:thumbup: :thumbup: :thumbup:
gefeliciteerd :mrgreen:
Dankje wel! :mrgreen:
:dance: gefeliciteerd :dance: geniet er van :mrgreen:
Hey lessende mama’s!
Hier een mama2be, ook druk aan het lessen geslagen!
Had in het verleden al 23 lessen gehad, toen gestopt omdat ik plotseling mijn baan verloor. Nu na een jaar het weer opgepakt het gaat eigenlijk best goed!
Alleen is het wel zo dat ik dus 31 mei weer mijn baan verloren ben maar gelukkig word ik gesupport door hele lieve mensen om mij heen die me aansporen en financieel helpen met het halen van mijn rijbewijs! Voorlopig nog heel was lessen geplanned staat tot en met 22 juli!!! Morgen heb ik weer een rijles van 50 minuutjes en ga ik eens aan mijn instructrice vragen hoe ik er nu voor sta en wanneer we eventueel de tussentijdse toets kunnen doen! Ik ben dus ook aan het rijlessen om straks mijn rijbewijs te hebben wanneer mijn kleine meidje geboren wordt!
Ik ga hier dus actief meelezen/schrijven!
P.s. ook ik heb soms last van angst in de auto, maar dat komt dan vooral omdat ik met mijn gedachten met andere dingen bezig ben en dan gaat het mis en slaat de angst toe!
Meiden ik heb RESPECT voor jullie allemaal… :thumbup: :thumbup:
In het begin van mijn rijlessen vondt ik het DOODeng. :shifty:
Ik ben in november 2002 begonnen met lessen en heb in september 2003 m’n rijbewijs gehaald. Voor Theorie ben ik 2 gezakt, de praktijk in 1 keer geslaagd.
Dus meiden. ZET HEM OP!!! :thumbup:
ik mag morgen weer examen doen…slik…
@Elisaatje Heel erg veel succes met het examen morgen!
elisaatje succes :dance: :thumbup:
Becky, beter laat dan nooit: GEFELICITEERD!!! Ik wens je heel veel veilige kilometers toe!
elisaatje succes!!!
Sabje, dank je wel :mrgreen:
Ik ben geslaagd!!! :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd!!! :dance: :dance:
vet goed!!! :dance: geniet van de vrijheid!!
:mrgreen:
nu nog een autootje uitzoeken…(hub heeft zijn rijbewijs nog niet)
gefeliciteerd :thumbup: :dance: :thumbup:
Gefeliciteerd… :thumbup:
Mensen… HELP!!!
Ik heb dinsdag theorie examen en zie er als een berg tegenop! Vandaag de hele dag theorie cursus gehad ( lees van 09.00 uur tot 16.30 uur) en dinsdag heb ik van half een tot 14.15 vervolgcursus en dan aansluitend om 15.00 uur theorie examen…
Ik heb alleen nog maar 2 van de 5 oefenexamens gehaald… Nu net er nog een gemaakt en weer gezakt… Die gevaarherkenning gaat steeds wel goed, maar de voorang en dergelijke… Ik had 5 fouten teveel :evil:
Ik ben voor deze cursus het boek globaal doorgaan lezen. Morgen ga ik het hele boek nog eens lezen. Maandag idem en dan ook nog de nodige oefenexamens maken, alleen baal ik als een stekker dat ik maandag ook nog naar school moet tot half een en van 3 tot half negen moet werken
:S…
Hoe hebben jullie de theorie geleerd?? Ik heb zelfs al overwogen om te gaan spieken bij het examen, maar toen ik hoorde dat dat niet kon ivm camera’s, maar besloten dat niet te doen…
Ik hooooooooppp zoo dat het morgen een beetje wil vlotten allemaal!
Willen jullie voor mij duimen dinsdagmiddag vanaf drie uur??
het is echt een kwestie van stampen stampen, gebruik ezelsbruggetjes die je misschien vandaag wel geleerd hebt (voetgangers krijgen voorrang als je ze in de nek of de bek aan kunt kijken (dus op dezelfde weg als jij lopen, zelfde richting of je tegemoet))
Sterkte meis en laat je niet gek maken, logisch denken en goed kijken naar de kleine instinkers.
Zet m op je kan het!!
Inderdaad meis, laat je niet gek maken. Het is lang niet zo moeilijk als iedereen zegt. Gewoon proberen logisch na te denken en dan kom je er echt wel!
In ieder geval niet spieken want dat deed er wel 1 bij mij destijds en die is het lokaal uitgezet. Daarnaast, als je spiekt en je word er uitgezet, schaam je je dood en als je er niet uit word gezet maar je slaagt wel, zal je ook niet zo trots op jezelf zijn.
Niet teveel over na denken. Neem de hoofdstukken waar je moeite mee hebt nog eens extra door. Zoek oefenexamens op internet. Ga eens naar verkeersforum en de beruchte NL er achter. Daar staan heel veel tips en zelfs oefen examens op.
Succes! Laat je het wel weten?
Meiden jullie zijn lief :-*!
Ik ga morgen nog heel hard blokken, maandag, dinsdagochtend…
Desnoods koop ik nog wat oefenexamens… Natuurlijk laat ik dinsdag wat weten…
Ik hoooop zoo dat het lukt…