Nooit gedacht...

Dat ik zo blij zou zijn met een bezoekje aan de tandarts straks…

Ik zit sinds gisterenmiddag al met zon extreme kiespijn! Ik word er echt gek van en heb vannacht geen oog dicht gedaan :shifty:<br /> Zon vreselijk kloppend gevoel de hele tijd en het lijkt net alsof ik contineu op een stuk aluminiumfolie sta te kauwen…au*

Ik ben echt zo bang voor de tandarts, ga braaf op controle elke 6 maand, maar kom er altijd goed door, tot dit nu :roll: …

Het is nu alleen niet te harden dus tja dat bied de tandarts uitkomst…

Iemand nog tips voor als ik op de stoel ligt straks?

Geen tips alleen maar ogen dicht en aan leuke dingen denken…heel veel sterkte voor straks.

Probeer te ontspannen… (helpt bij mij altijd wel).

meid je bent blij als straks de verdoving zit, dan ben je eindelijk van die ellendige pijn af. En ontspannen helpt inderdaad, maar ik weet hoe moeilijk dat is als je daar ligt.

Suicces straks bij de tandarts

Inderdaad als de verdoving zit dan ben je al blij, verlost van de pijn! :hug:

Ik reageerde laatst heel slecht op de adrenaline in de verdoving. Mijn mond was gevoelloos, maar ik begon heftig te trillen. Maar als ik moest kiezen tussen pijn of trillen, ga ik voor trillen!

Als er wat gebeuren moet, dan werkt de verdoving op zich al lekker.Eventueel een mp3speler met je favo muziek opzetten (dat mag)!

Vanmiddag dus geweest… Aangezien de TA weet hoe panisch ik ben, werd de muziek even wat ahrder gezet (skyradio) dus met jinglebells op de achetr grond heeft hij de boel nagekeken en fotoos gemaakt :wink:

Ik heb een onstoken wortelpunt en iets met een halfdode zenuw :silenced: …

Heb nu een Ab kuur gekregen, en moet dan vrijdag terug komen voor een 50 minuut lang durende zit op de stoel…

Ondertussen is met ibuprofen 600 redelijk goed uit te houden met de pijn…

Ik ben alleen doodsbenauwd voor wat er komen gaat vrijdag…