November 2004 gestopt met de pil! Deel 4

Hoihoi!



Smurf, wat een romantisch mannetje heb jij!

Die van mij is niet zo helaas…nooit geweest ook, dus had ook niet anders verwacht! Mooie is wel dat vaderdag hierna komt, krijgt hij lekker ook niks gna :wink:

Is je poes alweer wat opgeknapt? Gaat wel onwijs snel altijd met die beesten he.

Onze kat heeft ooit twee verlamde achterpoten gehad, twee weken na de operatie liep hij weer, een mens heeft een jaar revalidatie nodig…



Tja Bambi, is gewoon afwachten tegen die tijd, wel leuk dat we nu alleen maar nog dichter bij elkaar zitten!!



Ik doe dit keer geen zwangerschapscursus…Bij Esmee wel gedaan, maar na de eerste paar nuttige lessen werd het allemaal te zweverig voor mij, ben ik afgehaakt.

Esmee heeft trouwens ook geen borstvoeding gehad.

Ik heb het wel geprobeerd, maar het lukte voor geen meter. Na 3 dagen zijn we overgestapt op de fles. Je kon wel allemaal trucjes uit gaan halen om het toch te laten slagen, maar dat had ik er dus allemaal niet voor over.

En idd Smurf, je krijgt van veel kanten commentaar daarover, maar lekker laten kletsen hoor! Is niks mis nu met Esmee!

Ik ga het nu ook wel weer proberen, maar lukt het niet, geef ik het snel op hoor, dat gedoe hoeft van allemaal niet.

Hoi!!



Haha mijn mannetje is normaal helemaal niet romantisch hoor!

Hij vertelde er ook bij dat ik het hier weer 5 jaar mee moet doen haha :wink:



Maar wel heel schattig!

Met de kat gaat alles weer helemaal goed! Springt rent en is baldadig :wall:

Heb gisteren bij mijn ouders weer buikfoto’s gemaakt. Mijn vader had ze geprint en die heb ik nu ingescand, even testen of het gaat lukken om ze te plaatsen hoor! Gelukt!!! :inlove:



:-*

Ze zijn een beetje wazig… maar ja het is ook een kopie van een printje.

Mijn vader moet ze nog mailen.

Best mooi rond buikje toch voor 22 weken! (Al zeg ik hetzelf haha :angel: )



:-*

Smurf, inderdaad een mooi rond buikje hoor :slight_smile:

Ik weet nog niet of ik borstvoeding zal geven, misschien 2 maanden en dan afbouwen voordat ik weer aan het werk moet.



Danielle, straks op de echo weet je precies hoe ver je bent want nu heeft de vk een datum opgegeven maar de daadwerkelijke bevruchting kan ook een paar dagen later of eerder zijn.



Heb voor moederdag ook niks gekregen maar had het ook niet verwacht.

Volgend jaar ben ik wel benieuwd of m’n vriend wat zal doen.



Voel me niet echt lekker, enorme keelpijn en verkouden dus ben bang dat ik de griep te pakken heb.

Het zwanger zijn valt me toch wel zwaar en ben pas 9 weken, ik weet het :oops:

Maar voel me echt niet lekker, ben zo moe en vaak erg beroerd.

Zal er allemaal bij horen maar wilde gewoon even klagen ( mag toch wel)

Ben blij met de kleine maar had niet gedacht dat ik me zo beroerd zou voelen omdat ik een paar weken terug niks bijzonders had.

Zal blij zijn als de kwaaltjes afnemen!



Groetjes,

Mirrie

Misschien een kleine troost> Vanaf 12 weken gaan de kwaaltjes bij de meesten echt minder worden hoor!!!

Je hoeft je niet te schamen hoor. De een heeft nergens last van en de ander is gewoon hondsberoerd. Daar doe je niets aan!

Neem lekker je rust en probeer er toch een beetje van te genieten :stuck_out_tongue:



Ik heb sinds kort last van kramp in mijn kuiten 's nachts en brandend maagzuur. Maar ja ook dat hoort er gewoon bij helaas…Gelukkig voel ik me overdag gewoon prima verder! Mag gelukkig echt niet klagen tot nu toe. Ben nu vijf maanden en nog maar 5,5 kg aangekomen in totaal vanaf week 9 (55,5). En toen woog ik zelfs minder dan normaal (normaal echt wel 57 kg.) Ik hoop dat ik dit zo vol kan houden. We zullen wel zien!



:-*

Mooi buikje Smurf!!



En Mirrie, ik heb me ook een paar weken niet lekker gevoeld, maar dat ging over toen ik bijna 13 weken was, heb nu echt nergens last van!!!

Dus hou moed alles komt goed (haha, klinkt mooi zo)

Wow smurf, mooie buik hoor! wat gaat dat toch snel he? nou ja, 22 weken is natuurlijk best wel lang, maar voor mijn gevoel is het nog helemaal niet zo lang geleden dat we allemaal met de pil gestopt zijn.

Is je kat alweer een beetje de oude? wij hebben er hier ook eentje rondlopen. Hij had anderhalf jaar geleden door een onbekend ongeluk buiten zijn middenrif gescheurd, hij was er bijna geweest. Ze hebben een spoedoperatie moeten doen in het academisch dierenhospitaal, we hebben er een half jaar krom voor moeten liggen, maar nu is ie weer helemaal de oude. Ik vond het zooooo zielug toen! maar we vonden het waard, het is echt zo’n grappig beestje. :lol:

vandaag ben ik begonnen met de ovutesten. Ben pas op dag 8, maar het wordt aangeraden wel vanaf nu te testen. ik verwacht mijn ei zo rond het weekend, ben benieuwd!

doei! groetjes Maya

en mirrie, ik hoop voor je dat je snel van je kwaaltjes af bent. Maar het is allemaal ergens goed voor! :smiley:

nou ben vandaag in het zh geweest.

en hij heeft een inwendig onderzoek gedaan om te kijken hoe het met me baarmoedermond en eierstokken gesteld is maar die waren ok.

en hij heeft bloed aflaten nemen voor onderzoek.

ik heb nu pillen mee om me ongi te laten worden en moet over 4 weken weer terug komen.

:frowning: :cry:

Vluggertje, hou moed! Je weet in ieder geval wel dat je eierstokken en

baarmoeder oke zijn! :thumbup:

Heb je provera gekregen? Dat heeft mijn schoonzusje ook gehad. Daar krijg je inderdaad een ontrekkingsbloeding van. Als dat helpt ben je in elk geval weer een stapje verder. Om positief te eindigen>

Mijn schoonzusje is nu zwanger!! Na de ontrekkingsbloeding kreeg ze na twee maanden clomid en met de eerste kuur is het al gelukt!

Dus alles is mogelijk hoor!!!

:-*

Hoi meiden,



Smurf je hebt een foto geplaatst van je buik, maar ik kan hem niet zien :cry:

Ik heb het bij sommige andere topics ook dat ik foto’s niet kan zien. De ene keer wel en andere keer niet!

Ligt dit gewoon aan mijn computer of hebben jullie dat ook?



Wilde ook een foto van mijn buik plaatsen, maar snap er geen snars van hoe dat moet :doh:



:-* Bambi

hey bambino, ik snap het ook niet hoor. op mijn werk kan ik de foto’s nooit zien, maar thuis wel… :?: Is het voor foto toevoegen niet gewoon een kwestie van op 'browse’klikken onderaan je antwoordbericht en dan de foto kiezen en dan op foto toevoegen drukken? ik heb helaas nog niets om een foto van te maken anders kon ik het ook even uitproberen :wink: ik kan jullie wel een foto van mijn ovutest laten zien, maar daar is echt niets aan te zien, hahaha 8)

vluggertje, fijn dat ze het nu allemaal voor je aan het onderzoeken zijn. Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent. Houd moed!

dag allemaal! groetjes maya

Ik zie de foto’s wel hoor…maar heb er te weinig verstand van om erover mee te kunnen praten :wink:

En Maya, ga ons straks toch "vervelen"met aaaaaal jouw buikfoto’s haha.

Vluggertje, goed toch dat het tot nu toe in orde lijkt? Is ook wel frustrerend omdat je dan nog niet weet wat het is, maar dat gaat wel goed komen!



Smurf, Indessa bedoelde je toch? Toch gaaf dat het zo snel gelukt is nog. En zijn jullie toch nog samen zwanger. Wanneer is zij uitgerekend?



Ik ben vanochtend weer bij de vk geweest. "Zo die groeit goed,"zei ze. Kijk, dat willen we horen :stuck_out_tongue:

Ik voel het nu ook best vaak, volgens mij veel vaker dan Esmee in het begin.

Maar ja, kan ook zijn dat ik dat verkeerd herinner he…

Ze zei trouwens ook dat als je eerste een stuit was je bij de tweede daar meer kans op hebt. Lekker

:?

jaaaa, beloofd! als er wat te showen valt hier dan krijgen jullie dat te zien hoor :slight_smile:

vandaag wordt waarschijnlijk de baby van twee collega’s van me geboren. we vinden het allemaal zo spannend. gisteren zijn ze naar het ziekenhuis gegaan en we hebben nog niets gehoord. Ik krijg er helemaal een beetje de kriebels van. Nu wil ik ook heeeeeeeeeel graag! maar ik weet het, geduld is een schone zaak. Wij wachten gewoon rustig nog even af (maar zijn ondertussen wel weer actief aan het klussen hihi).

fijn weekend allemaal x maya

die medicijnen die ik heb heten orgatrip en moet ze tien dagen lang 1 keer per dag innemen.

ik hoop dat het snel weer normaal gaat

Hopelijk helpen de medicijnen snel vluggertje!



Gaaf hoor Sonja dat je het nu al zo vaak en goed voelt.

Achteraf was het gekriebel echt mijn kindje rond die tijd maar pas sinds 20,5 week voel ik het echt heel goed. En is het ook veel leuker.



Heb veel last van maagzuur dus dat is wel vervelend. Kijk het gewoon aan en als ik er echt niet meer van kan slapen koop ik er wel iets voor. Die kleine hump is gewoon lekker ruimte aan het creeren en houdt absoluut geen rekening met zijn moeder haha



Lijkt wel of mijn buik met de dag groter wordt. Stond net even voor de spiegel maar voel me nu echt zwanger hoor met mijn buik!!!

Zelfs mijn navel is bijna plat! :eh:



Indessa is inderdaad zwanger. Waarschijnlijk is ze begin januari uitgerekend maar dat hoort ze hopelijk volgende week. Ze is erg misselijk ( :sick: ) en heeft gisteren bloed verloren waar ze erg van is geschrokken! Maar heeft helemaal geen buikpijn verder dus we gaan er van uit dat het goed gaat. De verloskundige zei dat ook na haar verhaal gehoord te hebben. Maar ik zal blij zijn als het dinsdag is geweest hoor voor haar!!! :pray:



Deze maand kan ik meedoen met een fietsproject. Dus heb vanavond een mama fiets besteld van Sparta :inlove:



Fijne avond!!



:-*

joehoe!!! Waar is iedereen???

Hier alles goed! :thumbup:

De kleine is iedere dag druk in de weer.



Zijn afgelopen maandag met de kinderkamer begonnen :inlove:

Hij wordt erg mooi!!!



Indessa heeft vandaag de echo gehad en ze is nu 6 weken en 3 dagen. Alles was goed en het hartje klopte!! Rond 7 januari zal ik dus echt tante worden :inlove:



:-*

hallooooooooo!! hier ben ik:)

smurf, leuk dat je je kindje al zo goed voelt. Dat lijkt me echt heel bijzonder! En fijn dat bij Indessa ook alles goed is. Lijkt me heel gezellig om zo samen zwanger te zijn.

Ik ben alweer op dag 15 van de cyclus. Vandaag dus de 7e ovutest gedaan. Er moet dan een tweede donkerroze streep verschijnen (ik gebruik die van matcare). Tot nu toe was er bij mij niks, maar vandaag heb ik een soort roze vlek. Voor de zekerheid nog maar eentje gedaan, maar nu heb ik weer een roze vlek…??? die dingen zijn echt hartstikke duur, dus dan verwacht ik op zijn minst een strak streepje! Voor de zekerheid toch maar weer klussen vanavond. Ik hoop dat het morgen dan in ieder geval wel een dikke streep is!

dag allemaal! x Maya

Jahaaaa, ik ben er ook nog wel!!



Echt leuk voor Indessa! Dat jullie maar lekker samen mogen tutten Smurf!



Maya, ik heb echt totaal geen verstand van die testen…maar ach…een keer extra klussen kan nooit kwaad toch? :wink:



Hier alles prima, ukkie heeft even laten weten dat ie er was, is nu weer wat rustiger.

Krijg nu toch ook al een flinke buik hoor…

Vrijdag een echo, ben zo benieuwd wat het is!!!



Bambi alles oke?!

Groetjes allen!

Hoi hoi,



Ben er ook nog :smiley:

Weinig nieuws eigenlijk, begin al een buikje te zien en kwaaltjes zijn er nog steeds :frowning:

Maar nog ff en dan alweer 12 weken!



Sonja, mogen wij het weten wat het wordt?

Ben echt benieuwd!

Heb vrijdag ook weer een echo en vraag me af hoe onze kleintje er nu uitziet.



Smurf, fijn dat alles goed gaat met Indessa.

Laat je nog wat foto’s zien van het kamertje?

Sorry ben een beetje nieuwsgierig hahaha



Maya, succes met klussen!



Groetjes,

Mirrie