Nouu jaa zeg

@mamalena wrote:

Oja, en Chelleke, wat een superpakje heb je daar aan. En dan bedoel ik dat konijn. Lieieieieieieffff!!! En die blik van jou erbij…!!! :lol:




Hihi dank je wel :mrgreen: :-*

@faizaa wrote:

Ik ben een echte Limburgse en vind dr geen zak aan…



Ik haaaaaaaaaaat carnaval…



Ik haat verkleden… doe er ook niet aan mee…



Ik haat in de kou naar de optocht kijken en mensen die allemaal die irritant kleine rot confetti in je haar gooien…



Ik haat die syntetische rot pakjes die ik mn kind moet aantrekken… kots…



Ik haat al die stijve knakkers die met carnaval ineens allemaal heel lollig doen en je groeten… door het jaar zeggen ze niks en met carnaval ineens losgaan… ik vind dat altijd zooooooo raar… idioten…



Ik haat dat gezuip en al die kots s’morgens op de straat…



Ik haat die huppeltrutten met korte rokjes die zich na de carnaval ziek melden omdat ze met gabberpietjes hebben zitten viezelevozelen ergens op de motorkap van 1 of andere auto…





Ik vind het verplicht vrijnemen bloedirritant grrrr… en dat de sportschool dicht is NOG erger… ik zou echt daarom alleen al in Rotterdam of zo willen gaan wonen…



Ik ben ZOOOOOO blij dat het woensdag weer voorbij is…



Shreggedekedek… ALAAF… mit de boks aaf…




je mag van mij hier in rotterdam komen hoor :wink: en dan geen carnaval vieren… :wink:



Wij hebben pas weer in de zomer carnaval (zomer carnaval :wink: zal wel ergens half juli zijn :mrgreen: )

nou onze jongste heeft ergens carnaval genen hoor…

Tv stond op en fout carnavalsnummer kwam voorbij… hij zat helemaal enthousiast te stuiteren en te klappen en ondertussen een grote grijns op zijn hoofd :mrgreen:

Denk dat we hem volgend jaar maar met mijn broertje en schoonzusje meesturen naar haar geboortegrond om mee te hossen :lol:

:mrgreen: :lol: :mrgreen:

@Tante Soesa wrote:

Fai ik denk er precies zo over! Al dat hypocriete gedoe tijdens carnaval kan alles, niks is gek genoeg en daarna is iedereen weer saai en stijfjes. Waarom kan je alleen gezellig zijn als het carnaval is? Ik heb daar geen drank voor nodig…




Ik ben niet hypocriet

Ik ben niet saai en stijf

Ik ben buiten carnaval ook gezellig

en ik heb daar zeker geen drank voor nodig :mrgreen:



Kortom wij zijn vandaag wezen carnavallen en ik moet zeggen, beide dochters worden ook feestbeesten :inlove:

Wij hebben genoten en gaan morgen weer :dance:

nee ik doe niet aan carnaval, komt ook amper in ons omgeving voor overigens, :slight_smile:

nou ik baal steeds meer… loop nog steeds op die stomme krukken…

Mijn mooie pak hangt aan de deur…

maar niet aan mij…



Ik drink nooit met de carnavals dagen, maar heb de meeste lol met een fanta !



het is gewoon gezellig, brabanders zijn erg gemoedelijker, miss idd door het bier, en de hollandse huppelpup muziek…



Tis gewoon altijd een gezellig feestje, 3 dagen lang !