Mij loopt het zweet ook in straaltjes over mijn rug hoor… 8) het enige wat ik altijd wel probeer en ook zelf een beetje kan is mijn hartslag laag houden. Lastig uitleggen wanneer je dat niet zelf kunt.
Ik mag binnenkort ook weer heb een stukje van mijn glazuur af tussen een tand en een kies in brrrr lekker klemmen om alles op de plek te houden met vullen… :silenced: ik zal nog even extra aan je denken wanneer ik plaatsneem in de stoel. Jij kunt het, ik kan het ook weer! :thumbup:
Rhi, “gewoon” ontspannen
:mrgreen: :mrgreen:
Wanneer mag je richting tandarts?
Fijn dat je de behandeling achter de rug hebt. Was het een wortelkanaalbehandeling. Door ook mijn grote angst voor de tandarts heb ik veel te lang met een ontsteking gelopen. Hoe langer je ermee loopt hoe lastiger het is om het nog te verdoven. Verdoving werkte ook niet, uiteindelijk moesten ze gewoon een gat boren in mijn kies naar de wortels toe terwijl ik verging van de pijn, maar het kon niet anders ze hadden had tig keer bij gespoten en zodra ze bij de wortels konden zouden ze die kunnen verdoven, ik sprong nog net niet uit de stoel.
Daarna nog een aantal keer terug geweest voor 3 gaatjes
Afgelopen vrijdag een verstandskies laten trekken, en nu ben ik KLAAR !! En ga nu echt elk half jaar op controle en mocht ik iets voelen van pijn ga ik meteen naar de tandarts.
Romata stoer!! :thumbup:
Ik weet nog niet wanneer ik kan. Mss dat er morgen een plekje vrij komt ze hebben mijn telefoonnummer dus als dat zo is dan bellen ze. Daarna gaan ze dicht tot het nieuwe jaar(donderdag zijn ze ook open maar zitten wij in het spoorwegmuseum). Zolang ik nog geen pijn heb prima een echt spoedje ben je dan ook niet natuurlijk. Ik heb iig gebeld en ze weten ervan dus als het niet nog morgen kan dan hang ik gelijk op 2 januari aan de bel voor een plekje. :thumbup: Voor mij is de komende afspraak ook meer om problemen voor te zijn, dus geen wortelkanaal als het kan.