!!
ik heb je stukje met bewondering zitten lezen…wat hebben jullie een geduld zeg :thumbup: :thumbup: .
ik hoop dat deze terugplaatsing jullie een wolk van een baby gaan leveren.
ik ben meissie, nathalie, en ik ben al 9 jaar samen met mijn vriend.
we wonen al 6 jaar samen en sinds bijna een jaar zijn wij de trotse papa en mama van wessel.
maandag word mijn kleine knul alweer 1 jaar…pfff time flies :roll:
o,ja wij zijn nu aan het klussen voor kindje nummer twee maar het wil niet zo vlotten.
bij wessel heeft het ook ruim 9 maanden geduurd voordat we zwanger waren.
dit komt door mijn onregelmatige cyclus.
ik gebruik nu ovulatietesten om mijn eisprong op te sporen.
Heey Natalie,
Ik zie eigenlijk nu pas dat je dicht bij me woont! Gehucht bij Almelo .
Wat gaat de tijd snel he, Wessel alweer bijna een jaar! Heb je nog wat op touw gezet?
Malky: Inderdaad, wat een geduld, het is echt heel oneerlijk verdeeld soms…en dat ze niks kunnen vinden, dat moet aan de ene kant een opluchting zijn maar aan de andere kant vragen oproepen?
Hier draaien de duimen voor je!
Groetjes!
we vieren wessel zijn verjaardag zondag met vrienden en familie.
ik hoop maar dat wessel het leuk vind
hoi hoi
meissie, oh alvast een dikke proficiat met de 1ste verjaardag van je zoontje wessel!! geniet zondag van het feestje!!
en ik ga duimen dat er snel een brusje voor wessel mag komen hoor!!
en tja geduld, eigenlijk niet zo maar ik kan niet anders he, ventje zei onlangs nog, dat als we het voor het kiezen hadden dan zouden er thuis al 2 wondertjes rondlopen
z’n schoonzus en broer hadden net een opmerking gemaakt dat z’n nicht dat goed getimed had, ze werkt namelijk in een school en is nu meer als 5 maanden thuis ipv maar 3 maanden na de bevalling van haar zoontje
z’n broer heeft al een kindje he, maar dat was een ongelukje, door de pil en morning after en een slechte relatie dus als ze dan zo’n opmerkingen maken daar gaan onze haren van recht staan
ik gun het iedereen van harte he, maar sommige mensen in onze omgeving beseffen denk ik echt niet wat wij doormaken , het is niet voor ons plezier dat we zo dikwijls naar het ziekenhuis gaan, dat ik mijn lijf volspuit met hormonen, dat ik daar lig pijn te lijden als ze met een naald van 30 cm in men lichaam vroeten om eicellen weg te prikken
nu ik zal het allemaal opnieuw doen want het doel heiligt de middelen en gelukkig heb ik niet te veel last van de hormonen maar wanneer is het eindelijk eens aan ons??
in onze vriendenkring is er weer iemand zwanger, een slechte relatie, hij heeft haar al 3 keer bedrogen, ze stonden op het punt hun huis te verkopen en jawel zwanger , ik word daar soms zo kwaad van he op de hele wereld, zo oneerlijk maar ik kan er niets aan veranderen alleen maar hopen dat wij binnenkort ook gezegend mogen worden met een beebje, en bij ons zal het een liefdesbaby zijn en geen goedmaakbaby om onze relatie te redden
oeps het is een heel verhaal geworden
sorry voor men klaagzang hoor!
Heey Malky,
Deze plaats is juist bedoeld om eens lekker van je af te schrijven hoor, klaag dus zoveel je wilt.
Ik kan het me voorstellen dat het heel frustrerend is als het om je heen wel lukt en je weinig begriop oogst van iedereen.
Je weet gewoonweg zeker dat je een kindje een goede en veilige leefomgeving kan aanbieden, en dan blijft het maar uit.
Weet wel, jullie worden hier alleen maar sterker door, en je geluk zal des te groter zijn als het eenmaal zover is.Ik weet het, het is makkelijk zeggen, maar houd je vast aan het idee dat het jullie liefde sterker maakt.
Nu al, weet je wat je relatie waard is omdat je al zoveel mee maakt met elkaar.
Wij voelen ons ook meer dan gezegend met onze wonderen, we weten dat het lang niet vanzelfsprekend is.Kameraden van ons moesten we het ook vertellen dat we wederom zwanger waren, terwijl het bij hen niet lukte.Met tranen heb ik het verteld, gelukkig aan de ene kant, en verdrietig omdat het bij hen niet lukt.Gelukkig hebben ook zij inmiddels een gezonde zoon.
Kom hier rustig je zorgen vertellen, hopelijk lucht het op!
Dikke :hug:
Liefs, Ann
hier ben ik nog eens
meissie en hoe was het feestje?? hopelijk hebben jullie en vooral wessel ervan genoten!!
dune, het lucht idd op om het eens van me af te schrijven
oh ja hier goed nieuws, ben sinds vanmorgen ongesteld en mag volgende week donderdag op dag tien al voor een echo en bloedname, hopelijk gaat alles vlot en krijgen we nog 2 wondertjes teruggeplaats (die hopelijk beslissen in mama haar buik te blijven voor 9 maanden) nog voor de zomersluiting
ik hou jullie op de hoogte
groetjes
oh ja nog vergeten
Wessel speciaal voor jou !!