Hahahaha
Hier kosten het 30 euro meer, het is veel geld maarja heb er al zo lang op gewacht dat 1 week echt te lang was :oops:
Echt je weet niet hoe vrij je je zo zult voelen.
Je bent van niemand meer afhankelijk.
Vindt het echt heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk :lol:
Ik rijd nu al bijna een jaar(lessen) en mag dan eindelijk binnen nu en een maand examen doen. Datum staat al vast, maar zeg ik nog even niet :shifty:
Ik leste 1x per week aangezien hij echt niet meer kon en baalde er wel van, want anders had ik mijn rijbewijs misschien eerder kunnen halen.
Moet zeggen dat k nu al best nerveus ben hoor :shifty: Hoop zo dat ik in 1x slaag! Weet dat het geen schande is als ik zak, maar het kost zo ontiegelijk veel geld en ik moet er nu al heel veel voor laten omdat ik alles op zij zet elke maand voor het geval dat.
maar kan niet wachten! Weet al wat voor autootje ik wil gaan halen, en als ik direct slaag, dan kan ik ook mijn autootje meteen halen omdat het vakantiegeld eraan zit te komen :mrgreen:
@ilsederooy wrote:
Hahahaha
Hier kosten het 30 euro meer, het is veel geld maarja heb er al zo lang op gewacht dat 1 week echt te lang was :oops:
Echt je weet niet hoe vrij je je zo zult voelen.
Je bent van niemand meer afhankelijk.
Vindt het echt heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk :lol:
Hahaha, dat ga ik ook doen! Ik vind die week wachten ook te lang :oops:
hoi meiden
ook ik wil weer gaan voor m’n rijbewijs. Heb 12 jaar terug voor het laatst een poging gedaan (4x afgereden, maar gezakt iedere keer, daarna was het geld toch echt op!).
Ik heb nu 11 mei een rijtest van 2 uur, daarna krijg ik een vrijblijvende offerte van wat hun denken dat ik nodig zal hebben en dat voor maar 58 euries :mrgreen:
Als het allemaal lukt en hun aanbod is leuk, dan hoop ik (financieel gezien) na de zomer te kunnen starten. Hoop echt dat het gaat lukken allemaal, want ook IK wil die vrijheid :dance:
Voor de meiden die tegen hun examens aan zitten…zet m op!!
Succes Elmo!
Go elmo!
Ik heb zelf eergister mn 10e rijles gehad, komende maand staat de TTT en het examen geplanned, ben benieuwd!
Hier had ik afgelopen maandag het belastinggeld binnen met een goed doel: Mijn rijbewijs. Maandag geld dus binnen, donderdag al meteen twee lessen en morgen ook. Hier dus ook 2 keer per week 2 uur les. 25 juni theoriecursusdag, dinsdag de 28ste examen. Ik zit nu in de simulator, dat is wel prettig. Je krijgt zo het schakelen enzo alvast een beetje onder de knie. Als ik mijn theorie examen heb gehaad mag ik de auto in. Ben heel benieuwd. Ik heb het niemand in mijn omgeving verteld, behalve mijn partner dan en mijn ouders. Dus, ik hoop dat ik het hier een beetje met jullie kan delen!
en ja hoor…gezakt :evil:
op zich niet zo’n ramp, ik ga wel verder maar dan ben je meteen ook de vrijstelling van TTT kwijt, zo oneerlijk! :twisted:
brrr…ben er nog boos om!
hmm balen elisaatje!! :hug: hebben ze ook duidelijk vertelt waar je op gezakt bent? Daar dan maar extra hard op oefenen.
Ik heb die proefles gehad, lekker weer 2 uurtjes rijden, reed weg alsof ik het dagelijks doe, HEERLIJK :inlove:
Heb een goeie klik met mn rijinstructeur, hij wist binnen no time de vinger op de zwakke plek te leggen, dus volgens hem gaat ie dat er ff uitschoppen :mrgreen:
Vroeg m hoeveel lessen hij dacht dat ik nodig heb, 20,30,40?? hij helemaal…NEE echt niet! begin eens met een pakketje van 9, hooguit dan nog een keer 9, maar dan ben jij er echt makkelijk hoor!
Dusss…ben benieuwd Hoop deze zomer lekker te kunnen gaan touren.
groetjess
btw…sabje jij ook succes he!! :dance:
Ik ben ook gezakt :roll:
Herkansing over 4 weken…Ik hoop maar dat ik dan wel slaag
:hug:
Lakeisha :hug:
Ik mag ook over 3 weken voor mijn her-examen
Ik heb vandaag examen en ben zo nerveus! :shifty:
@ Elmo: Hoe gaan de lessen bij jou?
@ Beckie: HEEEL veel succes, hoe laat moet je?
Hier gaat het naar een vervelende start beter. Zit nog in de simulator, maar dat is wel handig omdat ik het schakelen al onder de knie heb…
Ik moet mijn theorie wel eerst doen voor ik de auto in mag, dus dat staat me 28 juni te wachten!
@ Elmo: Hoe gaan de lessen bij jou?
@ Beckie: HEEEL veel succes, hoe laat moet je?
Hier gaat het naar een vervelende start beter. Zit nog in de simulator, maar dat is wel handig omdat ik het schakelen al onder de knie heb…
Ik moet mijn theorie wel eerst doen voor ik de auto in mag, dus dat staat me 28 juni te wachten!
Sabje, ik moet om half 2 :shifty:
Ik had een dipje de laatste paar weken, maar afgelopen les ging weer super!! :dance:
Bochtje achteruit foutloos
becky hoe is het gegaan hopelijk ben je aan het feesten nu.
pooh: goed zeg dat het nu weer goed gaat, hou vol he!!
sabje: wel raar vind ik dat je niet in de auto gewoon rijd voor je je theorie gehaald hebt :think: Ik vind juist dat je zoveel uit de praktijk haalt dat je kan gebruiken voor je theorie, maar goed, ieder zn manier uiteraard. Zet m op met je theorie examen!!
Hier gaat het lekker, heb 3 lessen gehad nu en mn instructeur hamert er echt op om mn theorie te gaan halen, zodat hij mijn examen kan aanvragen.
Bij mij is echt de keyword RUST, zolang ik dat doe gaat het prima.
Natuurlijk moet ik mn bijzondere verrichtingen nog goed oefenen, want dat ben ik wel kwijt. Maar hij legt het goed uit en ook hier is het woordje rust belangrijk, want dan gaat het goed.
nou ja…iig, ik ben er nog niet, maar we gaan de goeie kant op, morgen weer les om 3 uur :mrgreen:
:dance: :dance: :dance: Ik ben geslaagd!!! :dance: :dance: :dance: Was alleen echt giga druk :shock: