Noodweer..

werkze dan nog even (denk dat je aan het werk ben)

Ik ga ook mijn oogjes weer even sluiten…de meeste herrie is hier nu ook voorbij 8)

is nu hier… En hagel :shock:

het onweerd nog steeds

paar uur terug ook al hevig

kroop onder met dekbed

geen fan vam omweer

Het heeft hier werkelijk de hele nacht geonweerd, er is een partij water naar beneden gekomen, niet normaal meer. :shock: Elke keer als ik in slaap viel, dan barstte het geweld weer los. Om 5:00 uur ben ik er maar uitgegaan. En nu, nu wordt het weer rustig al weerlicht het in de verte nog wel. Maar terug naar bed heeft geen zin. Straks moeten de meiden beide naar school/psz.

mensen kinderen he, wat een weer vannacht :shock: werd om 3 uur wakker, de hele straten waren witwazig van de regen… de wind joeg de hoosbuien zo door de straten, was wel mooi om te zien!



Jayden heeft er gelukkig doorheen geslapen! fjoe… zelf maar half uurtje wakker geweest. bedacht me namelijk ineens dat zolderraam nog open stond op de schuif :doh:



ergens nog schade? hier in de achtertuin alleen een beeldje van een chinees mannetje die nu zijn voeten moet missen :mrgreen:

man wat een nacht… :shock:

En ik ben al zo gek op onweer :liar: :liar: :liar:



Straks als de kleine op school is nog maar een uurtje slaap pikken :zzz: :zzz:

Het is hier vannacht helemaal los gegaan.



Ik werd er wakker van en ben maar gaan kijken.

Wind regen onweer, het was niet normaal meer.



Daardoor erg weinig geslapen vannacht :zzz:

wat een nacht zeg!!! PFFFF :wall:



Woon in Dronten (Flevoland) en vanaf een uur of 1 vannacht heeft het bijna niets anders gedaan dan onweren en keihard regenen…



Heb er slecht van geslapen…had mijn raam ook nog open, dus de gordijnen wapperden nogal hard…(maar te lui om het raam dicht te doen)





Beide jongens hebben helemaal niets gehoord :shock:

Manlief ook niet en ik lag de halve nacht wakker. (leek wel een disco met al die flitslichten) :eh:

:shock: geen bloempot meer heel buiten, en waterschade, zo eerst maar met Unive gaan bellen, wat een noodweer hier…en wat een rommel om huis

@mamma van sharondenise wrote:

@Lynda wrote:
De rust is hier zo goed als weer wedergekeerd.

Af en toe nog wat gedonder in de verte.



Jammer, ik kan er wel van genieten altijd.

Ik ging vroeger altijd samen met mijn oma naar de onweer kijken en inderdaad ook tellen.

Dus ik had weer even een goede herinnering aan mijn oma. :smiley:




Hier ook weer rustig gelukkig.

Ik woon trouwens vlak achter de boogaard in RW.



Het is nu stil dus gaat lekker mijn bedje opzoeken.

truste allemaal.




Ik kijk vanuit mijn huiskamer uit op het Strijkijzâh en de kerk in oud-rijswijk en we zijn netaan niet weggespoeld vannacht :shifty:

Eerst sloeg de regen op de achterramen, die dus dichtgegooid en voor alles open ivm de warmte en toen draaide de wind ineens en moest álles dicht, broeien joh :mrgreen:



Hoor nu net van manlief (komt uit de nachtdienst) dat de brandweer naar station hollands spoor moest komen, kelder liep onder daar en ze hebben staan dweilen in de stationshal vannacht.

we hebben in de hal lekkage, bah bah bah :wall:

Toen ik in bed lag barste het weer los, maar ik was zooooooooh moe ik ben in slaap gevallen en niet meer wakker geworden.

Maar ik ben nu gebroken dus erg lekker heb ik niet geslapen.



Oessie, oh balen meid, schade is nooit leuk.

Is het heel ernstig of valt het leed nog te overzien?

:hug:

nou de plekken zijn niet heel groot, maar toch, we hebben net nieuw huis, en waarschijnlijk zal ons hele plafond opnieuw gestuukt moeten worden, maar hang zo om half 9 met unive aan de telefoon…



bij de buren is het hele konijnenhok kapotgewaaid…

he wat balen oessie!





hier de halve nacht wakker gelegen… kinderen hebben lekker doorgeslapen… tot half 7 wakker gelegen… en 7 uur ging de wekker

het is nu heerlijk weer… zonnetje… fris windje…

Hier is net een half uurtje geleden de laatste klap geweest. Viel opzich wel mee hier. :eh:

Jeetje Oessie, dat is balen zeg…

Waren de konijnen wel uit het hok van de buren?

Hoop het wel voor die arme beestjes.



Hier is het nu wel droog, maar er staat nog en windje en volgens mij is het best fris.

buuf heeft konijnen vannacht binnen gezet in de bens van de hond,

Wat een weer zeg!

De hele tijd door flitste het hier, continue door.

Thijmen werd vannacht huilend wakker, doodsbang.

De tuin is nu een ravage, zelfs zware bloempotten liggen kapot, stoelen liggen op zijn kop.

@colle wrote:

hier is het voor alsnog rustig…maar buienradar voorspelt iets anders :mrgreen:

maar niet de ergste afdeling… wij krijgen ws het staartje




vannacht van 4 tot half 6 ofzo wakker gelegen…

wat een noodweer zeg… en de kids maar slapen :shock: :think: :shock: