Nokia mobiele telefoon.....welke heb jij??

Ik heb toe aan een nieuwe telefoon.

Ben goed te spreken over Nokia dus die keus is al gemaakt, maar nu nog het model.

Ik wil niet teveel uitgeven dus ben me even goed aan het orienteren.



Dus voor de Nokiagebruikers, ik ben benieuwd welke Nokia jij gebruikt en of je tevreden bent.

Ik had (nu niet meer.) de Nokia N80.

Erg leuk ding als je abbo neemt, aangezien je overal kan MSNEN, internetten (dus ook KoKen.) Navigatiesysteem en nog meer handige dingen.

Alleen 1 nadeel hij is erg breed. Ook heb je 2 camera’s eentje achterop en eentje voorop, zodat je jezelf kan zien. Op het scherm.



heb de navigator.

maar met abonnement

fijn ding hoor.

fotos maken, filmpjes maken met geluid, gebruiken als mp3, radio, nagiatiesysteem erop, zelfs internetten, maar dat doe ik niet. en!!! ik kan ermee bellen en gebeld worden :mrgreen: verbaas me gewoon wat je er allemaal mee kan doen tegenwoordig :lol:

nou precies, je kan tegenwoordig zoveel met een mobiel. Ik heb hem ook alleen nodig om te bellen maar het zit er eigenlijk standaard op.



Meer reacties zijn welkom!!

deze heb ik.

Niets bijzonders verder, gewoon een goede telefoon. Maar hij dreigt inmiddels er mee op te houden, wat dan weer jammer is…

Ik heb de nokia 7373

Ik ben zelf ook Nokia verslaafd… :mrgreen: En ik heb de Nokia N73 Pink… Ge-wel-dig ding vind ik het!







Ik heb al 2 jaar de 5140i,bevalt prima.

ik heb trouwens ook al (nog) 5 jaar de nokia3310 :mrgreen: geweldig ding. vind het zo jammer dat hem niet meer maken :frowning: 8)

@maria74 wrote:

ik heb trouwens ook al (nog) 5 jaar de nokia3310 :mrgreen: geweldig ding. vind het zo jammer dat hem niet meer maken :frowning: 8)




die telefoon die iedereen geloof ik had :mrgreen: net als de nokia 5510 ofzo :mrgreen:

Hier een N95. (nog een paar maandjes)

pijnlijk onderwerp op dit moment :angel:

baby sloopt zojuist gsm.

Ik heb de Nokia 6111.



Klein en handig, ook met foto en film optie.

Helaas issie niet bestand tegen langdurig douchen :wink: , maar gelukkig issie toch gerepareerd!



Het ligt aan de grootte van je beeldscherm, maar met mijn beeldscherm is dit de originele groottte.

Ik heb deze

@Bagheera wrote:

Helaas issie niet bestand tegen langdurig douchen :wink: , maar gelukkig issie toch gerepareerd!




:think: telefoneer jij dan als je doesjd :think: :lol: :lol:




Ik heb de 2650. Omdat ik er alleen mee bel en sms wilde ik geen duur toestel maar wel een Nokia. Ik heb 'm voor 80 euro nieuw gekocht en hij is heel fijn :thumbup:

Ik had een hele dure ladyphone maar toen deze stuk ging terwijl ik er superzuinig op was, wil ik nooit meer een dure foon.

Ik heb de nokia n95

Hoi hoi



ik heb deze al zo’n 2 jaar goed in gebruik.



zou ook nooit geen ander willen als nokia omdat ze a marktleider zijn in mobiele telefoons en het gebruik ervan gewoon goed en makkelijk is

Ik heb deze Nokia 6300 met abonnement!

Ik heb de nokia 3500 pink…echt fuchia roze aan de achterkant :thumbup: … :mrgreen:



Ik ben alleen niet goed in plaatjes knippen en plakken…kan 'm dus niet laten zien… :?



Ik heb deze simlockvrij gekocht en ik heb er een sim only abbonnement bij… (ik had het geld voor een telefoon (lang leve de belastingteruggaaf :dance: ), maar ik wil niet aan een groot bedrag per maand vastzitten…nu ben ik 6,75 kwijt per maand en dan kan ik bellen en smsen…voor mij is 15 euro per maand nl iets teveel wat ik dan moet missen… :wink: )