nog twee dagen te gaan.......

@baukje wrote:

He jeanet jij gaat toch wel supporteren zeker. Ik kom nota bene twee keer langs het huis van je ouders. (volgens planning om resp. 11hr51 en de tweede keer ergens tussen 13hr40 en 13hr48. Als het goed is op die momenten nog heel fris en fruitig.


Ga helaas niet supporteren :wink: we moeten 's middags nog weg en mijn ouders zitten helemaal ingesloten dus ik kan ook niet eerder weg. Toen de marathon nog alleen langs de zundertseweg was ging ik altijd wel kijken.



Ik zag gisteren wel dat er bij mijn ouders op de weg al een nr 25 geschilderd was op de weg.

He je gaat je broertje toch wel supporteren!

Voor welke tijd gaat hij? Had had vorig jaar toch ook meegedaan geloof ik op de halve?

Je kunt gewoon nog weg langs ons huis hoor. Dus als je de auto een stukje terug zet kun je er nog wel uit. Bij ons huis staat wel een dranghek maar die is slechts om aan te geven dat je de weg niet uit kunt rijden richting je ouders. En het viadukt over wordenwe loang het fietspad gestuurd.

O ja hebben we ook nog 2x 2 viadukten.

@baukje wrote:

He je gaat je broertje toch wel supporteren!

Voor welke tijd gaat hij? Had had vorig jaar toch ook meegedaan geloof ik op de halve?

Je kunt gewoon nog weg langs ons huis hoor. Dus als je de auto een stukje terug zet kun je er nog wel uit. Bij ons huis staat wel een dranghek maar die is slechts om aan te geven dat je de weg niet uit kunt rijden richting je ouders. En het viadukt over wordenwe loang het fietspad gestuurd.

O ja hebben we ook nog 2x 2 viadukten.


o is de hele straat niet afgesloten dan, dat dacht ik nl :oops: tot de olieakkers dus? Nou misschien kom ik dan nog wel even kijken, moet even kijken hoe de jongens vannacht slapen en wat het weer is :shifty:



Iig heel veel succes!!!

Nu nog droog,maar als ik het wewerbericht mag geloven niet lang meer.

Heb ondanks de spanning heerlijk geslapen. Benme nu van brandstofaan het voorzien.

@baukje wrote:

Nu nog droog,maar als ik het wewerbericht mag geloven niet lang meer.

Heb ondanks de spanning heerlijk geslapen. Benme nu van brandstofaan het voorzien.




Macaronie? :sick: Of toch maar banaan? Ik hoop dat het rustig blijft. Hoe laat start je?

Gisteren aan de macaronie geweest. Vanochtend leef ik op brood en sportdrank. Heb metde duurlopen macaroni en pannenkoeken geprobeerd. Maar mijn maag is 's ochtnds kieskeurig. Neem energie gelletjes mee, niet lekker (wat heet) maar mijn maag kan ze aardig verdragen.

Ik start om half 12 de kinderen om 11 uur.

Volgens de buienradar houden we het zo tot rondom de start droog.