November/December 2005! Allemaal zwanger of mama!!!

ANOUK, GEFELICITEERD MET JE EERSTE VERJAARDAG!!!

Smiley, een hele fijne dag voor jullie!!! :dance: :dance: :dance:

hieperdepiep

Gefeliciteerd!

Wauw, wat lief!! Dank jullie wel!! :mrgreen:

Er volgt vast een verslagje met beelden binnenkort, het is nu al zo’n leuke dag en het is pas 9.30 :wink:

Hieperdepiep Hoera!!!

hoe gaat het met de zwangere dames???

Hey,

Hier gaat alles goed hoor!!!

Komt aardig dichtbij nu, maar ik kan het nog goed uithouden!!!

Liefs,

Hoop

heyyy hoop,

ja nog een paar weekjes en het is zover…SPANNEND!!!

liefs nathalie :-*

:oops: :oops: :oops: zijn we hier afgelopen dinsdag zomaar de verjaardag van Lucas vergeten!!!

Lucas, alsnog van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!

Nathalie, ja ja het begint echt al op te schieten hier, nog iets meer dan 7 weekjes! Spannend wel, maar alles gaat goed dus we redden het prima allemaal!

Hoe is het met alle andere dames??? Het is zo stil hier!!!

Liefs,

Hoop

Lucas, ik wilde je niet vergeten hoor dus voor jou ook nog Hieperde Piep

owww wat erg :oops:

Nog van harte hoor!

Hier gaat het al weken iets minder door verschillende ontstekingen bij mn urinewegen.

Het gaat nu langzaam de goede kant weer op.

De beeb doet het prima, en trapt lekker.

Esmée is heel goed te pas, kan al staan en zet voorzichtig haar eerste stapjes :inlove:

Het is heel gezellig (en soms ook wel vermoeiend) om haar om me heen te hebben.

Het moederschap valt hier iig niet tegen!

Hoe is het met de rest? Wat heerlijk dat we nu allemaal moeder zijn of worden! Eindelijk!

Het duurt nu niet lang meer he hoop!Spannend!

Lenie: Hoe voel je je?

Groetjes, Ann

Ik voe mij prima.

Ben een kilo afgevallen maar vind mijn avondeten een ramp. de hele dag nergens last van en in de avond begint alles minder lekker te ruiken. Maar ik heb niet te klagen, eet kleine beetjes.

Verder ben ik minder moe dan een paar weekjes terug.

14 februari voor het eerst naar de verloskundige.

Dune, vervelend dat je zo hebt lopen kwakkelen! Gelukkig gaat het nu weer de betere kant op!

En wat wordt Esmee alweer een grote meid zeg! Super!!!

Lenie, fijn dat alles zo goed gaat! Succes de 14de bij de VK.

Hier vanmorgen weer naar de VK geweest. Alles is weer prima in orde. De kleine ligt al netjes met het hoofdje naar beneden. Of het al aan het indalen was konden ze niet zeggen, ze dachten van niet maar waren er niet helemaal zeker van! Bloeddruk ed was ook weer prima!

Dus weer goedgekeurd! 15 februari heb ik de volgende afspraak weer!

oooooooooooohhhhhh lucas jongen nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!

heb je een leuke dag gehad???

Wat een stilte hier! Hoe is het met jullie?

Met de zwangere en de baby’s/kindjes alles goed???

Hier gaat alles uitstekend. Vandaag echt van het mooie weer genoten. Vanmorgen boodschappen gedaan en daarna de hele middag in de tuin gewerkt!

Afgelopen woensdag de proefdruk van het geboortekaartje gehaald! Helemaal top!!! De enveloppen hebben we al meegekregen en donderdagavond heb ik er de adressen vast op geprint! Het kan maar klaar liggen!

Nog twee weekjes werken en dan met verlof! Ik heb het gevoel dat ik nog wel langer door kan werken, maar ik vind het toch ook wel een lekker vooruitzicht dat ik over twee weekjes lekker thuis ben!!!

Liefs,

Hoop

Hallo,

hoop, ik neem 2 weken voor mijn verlof vakantie op en ga dan lekker naar duitsland toe. Ik heb verlof vanaf 14 juli maar vanaf 1 juli ben ik lekker weg.

Ik ben mijn werk al heel lang een beetje zat door alles wat er speelt maar door de IUI kon ik daar niet echt weg. Zo lastig om dit tijdens sollicitatie te melden…ik moest toch echt af en toe vrij vragen hiervoor en dat kon wel op mijn oude werk.

Verder gaat alles goed. Volgende week naar de verloskundige!!!

Hallo!

Hoop: Woehoe het duurt niet lang meer voor je he meid…oh, het is al bijna een jaar geleden dat ik in Maart beviel…het is zo’n fantastische maand met dat aankomende lenteweer! Zou er weemoedig van worden!

Hoe voel je je verder?

lenie: Gefeliciteerd met je 12 weken grens! Lekker dat je al wat eerder weggaat! Leuk, naar de verlos, heb je de 12 weken echo al gehad?

Hier gaat het met mij wel wat beter.

Esmée is wel heel ziek (lees: 40.2 koorts) maar ze knapt wel weer iets op.

Daardoor is deze mama wel heel moe, maargoed het zij zo.

De ontstekingen zijn weg, dus dat scheelt al een hoop!

Gr Ann

Lenie : gefeliciteerd met 12 weken alweer gaat snel hoor :thumbup:

Hoop : meid je schiet nu echt al op :wink: super ben echt benieuwd :thumbup:

En de jarige beebjes nog gefeliciteerd :dance: :dance:

Hier gaat alles zijn gangetje , veron is een vrolijk mannetje en huilt over het algemeen heel weinig .

Moet wel zeggen dat ik een ritme probeer aan te houden met genoeg rust ook tussendoor en dan ligt hij soms gewoon een uurtje in zijn bedje te babbelen met mickey de mouse…zo lief

EN ja lachen natuurlijk ook nu blijft genieten .

Volgende week maandag weer aan t werk daar zie ik toch wel tegen op hoor , om me kleine mannetje dan de hele dag niet te zien .

Maar aan de andere kant ook wel lekker om weer wat anders te doen dan alleen maar mama zijn …

Ach komt vast wel weer goed :thumbup:

Vanmorgen moest ik me weer melden bij de verloskundige, om 09.20 uur had ik de afspraak maar omdat ze vanmorgen al weggeroepen was voor een bevalling was het wat uitgelopen. Uiteindelijk was ik om 09.50 uur aan de beurt.

De standaard controles werden gedaan met allemaal weer uitstekende resultaten:

Bloeddruk: 110/72

Gewicht: 72,6 (wel ineens veel erbij, maar dat mag)

Het hartje klonk weer prima en de baarmoeder was ook weer gegroeid ten opzichte van de vorige afspraak (01-02-2008). Echter vond de verloskundige toch dat het voor een zwangerschap van 34 weken en 5 dagen wat aan de kleine kant was en dus is er weer een afspraak gemaakt voor een echo om de groei te controleren. Deze afspraak staat voor dinsdag 19 februari a.s. om 15.00 uur.

Het zal allemaal wel meevallen vermoed ik, 5 weken geleden moest ik om dezelfde reden een extra echo laten maken en toen was ook alles goed. Maar toch, het spookt wel door je hoofd.

Het kindje ligt ook al in het bekken, al een stukje ingedaald dus, maar het ligt nog niet vast!

Lieve hoop,

Wat fijn dat alles goed is en idd maak je niet te druk kwa groote , Veron zou veel te groot zijn en dat was bij de geboorte ook niet zo en ja het ene kindje is niet de andere,… dus laat je niet gek maken hoor :thumbup:

liefs loes