Hoelang duurt zo’n theorie examen eigenlijk??
3 kwartier
Oh… mean… Ik begin hem echt te knijpen
je kan het!! zet m op morgen!
Joh, gewoon je best doen en dan zie je wel.
waarom vind je het zo spannend?
ik zie veel mensen om me heen meerdere keren hun theorie doen voordat ze het halen. dat is toch niet erg?
succes!
Nee, is niet erg, maar met een vergaande prestatiedrang wel begrijpelijk… Ik moet vanmezelf nogal veel, enhet idee dat ik het morgen niet in een keer haal frustreerd me al innorm…
Op naar het CBR…
Geslaagd!!! Jeuj! :dance: :dance: :dance:
Gevaarherkenning: 9 fout
Overig: 3 fout
Ben zooo blij en opgelucht! Pff…
Goedzo! Op naar je praktijkexamen!
:dance: gefeliciteerd!! zie je wel dat je het kan! (ik mag over 2 weken :shifty: )
Laat je het dan ff weten wanneer je precies moet? En of je geslaagd bent??
uiteraard! tegen die tijd maak ik de datum wel bekend, nu hou ik nog ffies mn mond
Veel succes met rijlessen jullie kunnen het en doe het op jullie eigen tempo
Sabje, wat goed!!! :dance: Op naar het praktijk examen! :thumbup:
Elmo, wanneer moest je nou??
Hier heb ik net mijn eerste les gehad. En wat ging het K*T. Als ik de bochten niet te laat instuurde, stuurde ik wel te laat terug… Als dat het niet was zat ik of te ver links/rechts op de rijbaan… Moest ook al meteen op 80km wegen, pff… ik knijp hem dan echt wel in de bochten en met tegenliggers… Dan nog te bedenken dat ik ook nog 120 km per uur moet gaan rijden…
Naja, ik geloof dat het allemaal een beetje overweldigend was…
Vroeg tie ook nog of mijn bril wel goed was… keb hem net nieuw :think:
ik moet woensdag…pff, heb geen tijd zowat om te leren dus hoe het gaat worden weet ik nog niet…we wachten het wel af allemaal :roll:
sabje, zo’n eerste les gaat nooit perfect hoor, gewoon rustig aan doen, goed luisteren en als je het gevoel hebt dat je instructeur geen geduld hebt om je dingen te leren en uit te leggen, dan zou ik een andere rijschool zoeken. Rust is echt de keyword (sprak zij uit ervaring )
Hier gaat het rijden eigenlijk wel lekker, al vind ik het in druk verkeer nog steeds wel wat spannend hoor, je moet dan overal tegelijk kunnen kijken en dat heb ik nog niet onder de knie, maar oke. Bijzondere verrichtingen afgelopen keer geoefend en dat ging super, dus daar maak ik me niet druk om.
Qua theorie vind ik vooral die gevaarsherkenning ergg lastig, vind het lastig te oordelen wanneer je nou zou remmen en wanneer je nou alleen je gas loslaat…of zelfs helemaal niets doet. Nou ja, vandaag en morgen geen tijd om te leren, dus maandag en dinsdag maar zoveel mogelijk oefenexamens maken en dan hopen dat het wat word woensdag…en zo niet, dan doen we het nog maar een keer over :roll:
Meiden, fijn weekend!
Elmo, ik dacht dat je al mocht afrijden, dat dat je examen was haha.
De gevaarherkenning vond ik persoonlijk het makkelijkst, maar ja, daar heb je niets aan. Ik heb wel een cursusdag gevolgd en een (voor mij dan weer niet nodig) een handige tip gekregen:
Remmen = direct gevaar.
Gas loslaten = Geen direct gevaar, maar wel naderend.
Niets = Geen naderend gevaar en overzichtelijke weg.
Als je nou bij de vragen waarvan je zeker weet dat het remmen of niets is dat invult, en bij twijfelgevallen gas loslaten, haal je het waarschijnlijk wel. Dat is de tip die ik heb gekregen, en volgens mij heeft dat genoeg mensen geholpen.
Hier heb ik vandaag mijn tweede les gehad. Waar ik vrijdag teveel links reed, reed ik vandaag te vaak naar rechts. Het sturen ging al wel beter. Hij vond het blijkbaar goed genoeg gaan dat ik vrijdag meer het verkeer in mag.
En… Ik weet ook al wanneer ik moet afrijden:S… Das al best snel…
heej sabje
tjee nu al je examen bekend!! woww spannend joh, zet m op!
hier dus morgen mn theorie, pff heb zo weinig tijd om echt te leren, ben nu maar constant proefexamens aan het maken om maar zoveel mogelijk vragen te kunnen oefenen, maar ow men, het gaat echt niets worden volgens mij… nou ja, we zien het wel, ik ga me er niet te druk om maken en als ik zak, nou dan doen we het gewoon nog een keer, het zij zo! :mrgreen:
Maar zodra ik mn theorie op zak heb dan gaan we mn examen aanvragen, zal wel pas na de zomer worden door de vakantie, maar dat geeft niet.
Elmo: Ik ga morgen voor je duimen, hoe laat moet je?
Het CBR werkt in de vakantie gewoon door, ik rijd namelijk 3e week van augustus al af…
Dat is best snel als je je bedenkt dat ik vrijdag mijn eerste les heb gehad whaha…
Wie weet heb je geluk!
ik moet morgen om kwart over 10…je hoeft alleen je identiteitsbewijs mee te nemen toch?? :think:
ik weet dat het CBR wel doorwerkt, maar mn rijinstructeur heeft nog vakantie, en ik daar vlak achter aan, dus in totaal 5 weken weg, heeft dus niet zoveel zin om dan vlak erna al een examen te plannen, dus word wel september hiero, maar dat geeft niet.
Idd best snel ja, maar je lest 2x in de week ofzo?? Ik les ong 1x in de week, soms zelfs maar 2 weken, heb gewoon niet meer tijd op het moment, dus tja…