Nog niet los lopen, wat voor schoeisel?

Help…mijn mannen lopen nog niet los, al wel tijden achter karretjes, stoeltjes, krukjes enz.

Met dit mooie weer zijn ze gek op buiten spelen. Ik heb van die zachte babyschoentjes van prenatal/hema, maar Rody heeft er in 3 dagen tijd al 2 paar versleten, er zitten letterlijk gaten in! :shock:

Hij loopt vooral veel achter een loopkarretje en blijkbaar kunnen die schoentjes dat niet hebben.



Maar wat moet ik nou? Ik kan ze moeilijk op blote voeten laten lopen en om nou om de dag nieuwe schoentjes te gaan kopen lijkt me ook niet zo’n goed idee, althans niet voor mijn portemonee.



Ik zit toch te twijfelen om ‘normale’ schoenen te kopen voor het buiten spelen, maar weet dat ze eigenlijk eerst een paar maand los moeten kunnen lopen…



Lastig hoor…iemand tips??

ik heb van oxxy van die loopschoentjes. Helemaal flexibel maar wel met een soort van zooltje. Dus slijt niet zo snel.

Jinthe had eerst @apies en daarna waterschoentjes van Van Haren met een super flexibele zool. De zool van de waterschoentjes was van kunststof en sleet amper. En ze waren maar een paar euro.

Hier hele soepele brakkies.

Wij hebben shoesme extreme flex. Helemaal top! :thumbup:

Maar dat is toch allemaal van hetzelfde materiaal als die hema/prenatal schoentjes? :think: Dat slijt dan net zo snel ben ik bang!

Nee hoor (tenminste heb nooit hema/prenatal schoentjes gehad vind dat kwalitatief :thumbdown: ) maar shoesme zijn de allereerste echte schoenen van leer en zijn ook wel wat duurder :wink: 59.95. Die van shoesme kunnen prima als ze kunnen “lopen” zoals die van jou. De zool is nog flexibel zodat ze leren goed hun voeten af te wikkelen.

T.ygo ging met die schoenen ook in een keer loslopen alsof hij die steun nodig had van goede schoenen.



Zelf had ik eerst oxxy maar die gingen kapot bij het leven buiten.

Ik heb ze voor Nica ook gekocht, maar toen had ik er maar 1 :wink: Nu ben ik zo bang dat ze daar ook binnen 3 dagen een gat in hebben en dat vind ik wat zonde geld, ik ben wel ruim € 100 kwijt voor 2 paar :shock:

Aan de andere kant loopt Rody heel veel buiten, alleen niet los, en moet ie ook wel een goed schoentje hebben :think:

Ik snap dat wel hoor maar goede schoenen vind ik heel belangrijk. Wij waren laatst 160euries kwijt. Een paar voor yu.ri mt 29 van 109 euro en die v ty.go. Y heeft hele smalle voeten dus moet echt naar n speciaal zaak. Tis ff slikken. Koop vaak vd kinderbijslag schoenen. :wink:



En na drie dgn gaten in goede schoenen dan zou ik terug gaan naar de winkel. Ooit met geox gympen gehad mocht wel nieuwe uitzoeken. Goede

Kinderschoenen moeten wel tegen n stootje kunnen hoor.

Zootjes

ozzy zooltjes zijn van kunststof ofzo?? zou je even op hun site moeten kijken bij de loopschoentjes, dus nietbij de slofjes die hebben ze ook :wink:

Shoesme heeft idd extreme flex schoentjes met een flexibele zool. Speciaal voor kindjes die al af en toe stappen maar ook nog wel kruipen.



Dit is een voorbeeldje



Ze zijn idd wel vrij prijzig :? , maar ik denk wel ideaal.



Ik zag van de week van een ander merk in de schoenwinkel ook schoentjes met een felxibele zool en die waren 39,95. Ik weet alleen niet meer welk merk :think:

@Smurf78 wrote:

Wij hebben shoesme extreme flex. Helemaal top! :thumbup:




Die bevielen hier toen ook heel goed :thumbup:

Ik heb ze ook voor Fenne, gekregen voor haar eerste verjaardag en toen ook regelmatig aangehad omdat ze toen langs de bank liep. Door haar epilepsie heeft haar ontwikkeling een paar maanden stil gestaan en daardoor loopt ze nu wel los, maar liever nog ‘loopt’ ze op haar knieen. Dat betekent dus dat de neuzen van haar schoenen over de grond heen slepen. EN ja, dat doet ze ook buiten op de stenen… Ze heeft ze nu dus 5 maanden en tuurlijk, ze zien er niet als nieuw uit, maar zeker geen gaten!!!



En een foto gevonden van vorige week waar je het goed kunt zien hoe ze er nu uit zien:

Alette, zijn dit ook die schoentjes die Nijmanb op het plaatje laat zien?

Ik zat dus te twijfelen tussen die of die voorlopers, dus meer die slofjes idee schoentjes. Ze zien er zeker nog goed uit!

Ja klopt dit zijn de extreme flex, is ook handig voor als ze per ongeluk buiten toch ineens gaan lopen :wink: Daarom heb ik destijds voor deze gekozen, die andere zijn echt meer slofjes met nopjes eronder, deze vond ik steviger lijken!

Succes met je beslissing, ik vond ze idd ook erg prijzig 50 euro, en jij moet er nog twee ook… Maar kijk ook eens op marktplaats, daar worden ze soms nog bijna nieuw aangeboden voor de helft van de prijs! :wink:

Mijn dochter heeft ook 2 paar van die shoesme gehad en die zaten echt perfect. Heeft er ook wel stukjes buiten opgelopen en gingen niet stuk.

De tweede keer heb ik ze overigens via marktplaats gekocht, wel nieuw, maar een stuk goedkoper. Volgens mij betaald ik er iets van 25 euro voor, dus zou daar ook eens op kijken als ik jou was.

Bij van Haren hebben ze Elephanten schoentjes met een heeeeeel soepel zooltje, het zit echt tussen slofje en schoentje in. Kost 29,95 geloof ik, ik heb ze zelf destijds niet gekocht maar wel in mijn handen gehad toen Rubin al wel liep en aan zijn eerste schoenen toe was. Loek liep toen nog net niet (wel veel aan de hand maar durfde niet goed los) en ik wilde ze dan voor hem. maar ik heb ze toen niet gekocht omdat ik op dat moment écht heel krap zat met geld.



De basis is een lederen zool met delen heel flexibele rubberen zool.

Dank jullie wel voor alle reacties!

Ik twijfelde al heel erg om voor de shoesme’s met de flexibele zool te gaan maar toen Silvijn gisteren ineens opstond en wegliep was mijn twijfel weg en hij heeft nu een paar nieuwe schoenen :wink:

Het doet wel een beetje pijn als ik hem buiten over de grond zie slepen maar het lijkt best mee te vallen.



Voor Rody kon ik geen leuke vinden dus die heb ik besteld, die Nijmanb liet zien :mrgreen:

Welke heb je voor Slivijn dan? Ook extreme flex?



Elin loopt nu sinds een week (ze gaat als een speer opeens :shock: ) en ik heb nog de babyproof. Ik zit er ook aan te denken om de extreme flex te kopen, maar aan de andere kant kan ik ook nog een maand wachten en dan walkproof? Degene die ze nu heeft loopt ze dan maar af buiten.



Dus ik twijfel ook nog even :mrgreen: