nog twee dagen te gaan.......

en dan staat me een grote uitdaging te wachten. Na maanden van hard trainen ga ik nog geen 3 jaar nadat ik voor het eerst mijn hardloopschoenen aantrok de hele marathon lopen.

Alleen als ik de weersvoorspellingen voor a.s zondag mag geloven wordt de uitdaging wel erg groot. Windkracht 6, 15mm regen. Ja ik weet het , dat is het risico van een herfstmarathon. Maar een beetje minder heftig had toch ook gemogen.

Wow he, petje af :thumbup:

Ik vind 1% van die afstand al teveel om hard te lopen 8)



Succes!

Wauw, knap hoor

Succes zondag.

Baukje, heel veel succes!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Het is wel jammer dat het ws. slecht weer wordt, aan de andere kant heb je dan tenminste ook geen kans op het te warm te krijgen. En tegen kou kun je je kleden, tegen warmte niet. Het gaat je gewoon lukken! Alvast ook heel veel plezier! Ik zal duimen dat je de wind vooral in je rug hebt en dat de regenbuien zoveel mogelijk achterwege blijven. Lukt het slapen nog goed? Anders is goede nachtrustthee echt een aanrader!



Ik wacht in spanning op je verslag af :smiley: als je bijgekomen bent!

Baukje, ook van mij heel veel succes gewenst :thumbup: Je hebt al aardig wat kilometers afgelegd, ik hoop voor je op een mooie prestatie!

Ik vind het in ieder geval superknap, 42,195 km hardlopen :shock:

Ik vind 10 km al heel wat 8)



Succes zondag :thumbup:

En Soleil, wat jij zegt : Tegen de kou kun je je kleden. Inderdaad. Ik weet niet hoe het met jou zit Baukje, maar ik loop liever met frisse wind dan met warme.

Mijn laatste halve marathon was met 28 graden en nee dat is helemaal geen pretje. Ook al had ik toen uiteindleijk meer last van de wind die er toen stond dan van de warmte. Maar ja windkracht 6 is echt stormachtig en vreet energie om daar tegenin te lopen. Op het stuk tussen de 2 en de 10 km (en dus in de tweede ronde op de 23 en 31km gaan we hem hoofdzakelijk tegen krijgen. Later nog twee kleine stukjes. Hoogst waarschijnlijk dus vanaf 35km wind hoofdzakelijk in de rug. Dat laatste zal niet geheel onaangenaam zijn.

Maar ik vrees toch echt dat ik mijn streeftijd wel wat moet bijstellen.

Nou ja ik ga gewoon weg volgens plan en we zien wel waar het schip strand.

O en de temperatuur is overigens ideaal zo 12 tot 15 graden. Maar na een half uurtje lopen in de stromende regen ben je gewoon helemaal doorweekt en dan kunnen je spieren bij die temperaturen aardig koud worden.

Ik zit nu ook met het dilemma wat trekken we aan.

Succes :thumbup:

Mijn broer gaat de halve marathon lopen zondag.

Ik hoor maandag op school wel hoe je het er vanaf gebracht hebt :wink:

Good luck!

He jeanet jij gaat toch wel supporteren zeker. Ik kom nota bene twee keer langs het huis van je ouders. (volgens planning om resp. 11hr51 en de tweede keer ergens tussen 13hr40 en 13hr48. Als het goed is op die momenten nog heel fris en fruitig.

Succes!



En kom je dan de week erna hier de berenloop rennen? :mrgreen:

Wat is je streeftijs ?



En wat je aan moet trekken, tja…daar zit ik ook steeds mee.Ik heb zojuist ook even gelopen en in het begin is het nat en koud en halverwege begon ik al aardig te zweten maar is de wind ook wel koud als je nat bent…

puk nee, stelregel is na een marathon 42 dagen geen wedstrijden. Mijn volgende wedstirjd heb ik voor half dec gepland een echte boscross. Heet wat anders dus. (dan mag het van mij regenen, 4km door de blubber is nog wel lekker)

Karin ik ga weg op 5min13/km, dat zou een eindtijd geven van 3hr40 maar ga zonder meer uit van 5min verval in de laatste 10km. 3hr45 dus, maar ja dan welzonder al te veel tegenwind.

Bij mij laatste 30km wedstrijd ben ik na 10km al automatisch gaan versnellen naar 12km/hr. Heb me voorgenomen dat it maal dat niet voor de 18km te doen. Maar gezien de wind zal ik weinig neiging tot versnellen gaan krijgen vrees ik.

Wauw! Veel succes!

wow succes hoor :thumbup:

Ik loop ook veel hard, maar een marathon, pff, petje af hoor! Ik houd het nu nog even bij 5 km en misschien verder naar de 10 km en dat vind ik al een prestatie. Waar wordt de marathon gelopen zondag?



Heel veel succes!



Viratine

Etten-Leur

Heel veel succes zet’m op zondag :thumbup:

Ik duim voor wind mee :wink:

Het zijn twee grote rondes hoofdzakelijk door het open buitengebied, dus de km’s die ik de wind mee ga krijgen ga ik ook tegen krijgen.

En vandaag ziet het er zo heerlijk rustig uit.