November/December 2005! Allemaal zwanger of mama!!!

Lenie :hug: Ik leef met je mee!! :-*

@meissie wrote:

ohhh sorry meid…maak ik ook nog eens een hele stomme fout.

dikke knuffel!! :hug:

Maakt niet uit :lol:

Lenie, wat ontzettend balen weer! Dikke knuf :hug:

Liefs,

Hoop

jeetje wat is hier veel gebeurd zeg!

Lenie, :hug: van hier. Weet niet zo goed wat ik zeggen moet omdat het lijkt alsof ik steeds hetzelfde zeg: ik blijf voor je duimen en hoop dat je snel zwanger bent. Maar dat meen ik wel uit de grond van mijn hart.

LOES en man! van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

MAdame M, gefeliciteerd! helemaal geweldig. Ben hartstikke blij voor jullie!

Veel mensen weten niet wat ze moeten zeggen. Ze hopen het al allemaal 2 jaar voor ons.

Ik krijg wel steeds meer reacties sinds babyboom op tv is. Daar zien ze ook de lastige gevallen en zien ze hoe het er weleens aan toe kan gaan. Normaal vertel je dat niet zo snel. Ik heb het idee alsof ze mijn wisselvallige gedrag gaan snappen.

Lenie, speciaal voor jou een hele dikke :hug:, ik begrijp je zo ontzettend goed. Maar uiteindelijk zal het wachten worden beloond, daar ben ik van onvertuigd! Er is helaas wel een heleboel doorzettingsvermogen voor nodig! :-*

Grietje, hoe is het met jullie? Alles goed met Alex???

Loes, hoe is het met het nieuwbakken gezinnetje??

Madam m, hoe gaat ie?

Hier gaat alles prima. Ik ga snel weer eens een buikfoto maken! Wordt wel weer eens tijd!

Verder begin ik nu wel wat verkouden te worden helaas, maar dat is niet zo heel erg!!!

Liefs,

Hoop

vandaag weer voor de eerste echo geweest.

Mijn eitje rechts was al 22,3 mm. Ik moest gelijk een ovulatietest doen. Ik kreeg hierna gelijk een pregnyl injectie en nu heb ik morgen al de inseminatie. Jeetje wat ging dat snel ineens zeg.

Spannend, succes meid!

ohhh meid spannend…suc6

nou lenie meid hoe voel je je???

ik duim me suf voor je meid.

doeidoei

Hier weinig te melden. Ik ben snot en snot verkouden en zelfs een aantal dagen ziek thuis geweest.

Het ergste is dat mijn bijwerkingen verergerde dus mijn vermoeidheid werd extra erg.

Vandaag 1 dagje werken en dan weer 4 vrij. Zaterdag mag ik testen, precies wanneer we mijn vriend zijn verjaardag vieren dus het huis vol zit.

Dank je wel voor het duimen.

hier draaien ook de duimen, spannend zeg…

Dan doe je de test toch voordat er visite is?

dat doe ik voor de visite komt.

Weet je…als hij weer negatief zou zijn dan zouden mensen mij zien instorten. Door alle medicatie ben ik nogal snel van slag.

Vooral met de wetenschap dat ik dan weer voor de 6e keer IUI moet hebben. Ik doe het wel hoor als het nodig is maar na de 6e keer gaan we verder kijken in het ziekenhuis dus testen ligt nogal gevoelig ben ik bang.

Ik wil niet te veel hoop hebben maar ik ben vandaag al voor de 2e keer misselijk. Het si soms zo onzeker want alke maand krijg ik weer al die verschijnselen van de hormonen.

sorry als het geen heel vrolijk stukje is…

Lenie ik duim weer ontzettend hard voor jullie, het mag nu wel eens raak zijn! (mocht het al heel lang natuurlijk). Heel veel succes! En voor morgen een hele fijne avond met jullie vrienden/familie! Maak er een superfeestje van! :hug:

Alle andere meiden: :-* en een fijn weekend!

Hier gaat alles nog steeds prima, buikje groeit ontzettend hard op het moment en de kleine laat goed voelen dat hij/zij er is! :inlove:

Liefs,

Hoop

oehhhhh hoop nog honderd dagen te gaan meid!!!

lenie ik duim voor een mooie test morgen.

alvast gefeliciteerd met manlief!!!

@meissie wrote:

oehhhhh hoop nog honderd dagen te gaan meid!!!

Wat klinkt het dichtbij dan hè?! :mrgreen:

voor je het weet ben je mama.

Ik testte vandaag positief!!!

LENIE!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Meisje, ik ben zoooooooooooo blij voor je, zit hier met tranen in mijn ogen.

VAN HARTE GEFELICITEERD! Dit is je van harte gegund!! Geniet van je roze wolkje. Op naar 9 maanden vol misselijkheid, een bollend buikje, trappeltjes in je buik, mooie echo’s en daarna een wolk van een baby!!

Dikke :-* !

oooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lenie gefeliciteerd!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

ohhh meid ik ben sprakeloos…heb tranen van blijdschap…jeetje hey wat ben ik blij voor jullie!!!