Ik heb inderdaad twee keer in de week les. Ik hoop dat ik het dan haal, dan kan ik meteen de spoedaanvraag doen en de volgende dag op vakantie, zelf rijdend! Heerlijk…
Je hoeft inderdaad alleen maar een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Een stumpert uit de groep van de cursus had zijn legitimatie wel bij zich, maar die was alleen al twee jaar verlopen…
ja ja!! geslaagd…whoohooo!!! :dance:
Elmlo :dance: :dance:
Gefeliciteerd!! En nu je praktijkexamen als de wieder weer gaan aanvragen!
Zo blij voor je! Hielp mijn tip nog een beetje?
zekers!! al had ik die gevaarsherkenning echt NET op het randje hoor…had er 13 goed… bij die ander had ik 3 foutjes.
Vrijdag ga ik met mn instructeur wel eens kijken wanneer we kunnen gaan afrijden…
WHAAA!!
Ik heb vanmiddag voor het eerst op de snelweg gereden… Ik keek hier echter al maanden tegen op, dus ik was bloed zenuwachtig. Ok, het in en uitvoegen vond ik nog niet echt wat, maar verder viel het me mee…
Elmo, heb je het nog gehad over je rij-examen?
hahaha gaaf he snelweg! gewoon veel oefenen, dan lukt het in en uitvoegen ook vanzelf wel.
Wel over mn examen gehad maar nog geen datum gepland, het word zowieso pas na de zomer, heb morgen nog les en die week erna nog en dan gaan zij op vakantie voor 3 weken en daarachter aan hebben we nog niets gepland omdat dan ik vakantie heb. Maar goed, komt wel goed hoor! :mrgreen:
Zet m op weer!
Snelweg gaaf??
Ik vond er tot gister niks aan… En nog niet helemaal, want dat in en uitvoegen met al die auto’s vind ik verschrikkelijk… Ik heb gelukkig ook nog niet meteen 120 moeten rijden, maar gewoon 90/100 achter een andere auto en vrachtwagen…
Mijn pa zei al: Als je het een paar keer hebt gedaan en het onder de knie krijgt, ga je het misschien ook nog wel leuk vinden. Feit is wel, en dat weet ik nu al zeker, dat ik juist de snelweg niet moet mijden als ik mn rijbewijs straks heb…
Ben heeeeel benieuwd wanneer je op mag!
AArgh… Morgen TTTT!
@ Elmo: Weet je al wanneer je mag afrijden??
Oehh succes vandaag sabje, ik ga voor je duimen
ik mag 19 september afrijden, ik doe geen TTT.
Gezakt… helaas…
Ik ga nu ff rustig verder, 1 keer in de twee weken lessen i.v.m. de stage, daarna ff flink tegen aan en dan eind november begin december herexamen…
Elmo, heeeel veel succes volgende week!
:twisted: rotexaminator!!! :twisted: waar ben je op gezakt dan??
:hug: voor jou iig.
Ik moet maandag…en ik ga mezelf echt voor mn kop slaan als ik dit verpest! ik KAN het gewoon, punt!
We hebben vanavond een nieuwe auto gekocht, vette station met een 2.2 moter erin (lekker zwaar dus). Ik heb ook ff gereden op een priveparkeerterrein…whoo dat ding rijdt als een zonnetje zeg, heerlijk! Nu ben ik nog meer gemotiveerd om te slagen :mrgreen:
groetjess
Succes!!
Ik heb zelf mijn rijbewijs een paar maanden geleden gehaald, bij de 3e x afrijden. Toen zat ik er echt in met het idee dat het toch weer fout zou gaan, dus ik was eigenlijk nauwelijks zenuwachtig. En toen ging het opeens erg goed.
Dus het komt vast goed!
Ik ben gezakt op het sturen… Ik kijk wel ver genoeg, maar met het sturen nog net iets te dicht bij de auto… Als ik de belijning op het midden van de weg verder weg bekijk, zou ik wat minder slingeren…
ik ben geslaagd!!! :shock: :dance: :dance: kan het nog niet geloven, had echt een enorme misser met een fietser die eigenlijk voorrang had, maar oeff die heeft ie niet meegerekend gelukkig! Verder ging het super!
Snelweg was een makkie, want er reed niets! (en dat om 9 uur smorgens). Bijzondere verrichtingen kreeg ik stopopdracht, nou dat is echt het simpelste, en een vakparkeren, alleen er waren geen parkeervakken te zien, belijning was vervaagd, dus heb m maar gewoon neergeprakt en dat was ook goed…
hahaha ik ben echt zooooooooooooo blij!! :inlove:
Ik mag vanmiddag weer voor mijn theorie… :roll: :oops:
En ik denk dat ik weer ga zakken… :oops: Zucht… Ben echt zoooooooooo zenuwachtig, niet grappig meer!
Ben al 5x gezakt! :oops:
Met drie koters, en een vierde in de planning, zou het ondertussen toch wel heel erg prettig zijn wanneer eindelijk 1 van ons een rijbewijs had! :wall:
@Elmo wrote:
ik ben geslaagd!!! :shock: :dance: :dance: kan het nog niet geloven, had echt een enorme misser met een fietser die eigenlijk voorrang had, maar oeff die heeft ie niet meegerekend gelukkig! Verder ging het super!
Snelweg was een makkie, want er reed niets! (en dat om 9 uur smorgens). Bijzondere verrichtingen kreeg ik stopopdracht, nou dat is echt het simpelste, en een vakparkeren, alleen er waren geen parkeervakken te zien, belijning was vervaagd, dus heb m maar gewoon neergeprakt en dat was ook goed…
hahaha ik ben echt zooooooooooooo blij!! :inlove:
Gefeliciteerd!
HanB, ik raad je aan om bij een natuurwinkeltje een spray te halen dat heet Rescue, dat is van Bach. Geen goedkoop iets, maar het werkt zeker wel. De knoop in mn maag die ik altijd heb met zenuwen die was er nu helemaal niet. Misschien is het iets dat puur tussen je oren zit, maar mij heeft het geholpen.
Zet m op he!! Logisch nadenken en gaan met die banaan!
Geen natuurwinkel hier in de buurt, dus zal het toch zonder moeten doen.
Ik zie wel. Zit al sinds 7u met mijn neus weer in het theorieboek, oefenexamen gedaan, en gezakt. Geweldig voor mijn zelfvertrouwen. NOT! :lol:
Normaal ben ik altijd zo stoer, en kan ik de hele wereld aan… :roll:
Zit ik daar, stoer wijf, 3 koters, punker (ja, echt), en dan je voelen als een meisje van 4 dat voor het eerst naar de grote school mag.
Overigens had ik steeds maar 1 of 2 fouten teveel, dus wat dat betreft…
@HanB wrote:
Geen natuurwinkel hier in de buurt, dus zal het toch zonder moeten doen.De tuinen heeft ookj Rescue van Bach
Ik zie wel. Zit al sinds 7u met mijn neus weer in het theorieboek, oefenexamen gedaan, en gezakt. Geweldig voor mijn zelfvertrouwen. NOT! :lol:
Normaal ben ik altijd zo stoer, en kan ik de hele wereld aan… :roll:
Zit ik daar, stoer wijf, 3 koters, punker (ja, echt), en dan je voelen als een meisje van 4 dat voor het eerst naar de grote school mag.