Nou jaaaa zeg!!! (grey's anatomy)

Ze gaan Erica Hahn eruit schrijven :frowning:



http://www.nu.nl/news/1822569/60/Lesbische_dokter_geschrapt_uit_Grey's_Anatomy.html







Zoow jammer!

vind ik dan he.

Nou zeg dat is inderdaad erg jammer. Ben benieuwd naar de aflevering van donderdag. Ik vraag me af hoe ze haar zo uit de serie willen schrijven. De aflevering van vorige week liet nog helemaal niets merken van een eventueel vertrek…

@Rebecca* wrote:

Nou zeg dat is inderdaad erg jammer. Ben benieuwd naar de aflevering van donderdag. Ik vraag me af hoe ze haar zo uit de serie willen schrijven. De aflevering van vorige week liet nog helemaal niets merken van een eventueel vertrek…


Anders ik wel, er is nog geen enkele aanleiding geweest :frowning:

Misschien was het toch geen succes die les die gevolgd was door Callie :lol:

Uiteindelijk zal het wel op zoeits uitdraaien inderdaad. Of misschien spelen ze het zo dat ze een andere baan heeft aangeboden gekregen…wie weet?

Ja, of die grote arts gaat alsnog dood… krijgt zij de schuld, of ze kan het niet meer aan… :roll:

@#puk# wrote:

Ja, of die grote arts gaat alsnog dood… krijgt zij de schuld, of ze kan het niet meer aan… :roll:




Ik bedoel dan die uitvinder van een of andere hart techniek he,… die ze nu geholpen hebben :shock:

hey idd jammer vond haar wel een van de minst voorspelbare personages!!



maandag weer kijken dus



zag dat sommige op donderdag kijken wanneer is die uitzending dan???

Op zender " ABC" in Amerika :mrgreen: MAAAAAAAAAAAAR te downloaden op vrijdagmorgen heb ik van horen zeggen :wink:



Ik had vanaf het begin al niets met haar als ik eerlijk ben, dus ik zal haar niet missen…

@#puk# wrote:

@#puk# wrote:
Ja, of die grote arts gaat alsnog dood… krijgt zij de schuld, of ze kan het niet meer aan… :roll:




Ik bedoel dan die uitvinder van een of andere hart techniek he,… die ze nu geholpen hebben :shock:


Nu volg ik je even niet meer?

Heb jij het nog over seizoen 5?

Staat me niets van bij over iemand helpen met een nieuwe harttechniek…



Loessie: dit gaat over het nieuwste seizoen (5) is hier nog niet op tv geweest.

Wij doen illegale praktijken en Rebecca woont in de US dus vandaar dat we voorlopen :wink:

Doet me denken aan het voorstukje dat ik gisteren avond nog op tv zag. Erica is erachter gekomen dat Izzy toendertijd dat hart voor Denny had gestolen… Misschien kan ze er niet mee leven dat er verder geen consequenties waren voor Izzy en stapt ze daarom wel zelf op? Is maar een speculatie, maar goed…?

@Mellie wrote:

@#puk# wrote:
@#puk# wrote:
Ja, of die grote arts gaat alsnog dood… krijgt zij de schuld, of ze kan het niet meer aan… :roll:




Ik bedoel dan die uitvinder van een of andere hart techniek he,… die ze nu geholpen hebben :shock:


Nu volg ik je even niet meer?

Heb jij het nog over seizoen 5?

Staat me niets van bij over iemand helpen met een nieuwe harttechniek…



Loessie: dit gaat over het nieuwste seizoen (5) is hier nog niet op tv geweest.

Wij doen illegale praktijken en Rebecca woont in de US dus vandaar dat we voorlopen :wink:




#Puk# heeft het over de aflevering die maandag pas is uitgezonden in NL. Die aflevering heb je vast wel gezien, maar was idd niet zo heel spectaculair (was ook die aflevering waarin izzy die zwangerschapstest moest doen voor dat "vriendinnetje"van alex, die toen schijnzwanger was, snap je hem nog :think: )



@Pientje wrote:
Misschien was het toch geen succes die les die gevolgd was door Callie


:mrgreen: 8)

Ah dank je, nu weet ik weer wat je bedoelt, die aflevering is voor mij alweer een poosje terug :oops: :mrgreen:

Het was een goede aflevering gisteren. Er is niet echt iets te merken van een afscheid van Erica. Na haar werkdag gaat ze gewoon naar huis en er wordt niets gezegd over dat ze niet meer terug komt…

@Rebecca* wrote:

Het was een goede aflevering gisteren. Er is niet echt iets te merken van een afscheid van Erica. Na haar werkdag gaat ze gewoon naar huis en er wordt niets gezegd over dat ze niet meer terug komt…


Heb hem net gezien, was weer errug leuk!



Wat vind jij van Hunt? :drool:

Ik weet niet wat ik van hem moet denken…Vind hem een heel aparte man. Ben benieuwd naar zijn rol zo verder in de serie.

Nou ik vind er niets mis mee :mrgreen: Daar heb ik wel een avondje ruzie voor over :wink:

@pientje wrote:

Nou ik vind er niets mis mee :mrgreen: Daar heb ik wel een avondje ruzie voor over :wink:




:mrgreen: :mrgreen:

@Rebecca* wrote:

@pientje wrote:
Nou ik vind er niets mis mee :mrgreen: Daar heb ik wel een avondje ruzie voor over :wink:




:mrgreen: :mrgreen:




Daar heb ik wel een week ruzie voor over :drool: :drool: :drool:

@Mellie wrote:

@Rebecca* wrote:
@pientje wrote:
Nou ik vind er niets mis mee :mrgreen: Daar heb ik wel een avondje ruzie voor over :wink:




:mrgreen: :mrgreen:




Daar heb ik wel een week ruzie voor over :drool: :drool: :drool:




1 week maar ? :twisted: