Gefeliciteerd! :dance:
Ga je ons nog verblijden met een echofoto? :inlove:
En uiteraard wil ik nog iets kwijt over die testen : Bij mij in het dorp kosten deze ruim 14 euro ( Dirk Drogist) en kruidvat zit nioet bepaald in de buurt.
Elders op dit forum is ook al duidelijk, die testen falen ook wel eens. De bijsluiter zegt het ook : meestal een nauwkeurigheidspercentage van 98 of 99 procent. Dat is natuurlijk naar boven afgerond, en dus tenminste op elke 100 vrouwen 1 of 2 die een verkeerde uitslag krijgt.
Het hoeft niet aab de test te liggen, kan van alles zijn. Op een gegeven moment wist ik gewoon zeker dat ik zwanger was. Ik heb vanaf dat moment , bijna een maand geleden, niet meer gerookt of gedronken. Dat kwam echt uit mn tenen, aangezien ik 40 uur werk met alleen mannen en die sigaret het ultieme kalmeringsmiddel is wannneer je stress hebt.
Reken ik het nou goed uit of niet : Ik was dus inderdaad net een paar dagen zwanger toen ik mijn eerste bericht plaatste op 10 oktober ! Daags later deed ik de test die zij, niet zwanger, en nog een dag later werd ik ongesteld maar heel licht en heel kort.
Als ik dan later nog een keer een test ga doen, dan zou ik heel teleurgesteld zijn en gewoon weer roken en soms ook drinken.
MAW dat risiko wilde ik niet nemen, en tevens wist ik het toch al. Al spookte het heus wel in mijn hoofd wat een afgang het moest zijn als het niet zo was. Ik wist het alle keren vanaf de eerste of tweede week, en ik ken ook iemand die er in de 6e maand pas achterkwam.
Ik vroeg het ook mijn verloskundige, en zij zei ook een test is handig en fijn maar is voor hun zeker geen voorwaarde de eerste afspraak met ze te maken. Zij weten dat de uitslag ook wel eens verkeerd kan zijn, en dat mag nooit een reden zijn een patient te weigeren. Ze vraagt dus door in geval van twijfel, en ja het komt ook weleens voor dat ze vraagt toch eerst een test te doen. Ze zegt er zijn meer vrouwen die hun zwangerschap heel bewust vanaf het begin meemaken, en die verder ook geen boodschap aan een test hebben. Met name vrouwen die al eerder zwanger zijn geweest , weten het vaak heel goed van zich zelf.
Proficiat! :dance:
Dan verschild het denk ik toch met VK, want bij ons moet je echt een positieve test hebben!
Geniet er in ieder geval van, enne indd foto van de echo :inlove:
Om verwarring te voorkomen : Na de eerste test rond 15e oktober, ben ik dus inderdaad nog een paar keer lekker uit geweest en heb veel gerookt en gedronken. Test was toch negatief ? Eind oktober, begin november, kon er echt geen twijfel meer over zijn, en stopte ik direct met roken en drinken.
En ik wist dat ik helemaal geen test meer zou doen, omdat bij een verkeerde uitlsag ik beslist weer zou roken. Ik besloot dus af te wachten tot ik over tijd was. En heb dat weten te rekken tot vandaag tot mijn tevredenheid.
Van harte gefelciteerd meid!!! Het is je van harte gegund!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
fijn dat je gevoel helemaal klopte!
Gefeliciteerd en op naar een volgende goeie echo :thumbup:
Gefeliciteerd!
Ik wist ook bij mijn 2e kind (3e zwangerschap) dat ik zwanger was voor de test…ik heb de innesteling gevoeld…
Wat heerlijk dat je gevoel juist was! Gefeliciteerd!!! :dance: Nu lekker genieten van je zwangerschap!!!
@Duska wrote:
7 weken en een dag !
Over twee weken dus opnieuw een echo, was niet veel te zien maart wel hartslag , al met al vitale zwangerschap. En nu maar hopen dat het zo blijft…
Dan wil ik je bij deze feliciteren met je zwangerschap :inlove: Geniet ervan!
(overigens is het trouwens ook best verstandig om al rond te gaan kijken naar een kdv, tenzij je niet (meer) gaat werken na de bevalling )
Gefeliciteerd!! :dance:
Gefeliciteerd… mooi dat je gevoel goed was
Gefeliciteerd!! :dance:
Maarruh… als ik het goed terugreken was je op 10 oktober nog niet zwanger als je op 1 december 7 weken en een dag was…