Noodweer..

iehh eng zeg Veertje :hug:



volgens mij ligt buienradar nu plat… zelfs het ongedierte vind het maar niks buiten, ze kruipen allemaal hier naar binnen :think:

wat voor ongedierte hihi?

Hier is hij vastgelopen op 22:10… Hier beetje geflits… nog geen gerommel…waar kom jij vandaan?

hier in 't noorden nog niets aan de hand :mrgreen:



persoonlijk geen groot fan van onweer :oops: :shifty:

@Paco wrote:

er zitten nu 6 seconden tussen de flits en de knal… en WAT voor knal… bleh :shifty:



Veertje, hier dus nog zo’n bangerd :oops: regio Haaglanden en Rotterdam is het nu het heftigst idd… volgens buienradar dan :wink:




Ik ben net thuis ,ik zat dus in delft maar was nog zeiknat en was met de auto, maar in en uit het goot eruit :shifty:

nog geen flitsje, dondertje of druppeltje gespot hier, nog steeds even benauwd, alles staat hier nog wagenwijd open(met horren ervoor hoor…

Nou, het is inmiddels van regio Rotterdam omhoog gekropen naar regio schiphol… Wat een K weer zeg… pikke donker, veel donder en bliksem en een regen :shifty: Kan het ook niet echt leuk vinden… Een paar weken terug is het vlakbij mijn schoonouders ingeslagen…

@melanie wrote:

@Paco wrote:
er zitten nu 6 seconden tussen de flits en de knal… en WAT voor knal… bleh :shifty:



Veertje, hier dus nog zo’n bangerd :oops: regio Haaglanden en Rotterdam is het nu het heftigst idd… volgens buienradar dan :wink:




Ik ben net thuis ,ik zat dus in delft maar was nog zeiknat en was met de auto, maar in en uit het goot eruit :shifty:




brrrr ik vind het maar niks…



getsie ik moet nu echt kolven maar wil niet aan stroom nu hahahaha

Hier hebben we het ergste volgens mij gehad…

Ff storm, veel regen en wat onweer, maar nu rust weer in de tent

veertje, hier gewoon aan het kolven hoor :mrgreen:

Veertje, met ongedierte bedoelde ik die kruipende engerds, spinnen :shifty: en ik kom dus uit Delft :mrgreen: 't is hier nu redelijk droog… misschien hebben we nu 't ergste gehad :pray:

@El73 wrote:

Hier hebben we het ergste volgens mij gehad…

Ff storm, veel regen en wat onweer, maar nu rust weer in de tent




idd, Jayden kan nu ook gewoon slapen :wink:



was eerst in paniek omdat screen buiten door de wind zo klapperde :inlove: :inlove:

hihi ik weet ook niet wat wijs is hoor :wink:

Mup heb een ander schema sinds vandaag :?



Aaargh 1x gerommel hoor ik…

Het werd hier ineens super donker binnen een paar minuten. Heel hard waaien en een paar flitsen, maar moet zeggen dat het nu rustig is.



Hopen maar dat het zo blijft.

ik ga m’n bedje opzoeken… hoop dat 't rustig blijft vannacht :shifty: :roll:



:-*

Hier absoluut niets aan de hand . Wie weet slaan wij het wel over :pray: :lol: . Liever niet vannacht als ik net in slaap ben, want ik heb al een paar bagger nachten achter de rug (dat heb je als je buikslaper bent en er nu een buik in de weg gaat zitten)

Hier barst de bui los :shifty: even sjippie eten en in bed onder duiken, alle gordijntjes al dicht omdat hondje zo bang is. Als Sem nou lekker zou slapen kon ie mee naar boven, maar hij gaat dan over de bovenverdieping zwerven dus nu heb ik de trapkast maar open gezet kan ie daar in bibberen… denk dat ik zijn mandje daar ook maar even parkeer tussen de cola en de aardappels :mrgreen:. (Als Jim er bij is ben ik heel stoer hoor, naar de bliksem kijken en dan vertel ik hem dat oma aan het motorrijden is en foto’s maakt met Dandy (de hond) in het zijspan. Mijn moeder zei dat vroeger altijd als het onweerde en ik weer eens bang was, de engeltjes zijn aan het motorrijden, en zij is nu een engeltje op een motor)

wat mooi gezegd…

:**:

ik ben er geen fan van nee,

maar hier is het nog steeds droog hoor :mrgreen:

Hier is het ook losgebarsten…ik had nog wat ramen boven openstaan en de deuren knalden hierdoor net dicht. Ik zag net ons iglotentje van Ikea door de tuin vliegen, inclusief net leeg gelopen zwembadje…hahaha!!! :lol: (hopelijk blijven ze netjes in de tuin rondvliegen en gaan ze niet over de schutting)

Maar goed, ik ben een paar nachtjes alleen thuis (samen met Ml)…jippie… :eh:



Tante Soesa wat een mooi verhaal

is hier overgevlogen denk :mrgreen: