November/December 2005! Allemaal zwanger of mama!!!

Ik heb je op het zwanger lijstje gezet!!!

Loes, hoe is het daar??? Ik las dat ze hebben gestipt!!!

Succes en ik hoop dat je je hummeltje snel in je armen hebt!

Liefs,

Hoop

Ik ben vandaag tijdens mijn rijles van achteren aangereden Ik ben na alles nog wel met instructeur zelf naar het ziekenhuis gereden omdat we allebei toch wel last hadden van onze nek. Nou gelukkig niets ergs alleen kan de spierpijn erger gaan worden de komende dagen…Ik heb al zo’n koppijn en spierpijn…

Lenie… :cry: :hug:

Neem rust, die spierpijn gaat morgen en overmorgen nog meer plagen, daarna trekt het hopelijk snel weg.

Verder niks gebeurd? Alles heel (aan jullie)? En ben je erg geschrokken, of valt het mee?

Doe rustig aan, geef je nek rust, en kom even lekker bij!

Knuffel van hier!! :hug:

verder ben ik heel alleen erge hoofdpijn en pijn aan linker schouder…en dan die vele spierpijn. Komt wel goed en ik ga gewoon verder met rijden …

Hoe is het met jou nek???

Die schouder komt van de riem die je om had. Ik had het ook, en mijn borstbeen was ook zwaargekneusd. Reed de achterligger hard? En jij zelf? Wij stonden zelf zo goed als stil en de ander reed 50, heeft niet geremd, dus de klap was 50 km/u.

Mijn nek is nog even bagger… Volgende week naar de fysio ermee, kijken of die wat kan betekenen…

Goed dat je weer verder gaat met rijden, maar ook wel even rust nemen he, niet te lang met pijn doorlopen, da’s niet verstandig!

Succes ermee!! (en ook nog steeds met wachten :slight_smile: )

Ik stond stil voor een stopstreep en die man trok in een keer op dus het was ongeveer 20 a 30 km per uur… Maar ja…ik ban al blij dat het niet veel erger is. I heb alleen erg slecht geslapen vandaag en kan niet veel met mijn linker kant.

Heel herkenbaar, dat slechte slapen, je blijft het ongeluk herhalen, en daarnaast heb je gewoon pijn, kunt geen houding vinden… Over 2 dagen voel je je een heel stuk beter, hou daar maar aan vast! Heb je een bad, ga dan maar lekker marineren in het warme water. Anders een hete douche, of een kruik op je nek en schouder, het helpt echt!! Lekker uitrusten en verwen jezelf maar een beetje (kan nooit kwaad :wink: )

Hopelijk heb je niet (zoals ik) ook nog allemaal gezeur met de verzekering? Is het een uitgemaakte zaak qua schuld en vooral aansprakelijkheid?

Ik heb geen schuld. Hij reed tegen mij aan terwijl ik stilstond voor stopstreep en anders is de rijschool schuldig.

Gelukkig maar, dat scheelt kopzorgen. Wij hebben ook geen schuld hoor, maar het is evengoed een touwtrekkerij, ookal is de ander vol op ons ingereden, zij beweren ook onschuldig te zijn… :? We hebben dinsdag onze auto eindelijk op kunnen halen, 2600,- schade, die we zelf hebben kunnen dokken, en pas terug krijgen als de verzekeringen uitgevochten zijn (en dan nog maar hopen dat we inderdaad niet (gedeeltelijk) aansprakelijk gesteld worden, omdat de verzekeringen er niet uit komen ofzo…)

Nou, ik ga iets nuttigs doen hier :shifty:

Jeetje Lenie, da’s schrikken! Heel veel sterkte. Ik hoop dat je er snel geen last meer van hebt.

MADAME GEFELEICITEERD

Beter laat als nooit he mijn berichtje :lol: Wat onzettend super meid ! Zie je dat duimen werkt alleen leni nog ach moet lukken als we allemaal duimen meiden !

Hier idd gestript dinsdag omdat ik echt geen eten meet binnen houd, me keel is gewoon zo pijnlijk van het overgeven dat ik heb aangegeven dat er iets moest gebeuren. Het strippen kon al en me baarmoeder was er klaar voor… hmm alleen beebje nog niet blijkbaar :mrgreen: heb even wat krampen gehad en ja toen was t over .

Vanmiddag komt de vk nog een keer strippen nadat ze de noodoproep klaar heeft ( ja helaas ik moest wachten ) in de hoop dat dit lukt. Zo niet staat er morgen om ochtend een afspraak in het ziekenhuis en word ik ingeleid … dus hopelijk t weekend ons wonder in de armen .

Spannende tyd dus

Liefs loes

Loes, zet hem op meisje!! Geniet ervan!! (ook van de bevalling :wink: )

hier is het denk ik niet raak. Net een beetje roze afscheiding.

Hopen dat het niet doorzet maar ja… anders bel ik vandaag nog even het ziekenhuis voor een nieuw recept van clomid.

lenie ik dum voor je dat het goed zit deze keer en dat ook jij zwanger bent!!

Vanmorgen om 04.55 uur in Loes van een kerngezonde zoon bevallen!!!
Het is allemaal heel vlot gegaan. Gisterenavond rond 21.00 uur braken spontaan haar vliezen en nadat ze de verloskundige had gebeld bleek dat ze 3 cm ontsluiting had. Rond 02.00 uur zou vk terugkomen maar tegen 01.00 hield ze het niet meer van de persdrang. Vk kwam en ze zat op 7 cm. Nog even wachten met persen dus. Ze zijn naar ziekenhuis gereden en uiteindelijk is ze na 1,5 uur persen met knip en vacuumpomp bevallen van: VERON SHAQUILLE. Het lieve mannetje weegt 3450 gr.
Moeder en kind zijn inmiddels thuis en hard aan het bijkomen en uitrusten van bevalling (en slapeloze nachten daarvoor )

Loes en man, van harte gefeliciteerd met jullie zoon VERON!

Lenie, ik hoop dat je er naast zit wat gevoel betreft en dat je deze keer WEL zwanger bent! Ik duim voor je!

Liefs,
Hoop

ohhhh loes gefeliciteerd!!!

Loes en man van herte gefeliciteerd met jullie kleine mannetje!!!

ohhh lenie meid ik zie aan je banner dat het deze maand niet gelukt is…dikke knuf voor jou :-* :hug:

niet gelukt bedoel je waarschijnlijk.

ohhh sorry meid…maak ik ook nog eens een hele stomme fout.

dikke knuffel!! :hug: