Nou jaaaa zeg!!! (grey's anatomy)

@Loeksel wrote:

@Mellie wrote:
@Rebecca* wrote:
@pientje wrote:
Nou ik vind er niets mis mee :mrgreen: Daar heb ik wel een avondje ruzie voor over :wink:




:mrgreen: :mrgreen:




Daar heb ik wel een week ruzie voor over :drool: :drool: :drool:




1 week maar ? :twisted:


Nee? Hoeveel staat er dan voor het betere zoen en graaiwerk?

Die kont…daar wil ik zo graag in knijpen :drool:

hmzzzz eerlijk ruilen dan …

ik dan ook het betere zoen en graaiwerk … hmzzz Izzy lijkt me wel leuk :stuck_out_tongue:

Ok, dat mag dan :mrgreen:

Ik heb gisteren afl 7 gezien van seizoen 5 en ik denk dat ik wel weet hoe ze eruit gaat :think:



Ze wil de zaak van Izzy weer naar boven brengen en een klacht indienen.De chief en Cally zijn het hier niet mee eens en dat laten ze ook weten.Ze zal uiteindelijk denk ik zelf weggaan omdat ze daar niet meer wil werken.



Vind het persoonlijk niet erg hoor vond haar toch al niks aan.

Esmie ~ Dat idee had ik dus ook. Ik denk ook dat ze zelf ontslag zal nemen in het ziekenhuis

Ow ik heb het al t elang niet gekeken :frowning:

Vanavond er maar weer eens voor gaan zitten, de nieuwe aflevering is weer binnen. Het zal wel zoiets afgezaagds zijn als wat Esmie zegt, dat is werkelijk de enige verklaring…



Ik zou voor Hunt best wel aan die Single Malt gaan :wink:

Ik wou hem vanmiddag kijken maar hij bleef steeds bufferen :? Probeer het later nog wel een x.

@pientje wrote:

Vanavond er maar weer eens voor gaan zitten, de nieuwe aflevering is weer binnen. Het zal wel zoiets afgezaagds zijn als wat Esmie zegt, dat is werkelijk de enige verklaring…



Ik zou voor Hunt best wel aan die Single Malt gaan :wink:


Denk het ook ja, ik zie het alleen morgen pas…ga vanavond naar vrienden om te gourmetten…héél vervelend…



Maar ga je dan vóór of ná Hunt aan die singlemalt of wil je tegelijkertijd :mrgreen:

Wat hij wil :mrgreen: Ben niet zo moeilijk…

@pientje wrote:

Wat hij wil :mrgreen: Ben niet zo moeilijk…




Oehhhh maak me gééééékkkkk :drool:

Anders mij wel

Zo heeeeeeeee, doe mij ook zo een steegje :lol: