November/December 2005! Allemaal zwanger of mama!!!

Hier net terug van de extra echo. Het kindje is wat aan de kleine kant maar niets zorgwekkends. Het hoofdje is kleiner maar het buikje en het beentje liggen prima op schema. Geschatte gewicht nu is 2460 gram. Dit lag iets onder het gemiddelde maar was niet TE klein. Geschatte gewicht bij 40 weken tussen de 6 en 7 pond. Netjes dus! Weer een zorg minder dus!!!

Nog drie dagen werken en dan heerlijk met verlof!!!

Dames, hoe is het met jullie???

Lenie, alles goed met de zwangerschap???

Liefs,

Hoop

Hoop: gelukkig was het niet zorgwekkend!!! Lijkt mij heerlijk dat verlof terwijl ik normaal niet van thuiszitten enzo hou.

Hier gaat alles goed. ik mag niet klagen…ik mag niet te snel zijn maar de kwaaltjes nemen af :dance:

Loes: Fijn dat je mannetje het zo goed doet!

Hoop: 6/7 pond is toch heel netjes…maak je niet zoveeel zorgen hoor meid!

Lenie: Fijn dat de kwaaltjes afnemen!

Hier gaat het langzaam wat beter.Esmée is helemaal opgeknapt dus dat is een grote opluchting.

Nu ik zelf nog…de luchtweginfectie is nog niet weg, en ik ben nog lang niet fit maar we komen er wel!

Gr Ann

Mama c, gefeliciteerd met Justin!

Gr Ann

Justin en Alex nog van harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag!!!

Hopelijk hebben jullie een super dag gehad!!!

Hoe is het hier verder met de mama’s en de zwangeren???

Met mij gaat alles goed, zometeen weer naar de VK, maar verwacht (wederom) geen gekke dingen! Zondag ben ik alweer 37 weken, mag ik officieeel thuisbevallen! Wel een prettig idee moet ik zeggen!!!

Vandaag wil ik eigenlijk wel voorbij, maar dat moet ook wel lukken, nog geen tekenen dat het zou gaan beginnen dus…

Liefs,

Hoop

jaaaaa hoop gefeliciteerd met je 37 weken!!!

en aan alle beebs die 1 jaar zijn geworden ook gefeliciteerd!!!

hier gaat alles prima…we zijn begonnen aan het “maken” van een brusje voor wessel.

dus wij hebben het voorlopig druk zat :wink: :mrgreen:

groetjes nathalie

BIB!!! :mrgreen:

Meissie, spannende periode dus weer voor jullie, ik hoop dat je snel zwanger mag zijn van een BRUSJE!!! Leuk hoor!! :pray: :pray: :pray:

Liefs,

Hoop

wat lees ik : een brusje maken voor Wessel…nou nou die mag zich gelukkig prijzen!!! Ik hoop dat het snal raak mag zijn!!!

lenie hoe is het meid???

ik lees stiekem met je mee hoor bij je maandmama’s.

vind het nog steeds zo gaaf en super dat jullie ook zwanger zijn.

hoe vind je man het dat jullie papa en mama gaan worden???

heb je de babykamer al uitgezocht??

en hoop jaaaa je mag nu bibben…meid SPANNEND JOH!!!wanneer zul je gaan bevallen.

fijne avond

meissie.

Hier alles goed met ons. Mijn vriend is echt super blij met de baby!!! Hij begint echt te veranderen.

Alleen vandaag slecht nieuws geha dover zijn werk. Ik kan er nog niet veel van zeggen maar hopelijk komt er snel een oplossing dus vanavond voel ik mij niet zo best.

Maar belangrijk is dat de kleine het goed odet en lekker beweegt en doet!!!

Hallo!

Meissie: Een brusje voor Wessel :inlove: hopelijk lukt het snel! Leuk dat jullie de kids ook zo "kort"op elkaar willen.Ik denk dat ze dan veel aan elkaar hebben…

Lenie: Fijn dat het met de beeb zo goed gaat,hopelijk komt er snel een oplossing voor de baan van je man komt :hug:

Hoop:De laatste loodjes! Hoe voel je je?

Hier gaat het goed, Esmée is een lekker ondeugende dreumes én bijna jarig alweer…

Met de beeb gaat het ook goed, volgende week een pretecho!

En dan duurt het niet lang meer voor ook deze beeb zich mag aandienen!

Gr Ann

alweer bijna een jaar…wat gaat dat snel zeg!!!

Hier gaat het wel goed komen hoor maar gisteren zag ik door de hormonen geen oplossingen meer.

Dune, fijn dat alles zo goed gaat daar! Begint ook al aardig op te schieten daar bij jullie zeg! En Esmee alweer bijna 1 wat vliegt de tijd toch!

Lenie, bij jou gaat dus alles ook nog helemaal prima?!

En hoe gaat het met de rest van de dames? Het is maar stil hier de laatste tijd!!!

Hier gaat alles nog steeds goed, erg nieuwsgierig aan het worden!!

Maar nog steeds BIB dus!

Liefs,

Hoop

BIB!!!

We blijven wachten hier! Af en toe ben ik het wachten wel zat maar mijn buikje nog niet! hihi beetje dubbel dus. Maar we wachten het lekker af. We zien wel wanneer de kleine wil komen!

Madame M, hoe is het met jou en de zwangerschap??? Gaat alles nog steeds zoals het hoort???

En heeft iemand eigenlijk nog ooit wat van Ingrid (Doortje) gehoord??? Die schreef ineeens niet meer mee…jammer!!!

Nou verder geen meldingen vanuit hier!

Allemaal een hele dikke :hug:

Liefs,

Hoop

Nog steeds BIB, maar het rommelt al wel sinds maandagochtend 03.30 uur. En het stopt maar niet, maar het zet ook niet door. Volgens de VK zijn het voorweeen en wil dit nog niets zeggen. Maar van mij mag het vandaag of morgen toch wel doorzetten. Ben inmiddels ook al de slijmprop verloren…er zit dus wel wat schot in…

Liefs,

Hoop

Succes meid!

Dank je wel…

Beebje wil zich nog niet echt laten zien, maar het voorwerk blijft maar doorgaan. Vannacht was het even wat heftiger maar helaas heeft het uiteindelijk toch nog niet doorgezet…

We wachten weer verder…

Hoe is het met jou Dune???

jammer zeg, dat het niet door wil zetten…maar…het begin is er in ieder geval!

Met mij gaat het prima, wel heel vermoeid,maar nog 1 dag werken en dan gaat het verlof in.

Had ook niet langer kunnen volhouden.

Met de beeb gaat het ook goed, weegt nu al rond de 4 pond en trappelt de hele dag door!

We zijn druk nu de kaartjes en gedichtjes aan het uitzoeken…nog genoeg te doen, maar wel in een rustig tempo :wink:

Goedemorgen dames,

Het lijkt erop dat het hier serieus gaat worden.

Nu zit er ongeveer 5 minuten tussen (soms zelfs minder) en ze houden ruim een minuut aan…

Hubbie is even naar het werk om materiaal te brengen en komt daarna weer naar huis, dan ga ik de VK bellen (moet ik eigenlijk om 09.20 uur zijn, maar dat trek ik denk ik niet).

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,

Hoop

VK is net geweest.

Heb op het moment 1 á 2 cm ontsluiting.

Baarmoedermond is helemaal verstreken.

Ze had het vermoeden dat het wel door zou gaan zetten…