November/December 2005!

Oh meiden ik zie dat ik jullie ernstig heb verwaarloosd (ik krijg ook nooit meer waarschuwingen als er gereageerd is).

Maar goed, ik ben er nog (weer).

Malky, welkom bij ons clubje! En wat een engelengeduld hebben jullie zeg…ik hoop dat het allemaal snel mag lukken! Heel veel succes!

Ik ben Hoop (Inge), ben inmiddels 27 en sinds 21 maart j.l. moeder van ons dochtertje Liënne. Mijn man en ik zijn 1 augustus 9 jaar samen en op 23 juli zijn we 4 jaar getrouwd. Wij waren in maart 2005 gestopt met de pil (ben hier mee gaan schrijven omdat ik bij het andere cluppie, feb./mrt. 2005, bijna als enige over bleef die nog niet zwanger was). Op 22 september 2006 was onze eerste afspraak in het ziekenhuis en na vele onderzoeken bleek dat ik endometriose had/heb. Op 25 juni 2007 ben ik geopereerd en op 22 juli 2007 had ik een positieve zwangerschapstest.

Ann, hoe is het met Esmee en Tom??

Nathalie, en heeft Wessel een leuke eerste verjaardag gehad? Erg laat, maar nog van harte gefeliciteerd!!! Ik zal het lijstje nog even aanpassen!

Lenie, hoe is het met jou meid. Lang niets meer van je gehoord hier!!

Madame M, bij jullie ook alles goed…begint spannend te worden, nog twee weekjes tot de uitgerekende datum…ik hoop dat alles goed gaat daar! En ik ben benieuwd naar jullie wondertje!

Hier gaat alles prima. Liënne is een tevreden en vrolijk meisje en groeit goed (en dat op maar 4 voedingen, 07.00 - 11.00 - 15.00 en 19.00)

Heerlijk, ik geniet er enorm van!!!

Liefs,

Hoop

Vanmiddag met Liënne naar de HA post geweest. Ik geef sinds een paar dagen geen BV meer omdat de productie erg was terug gelopen toen ik een paar dagen bijna 40 graden koorts heb gehad en ik niet de energie had om het weer op pijl te krijgen.

Vanmiddag stond ze ineens helemaal onder de rode vlekken en nu lijkt het erop dat ze een koemelkallergie heeft!

Zelf heeft ze er geen last van lijkt, maar het ziet er niet uit, al die rode vlekken in d’r gezicht!!! Morgen moet ik mijn eigen huisarts even bellen en dan wordt er waarschijnlijk wat uitgebreider onderzocht om het een en ander vast te stellen!!!

ahgossie, arme lienne!

Wat ga je nu doen? wel flesvoeding door of toch proberen het weer op gang te krijgen?

dikke :hug:

Ik ga toch door met de FV, de BV wil me echt niet meer lukken. Er komt gewoon niets meer en ik ben zelf nog niet helemaal fit. Kan het qua energie op het moment even niet opbrengen en als ik dat wel weer kan zal het te laat zijn…het is jammer, maar ik heb me erbij neergelegd. Zal nu dus wel aangepaste voeding worden!!!

ladies allemaal nog bedankt voor de felicitaties…ik krijg ook geen berichtjes meer als er hier een reactie word geplaatst maar toch allemaal bedankt.

we hebben een erg leuke dag gehad en wessel is goed verwend.

hoop wat sneu voor je kleine meid zeg…gaat het nu al beter??

ik vroeg mij idd ook al af hoe ht met lenie ging…die is al een heel eind onderweg.

hier gaat het met het klussen voor een tweede prima, alleen die cyclus van mij blijft een rommeltje.

ik gok er op dat het deze maand ook niet raak is dus ik zit met mijn gedachten al bij de volgende ronde.

ladies ik beloof dat ik vanaf nu wat vaker hier kom spieken.

kus nathalie

hey ladies, ik ben er nog hoor, hier is het spannend, zondag ben ik uitgerekend!!

Kussie!

Spannend madame m!!!

Hoe voel je je???

Liefs,

Hoop

@Hoop wrote:

Spannend madame m!!!

Hoe voel je je???

Liefs,

Hoop

dat is precies wat ik ook wilde weten!!

Zoooo heee ik was jullie echt helamaal kwijt.

Doordat Dune een berichtje schreef bij de aug mama’s ben ik gaan zoeken en zoeken en daar zijn jullie dan weer… Ik kreeg geen reacties enzo meer maar nu dus weer wel :dance:

Hallo Malky,

welkom dus bij de club.

Ik ben dus Lenie en ik woon in Den Haag. Mijn vriend komt uit het oosten maar is hier komen wonen 5 jaar terug.

Na 16 maanden proberen zwanger te worden op de natuurlijke manier zijn we naar de gyn gegaan. Al snel bleek dat we IUI moesten gana doen. Na de 5e poging is het bij ons gelukt en als je mijn banner ziet loop ik op het moment een beetje op springen.

Ik heb de laatste dagen veel last van harde buiken en oefenweeen!!! De nachten duren wel lang zo merk ik maar middagdutjes zijn het wondermiddel. we zien wel wanneer de kleine zich meld.

Ik heb alleen erge last van carpaal tunnelsyndroom aan beide handen en het is afwachten of dit na de bevalling wegtrekt. Zo niet moet ik weer terug naar het ziekenhuis om te bespreken of ik dan geopereerd moet worden. Ik heb nu voor beide handen een brace die ik afwisselend draag…

Nu zijn jullie weer een beetje bij!

Lenie, van harte gefeliciteerd met jullie zoon FINLEY!!!

Gefeliciteerd!

Dank jullie,

Hier gaat alles goed!!! Met mij en de kleine…

De kleine drinkt goed aan de borst en daar ben ik er blij mee. Gisteren mochten we voor het eerst even naar buiten. Jeetje wat vermoeiend maar ook erg lekker!!!

Ff een upper!

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Hier prima, de kids doen het goed.Tom is pas opgenomen geweest vanwege ernstig eczeem maar is inmiddels weer thuis en we kunnen nu alles op en aanpassen aan hem.De zalf die hij heeft doet wonderen!

Hey Dune,

Ja inderdaad, hoe is het met iedereen!? Stil hier!

Met ons gaat alles goed! Liënne doet het super! Ze groeit hard en is erg tevreden!

Is Tom nou van de eczeem af of moet je wel blijvend iets ervoor gebruiken? En waar kwam het vandaan???

Liefs,

Hoop

Hallo…hoe is het hier???

hoi hoi

Eindelijk zijn we in rustiger vaarwater beland.

Het eczeem dat Tom heeft is contitutioneel eczeem.Het gaat wel verminderen, maar nooit helemaal weg.Het is een erfelijk soort dat afkomt van droge huid.(ik heb ook droge huid)

OP het moment gaat het goed, we smeren hem 5 keer per dage helemaal in met verschillende zalven.

Vanmiddag weer controle.

Hoop: Hoe is het met Lienne?

Lenie: Finley ook alweer 3 maanden hoe gaat het?

Groetjes, Dune

Met Liënne gaat het uitstekend!!! Ze gaat ontzettend snel! Alweer bijna 9 maanden!!! Ze tijgert het hele huis door en is druk aan het proberen te gaan zitten en te gaan staan. Ze is wel gefrustreerd als dat niet helemaal lukt!!!

Ze zit al in een gewone autostoel, ze vond de maxi-cosi helemaal niks meer en het was alleen maar huilen als ze daar in zat! De autostoel vind ze wel gezellig geloof ik!!!

En ze is enorm verwent door de Sint! Kleertjes, pyama, boekjes en een berg speelgoed! Nu op naar de kerst, dan krijgt ze alweer cadeautjes onder de boom!!!

Dune, fijn dat je nu weet wat het is bij Tom en je het rustig kunt houden door het in te smeren. Hoe is het met Esmeé?

Lenie, hoe gaat het met Finley! Alweer 3 maanden inderdaad! Wat gaat het toch snel!!!

Meissie, Madame M, hoe gaat het met jullie???

Liefs,

Hoop

@madame m wrote:

Geplaatst: Ma 11 Aug 2008, 13:37 Onderwerp:

Hallo Dames,
Ik heb eindelijk tijd om achter de comp te kruipen!!
29 juli om 21.30 is Tycho geboren, hij woog 3720 gram en was 52 cm lang. Inmiddels is ie alweer flink gegroeid, maar wat een lekker ventje echt heeeerlijk genieten!!

Hier gaat alles goed!!!

De kleine vent groeit goed en heeft een grote lach. Heerlijk ventje hoor!!!

Morgen alweer naar het cb voor de 3e keer prikjes :?

Ik moet naar de neuroloog deze maand voor mijn handen. De klachten ala carpaal tunnel syndroom zijn niet vertrokken na de zwangerschap dus krijg ik nu een onderzoek om te kijken hoe en wat…