Noodweer..

:shifty:

Iehhh… het regent en onweert hier keihard… en ik vind het ENGGGG :shifty:



Nog meer mensen die niet zo’n fan zijn van onweer…?

Mijn hondje en ikke… dus hondje zal wel een slechte nacht gaan krijgen (ik hoop ikke niet want ik heb al zo weinig slaap).



Het wordt hier al wat frisser en ik ruik al de regen in de lucht dus ben benieuwd hoe lang het gaat duren…

Het is hier nog hartstikke lekker buiten, net nog even in de tuin gezeten.



Maar ik begrijp dat ik dus maar beter de stoelkussens naar binnen kan halen :think:

Hier nog niks…rond half 5 werd t erg donker maar daarna brak de zon weer door. Zal eens even op de buienradar spieken of ik de plantjes nou wel of niet water zal gaan geven!



Onweer is mooi!! Moet je je gordijnen opendoen en lekker kijken vanuit je bedje, vergeet vooral niet te tellen haha!



beetje jeugdsentiment, we gingen altijd tellen hoe ver het weg was enzo.



Tegenwoordig vind ik t soms wel errug hard knallen hier… :? ligt een waterplas en daar blijft het wel eens hangen.

doe maar :mrgreen: al hoeft t natuurlijk niet bij jullie ook zo te gaan spoken he… :wink: misschien is het ergste dan al voorbij :wink:

Hier ook regen en onweer

wieniex wrote:
Onweer is mooi!! Moet je je gordijnen opendoen en lekker kijken vanuit je bedje, vergeet vooral niet te tellen haha!

beetje jeugdsentiment, we gingen altijd tellen hoe ver het weg was enzo.quote]

Inderdaad, dat deed ik vroeger ook altijd met m'n broer... alleen ik heb eens een inslag meegemaakt in het zwembad, toen wij daar net kwamen aanlopen en dat heeft behoorlijk impact gemaakt (letterlijk en figuurlijk :roll:). Sindsdien vind ik het maar niks.. plus het feit dat ik 's nachts niets zie, ik heb dan m'n lenzen niet in, dus zie dan alleen de flitsen in de kamer.. :shifty:

ow men hier alles snel binenn gehaald is mega donker en waaid extreem hard ik ben bang… zie de onweer in de polder aankomen :shock: regio rotterdam

Hier is het nog superlekker weer.

Hub komt net pas naar binnen en zag de buurman net nog de planten water geven.

dat tellen doe ik ook al zolang ik het me kan heugen, kan ook echt genieten van onweer. zal ws wel komen omdat ik nog nooit een inslag van dichtbij mee heb gemaakt.

mijn meiske denkt dat het vuurwerk is, laat haar maar even in de waan want ze hoeft van mij niet bang te worden voor onweer.

er zitten nu 6 seconden tussen de flits en de knal… en WAT voor knal… bleh :shifty:



Veertje, hier dus nog zo’n bangerd :oops: regio Haaglanden en Rotterdam is het nu het heftigst idd… volgens buienradar dan :wink:

hier nog lekker weer… maar ben echt ontzettend bang voor onweer… als het midden in de nacht onweert ga ik altijd mijn moeder bellen :oops:

Hier nog niets aan de hand. Mijn vriend vind het geweldig!



Vroeger ook altijd naar buiten gekeken en tellen, maar tegenwoordig vind ik het maar niks.

@kimmiejj wrote:

Hier ook regen en onweer




hier is het droog



:liar: :liar: :liar: :liar:

Hier is het weer in 10 minuten ook totaal omgeslagen. Onweer, herrie niet normaal meer.

Ach oessie :hug:



Hier moordrecht naast rotterdam, maar is nu donker en waait heeeeeeeeeeel hard maar nog niet echt knallen…

@oessie wrote:

hier nog lekker weer… maar ben echt ontzettend bang voor onweer… als het midden in de nacht onweert ga ik altijd mijn moeder bellen :oops:




:mrgreen: herkenbaar… ik zit nu dan met d’r op MSN, haha. Onderwerp: onweer :shifty: en vroeger lag ik altijd meteen bij m’n ouders in bed… gillend :angel:

is toch ook gewoon iets engs… ik weet niet brr kan me een dag gherrineren het werd zwart en donker en we varen op zeer breed kanaal met zeilboot… capitein papa met regenjack knal geel aan het roer, wij binnen onder een deken in de living… de bliksems sloegen werkelijk overal om ons heen in het water en waaien waaien oow zo hard, I never forget!!!

he ships, de buienradar doet het hier niet.

zit nog wel buiten, t wil maar niet afkoelen

nog buiten? hier is pikken donker!!!