November 2004 gestopt met de pil! Deel 4

NOD



Vluggertje

K-tje

Maya



ZWANGER



Smurf uitgerekend 9/9

Bambino uitgerekend 5/10

Sonja2 uitgerekend 12/10

Pluso uitgerekend 21/11

Mirrie uitgerekend 10/12

Zo we zijn alweer toe aan een nieuw deel zie ik!!!

Heerlijk buiten van het zonnetje genoten! Indessa is vanmiddag langs geweest en dat was erg gezellig. Vind tante worden ook heel speciaal hoor! Echt helemaal leuk zo!!!



Verder eigenlijk niets te melden saai he!

Maar drie dagen werken van de week en dan heerlijk een lang weekend vrij. We gaan denk ik maar eens met de kinderkamer beginnen… :think:



:-*

nou heb vandaag de gynecoloog gebeld om te vragen of ik niet eerder dan 24 mei terecht kan omdat het me niet echt lekker zit en ik kan gelukkig 10 mei al terecht :slight_smile:

heb zins gister avond ook hele gevoelige borsten dus ben super nieuwschierig

Nou spannend hoor vluggertje! succes daar!

Nou hier eigenlijk niet zoveel te melden… Woensdag naar de verloskundige voor de eerste keer…ben wel benieuw naar het hartje hoor!

Groetjes Pluso

Grrrrrrrrrrrrr, vanochtend toch weer rode duivels gesignaleer…pfff :cry:

Ik word hier echt zo moedeloos van af en toe…



Vluggertje, fijn dat je snel naar de gyn kan. Dan weet je hopelijk waar je aan toe bent. En wie weet betekenen die gespannen borsten iets…

fijne dag nog allemaal,

groet Maya

Hoi meiden,



Hier ben ik weer eens!

Had de afgelopen dagen problemen met internetverbinding. En wat bleek…het knopje van de modem stond op standby :wall:

Grrr ben blij dat het nu eindelijk is opgelost en dat ik eindelijk weer eens kan internetten, mailen en chatten!



Sonja> Is de oververhuizing al achter de rug? En bevalt het goed in jullie nieuwe huis? En is Esmee blij met haar nieuwe kamer?



Pluso> Wat spannend zeg dat je morgen de eerste echo hebt. Succes :thumbup:



Maya> Wat balen dat de rode duiveltjes zijn gekomen :thumbdown:

Weg ermee he!



Mirrie> Hoe gaat het verder met jou? Last van zwangerschapskwaaltjes? Trouwens mijn uitgerekende datum is nu 5 oktober!



Hier gaat alles goed…mijn buikje groeit al flink :inlove:

En af en toe voel ik zelfs de kleine bewegen, echt super :inlove:





:-* Bambi

Hoi hoi,



Met mij gaat het redelijk.

Ben zo moe dat het gewoon niet meer leuk is.

Thuis kan ik lekker dutjes doen maar op werk is dat niet zo makkelijk hahaha.

Heb ook de hele dag door honger en als ik niet op tijd eet voel ik me echt zo beroerd :sick:

Maar het hoort er allemaal bij :slight_smile:



Maya, balen zeg!

Kan me je frustratie goed voorstellen.



Vluggertje, fijn dat je eerder terecht kan.

Hopelijk weet je dan ook meer.



Bambi, niet te geloven dat je al zo ver bent!

Kan niet wachten tot ik ook een ‘echt’ buikje zal krijgen, nu is het alleen nog maar opgeblazen hahaha.



Groetjes,

Mirrie

Hoi hoi,



Ik moet morgen bij de verloskundige komen. Ik heb afgelopen vrijdag gebeld en ze vroeg toen hoe ver ik was. Ik zei dat ik zaterdags 9 weken was, oh zei ze dan moet je wel volgende week komen, even kijken waar ik je er tussen kan plaatsen. Raar he, ik dacht altijd dat je tussen de 10 en 12 weken moest komen, maar ik moest perse deze week komen. Weet niet of ze dan al een echo maken, hoop het wel dan weet je toch iets meer of het wel goed gaat enzo. Verder denkt iedereen al wel dat ik verder ben omdat ik al een behoorlijke buik heb, begin het bijna zelf te geloven en hoop daarom dus ook op een echo zodat ze me daar ook zekerheid over kunnen geven. Ach we zien het verder wel.



Groetjes, Danielle

Zo meiden, ben ik weer!

Verhuizing gelukkig achter de rug, en de compu werkt weer!

Heel gedoe allemaal, ben blij dat we er nu zitten, we komen al aardig in ons ritme hier.

Esmee heeft het ook wel naar haar zin, veel kids hier in de buurt, dus die kijkt haar ogen uit!

Beeb voelt zich ook thuis, want geloof dat ik hem / haar nu ook heb gevoeld.

Volgende week weer vk, ben benieuwd…

Heb effe niet zoveel tijd om alles bij te lezen…aangezien er weer een nieuw deeltje is…ga ik nog doen, beloofd!

hallo allemaal!

zo, hehe, ik heb mijn baaldag weer gehad. En mijn ventje is net vijf dagen onbereikbaar in het buitenland, dus die was er helaas ook niet om te troosten. Ik wil het zoooooooooooo graag! maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Deze keer maar eens met de ovu-testen aan de gang, ze liggen al klaar:)

Sonja, fijn dat je helemaal over bent. Ook al een beetje opgeruimd? Wij zijn twee maanden geleden al verhuisd, maar de helft van de spullen staat nog steeds in dozen, echt erg…maar ja, ik vind het huis eigenlijk al best wel ok zo;)

nu ga ik ff lekker in bad en dan morgen lekker uitslapen, heeerlijk! Vrijdag heb ik een bruiloft van een goede vriendin, dus kan ik morgen alvast de hele dag tutten. En zo zonder ventje heb ik het rijk voor me alleen, dus dat heeft zo toch nog zi’n voordelen;)

Fijne hemelvaart allemaal! groet, Maya

Hoi hoi,



Ben dus gister naar de VK geweest. Hebben daar wel 11/2 uur gezeten. Zij moest natuurlijk het een en ander weten en wij hadden ook nog wel wat vraagjes. Vanwege mijn lange cyclus ben ik nu niet 9 weken en 5 dagen zwanger maar vandaag 9 weken. Raar hoor, maar het zal wel kloppen, daar door ben ik dus niet op 3 dec uitgerekend zoals ik dacht maar 8 dec, ach zijn we hopelijk straks echt sinterklaas voorbij, nu alleen nog zorgen dat we de kerst voor zijn. Ze kon me baarmoeder nog niet voelen want die ligt nog achter mijn schaambeen. Verder mag ik een afspraak maken voor een echo, maar omdat wij ook een nekplooi meting willen moeten we met een echo wachten tot 12 weken, aansluitend krijgen we dan ook nog een extra bloedonderzoek om te controleren voor afwijkingen van het kindje, ik ben benieuwd. Wel was mijn bloeddruk wat hoog gister dus in plaats van dat ik over 4 weken moet komen moet ik ook nog eens extra over 2 weken komen. Hopelijk ik hij dan wat lager anders stuurt ze me door naar het ziekenhuis en mag ik niet meer naar de gewone VK. We zullen zien hoe het loopt.



Groetjes, Danielle

Hoi!!!



Sonja> heerlijk dat je over bent!!! Geniet lekker van je nieuwe huisje!



Bambi> Gaaf joh dat je echt al zover bent!! Loopt je maar een maandje voor op mij!!! :smiley:



Maya> Balen van de duivels! Maar nieuwe ronde nieuwe kansen toch!! :wink:



Vluggertje> Hopelijk weet je snel weer. Wachten is vreselijk, die onzekerheid! We duimen voor je!



Danielle> Balen dat je bloeddruk wat hoog is. Lekker rustig aan doen komt het vast goed! Wel spannend al die onderzoeken. Hebben jullie daar bewust voor gekozen???



Hier alles goed. Hebben net de babykamer leeg gehaald. Dus kunnen er nu mee aan de slag!! Heb daar echt veel zin in!!

Mijn moeder heeft van de week nog een heel lief wiegje op de kop getikt! Ben ik super blij mee. Die zetten we op onze slaapkamer. Ik ga thuis bevallen en wil de kleine hump in het begin heerlijk bij me in de buurt hebben :inlove:



:-*

Hoi,



Smurf, ik loop geen maand VOOR op jou, maar een MAAND achter op jou! Jij bent nu bijna 22 wkn en ik 18 wken.

Maar wel loop ik nu 1 week voor op Sonja! Terwijl ik eerst dacht dat ik 3 wkn achter op haar liep haahaha.

Het gaat nu zeker erg snel nu ik opeens 3 wkn verder blijk te zijn! Ik voel nu ook al af en toe plopjes van de kleine en kan bijna niet wachten tot ik en mijn ventje hem/haar echt goed kunnen voelen en zien bewegen!



:-* Bambi

Haha Bambi!! Je hebt gelijk!!!Foutje… :oops:



:-*

Ach vast zwangerschapshormoontjes :wink:

Jaja Bambi, wrijf het er maar even in :lol:

En wie weet heb jij er eentje die later komt…of ik die vroeger komt…wie weet komen ze wel tegelijk haha!



Leuk he Smurf…inrichten!

Ik dacht dat we de meubels van Esmee nog konden gebruiken, maar nu is dat meisje van wie ze waren opeens ook zwanger…dus die wil ze terug…

Maar ze wist wel andere op de kop te tikken, dus toch een nieuw kamertje hier!



Maya, balen dat die ongi er weer is,maar je bent gelukkig al over je baaltijd heen. Houd moed hoor, alles komt goed!



Hier rommelen we nog even vrolijk door.

Esmee voelt zich nu wel prima thuis weer, slaapt ook weer gewoon goed.

Zelfs Poes voelt zich al op zijn gemakkie.

Onze kat Puck is vandaag gesteriliseerd…wat een zielig hoopje is het zeg :cry:

Morgen gaat het wel weer beter maar toch is het sneu voor zo’n kleintje…



Verder eigenlijk niets te melden…

8) DOEI!!!

Hoi Hoi,



Hier ben ik weer. De verloskundige zei dat we ook een echo konden krijgen als we dat wilden. Omdat ik achteraf de laatste ongi toch wel anders vond wil ik toch ook met zekerheid weten of 27 febr echt de laatste ongi was of dat er een innestelingsbloeding was. Vandaar dat we dus een echo krijgen, daarnaast vertelde ze dat je ook een nekplooimeting kon doen zodat je kon weten of er evt een verhoogde kans zou zijn op een kindje met een down syndroom. Om daar wat meer zekerheid voor te krijgen kun je dus ook je bloed opnieuw laten testen, het schijnt namelijk zo te zijn dat kindjes met een down syndroom al heel snel bepaalde eiwitten bij de moeder in het bloed stoppen, om het maar even zo uit te leggen. Daardoor kunnen ze het bloed onderzoeken op die eiwitten. Wij wilden dat eigenlijk toch wel weten. Als het zo mocht zijn dan denk ik niet dat ik alles kan beeindigen, maar ik denk wel dat je die tijd tot je bevalling hard nodig hebt om te wennen en het is natuurlijk een hele schok als je bevalt en je komt er dan achter. Natuurlijk zijn de test geen 100% garanties maar wij wilden in ieder geval van de mogelijkheden gebruik maken. Ik ben tenslotte al 31 en je weet maar nooit wat voor risico´s er allemaal zijn.



Verder probeer ik me wat meer te orienteren op allerlei zwangerschapscursussen. Weet iemand waar je het op internet kan vinden? Je hebt namelijk zoveel, yoga, zwemmen, haptonomie en noem maar op. Ik wil graag eens op mijn gemak uitzoeken wat wat is en wat je waar doet voordat ik me straks ergens voor op geef en ik er niks aan vindt. Dus de tips mogen weer binnen stromen!



Groetjes, Danielle

Goedemiddag!!!



Alles goed hier. Vanmorgen kreeg ik geen huilbui maar een vreselijke lachkick waar ik niet meer mee kon stoppen. De tralen rolden over mijn wangen. Ik leek wel stoned hahaha :mrgreen:



Danielle, ik heb gekozen voor de gratis zwangerschapscursus. Ik ben benieuwd. Al die andere toestanden is niets voor mij namelijk.



Gaan jullie eigelijk borstvoeding geven? Ik niet, al die toeters en bellen aan mijn lijf past niet bij mij. Bovendien kan manlief zo ook vanaf dag 1 een fijne band opbouwen met de kleine en kan ik ook eens wat langer blijven liggen :wink: Veel mensen in mijn omgeving kijken daar raar tegenaan maar gelukkig vinden zowel mijn schoonfamilie als mijn familie het helemaal prima. Ga van de week vast de starterskit kopen van avent want die is in de aanbieding!



Morgen is het moederdag en wat denk je… :smiley:

Manlief heeft een hele mooie bos bloemen voor me gekocht!! :inlove:

En dat was nog niet alles ook heeft hij nog iets voor de kleine gekocht. Alleen typisch iets voor mannen> het ziet er dan wel leuk uit maar er nooit naar gekeken vanaf wanneer ze het kunnen gebruiken. Dit was dus voor 4+ hahahaha :smiley: Maar het gaat om de gedachte en ik vind het ontzettend lief!!!





:-*

Hoi meiden,



Smurf> Wat zielig zeg voor je poes :cry:

Ik vind het zooo sneu als je ze net heb opgehaald en nog helemaal versuft zijn van de narcose. Mijn kat kon amper haar pootjes optillen om in het mandje te liggen. Die moest ik er heel voorzichtig inleggen. Maar de volgende dag sprong ze gewoon weer overal op en af!



Sonja> Het zegt idd niks dat ik een weekje eerder uitgerekend bent. De kleine komen toch wanneer ze vinden dat het hun tijd is en soms is dat eerder en soms is dat later. Maar vond het wel grappig dat ik opeens 3 wkn verder bleek te zijn. In het begin was ik soms best wel jaloers op de anderen die al zwanger waren. En ik moest nog zolang wachten tot ik de 12 wkn was gepasseerd en toen bleek ik opeens verder te zijn. Dat is wel errug leuk :smiley:



Iedereen een fijne moederdag…





:-* Bambi