Nog niet los lopen, wat voor schoeisel?

Deze heb ik voor Silvijn.

Ik heb Rody nu op de 'oude' roze babyproof schoentjes van Nica steeds aan, die slijten idd een stuk minder snel dan de (nep) schoentjes van prenatal. Hopelijk komen zijn schoentjes ook snel binnen.

Ik zou als ik jou was even wachten en dan straks 'echte' schoentjes/sandaaltjes kopen voor de zomer. Op zich kunnen ze ook prima lopen op die babyproof volgens mij.

Die zijn ook gaaf zeg :thumbup: :inlove: . Voor meisjes zag ik die ook en daarom twijfelde ik :lol: .

Maar ik ga toch proberen te wachten idd., die babyproof houden het na 3 keer naar school op en neer :mrgreen: nog aardig dus die maand houden ze ook nog wel vol.

Ik vind op de foto die zool zo opvallend maar dat is in het echt een stuk minder, ze staan ook erg stoer!!

Leuk he dat lopen, maar ze loopt dan gelijk ook supergoed of niet??

Silvijn liep vandaag een klein stukje achteruit, de uitslover :wink:

Hij moet trouwens wel wennen als ie zijn schoentjes aan heeft, zit toch heel anders natuurlijk :wink:

Haha achteruit meteen maar dan, cool 8) :wink: .

Elin loopt vooral meteen erg snel, maar nog wel wankel ook al gaat dat nu na een weekje steeds beter. Maar ze wil nu dus niks anders mee :roll: , dus gaan we maar eerder van huis als we Mika naar school brengen :smiley: .

Hier geen probleem met wennen omdat ze geen andere schoentjes heeft, maar ik kan mij voorstellen dat het raar aan de voetjes voelt.