Ja…
Moest wel erg lachen om die maffe grijns op zn kop, wat Dan ook al zei :lol:
ik vond het een beetje te veel een showmannetje, maar echt heel jammer dat ie de finale niet gehaald heeft, want ik vond het een heel erg goede danser…
over celine(toch? :shifty: ) zullen niet veel mensen wakker liggen denk ik, was toch een beetje een reeds gewonnen wedstrijd voor anna en nina.
Yufat ging me inderdaad een beetje tegenstaan kwa uitstraling. Ik trok die kop steeds minder. Dat leidde af van of hij de betere danser was of niet.
Ben toch nu wel heel benieuwd wie er gaat winnen!
Ik vind Nina echt de beste qua techniek. Ze viel niet echt op tijdens de audities en de bootcamp maar nu… Ze is echt heel goed!
Ik gun het Meysam, maar denk niet dat hij het gaat halen…
Ik ben niet benieuwd wie er gaat winnen. Volgens mij is het al een gelopen race voor Nina. Ik heb persoonlijk liever dat Meysam of Anthony winnen, om dezelfde reden als ik vorig seizoen hoopte dat Floris ging winnen: ik denk dat de bijbehorende dansopleiding het best tot zijn recht komt bij een danser die nauwelijks opleiding heeft genoten, itt tot een al geschoolde Nina of Anna.
@D. wrote:
Ik ben niet benieuwd wie er gaat winnen. Volgens mij is het al een gelopen race voor Nina. Ik heb persoonlijk liever dat Meysam of Anthony winnen, om dezelfde reden als ik vorig seizoen hoopte dat Floris ging winnen: ik denk dat de bijbehorende dansopleiding het best tot zijn recht komt bij een danser die nauwelijks opleiding heeft genoten, itt tot een al geschoolde Nina of Anna.
Idd Meysam :inlove: of anthony!!
maar goed er heeft volgens mij nog geen vrouw gewonnen in SYTYCD
@samara wrote:
@D. wrote:Ik ben niet benieuwd wie er gaat winnen. Volgens mij is het al een gelopen race voor Nina. Ik heb persoonlijk liever dat Meysam of Anthony winnen, om dezelfde reden als ik vorig seizoen hoopte dat Floris ging winnen: ik denk dat de bijbehorende dansopleiding het best tot zijn recht komt bij een danser die nauwelijks opleiding heeft genoten, itt tot een al geschoolde Nina of Anna.
Idd Meysam :inlove: of anthony!!
maar goed er heeft volgens mij nog geen vrouw gewonnen in SYTYCD
Jawel, Els in seizoen 2009.

Oh wat sneu die arme Anthony
dat afscheid van anthony was idd wel impressive. en ik vind het ook echt jammer dat zijn solo daardoor wegviel. Ik vond zijn solo met dat gele truitje aan (dacht ik) de meest indrukwekkende solo van dit seizoen. Daar was ie vast overheen gegaan.
nina terechte winnaar denk ik. En upc, die me een pauzeknop op mijn tv gaf, zodat ik ondanks een onrustige dochter toch de finale kon zien :mrgreen:
en lieve mensen van sytycd: kan volgend jaar de russsische dame met haar vreselijke one-liners alsjeblieft samen met marco die er niet eens one-liners uit krijgt, misshcien vervangen worden door net zulke leuke en inhoudelijke juryleden als jan en dan?
en willen jullie dan ook eens ophouden met bij elke danser 1 enkel zinnetje te bedenken die de achtergrond van die danser weergeeft en waar wij vervolgens week in week uit naar moeten luisteren???
dan kijk ik volgende keer weer. beloofd.
Echt leuk voor die Nina zeg.
En ik vind mezelf nog geen echte kenner maar zelfs mij viel het op dat die Marco af en toe maar wat stamelde en ongeveer zo niets zinnigs
Ach Anthony, ja dat was wel een afscheid om trots op te zijn he. Mooi!
En die jury en commentaren van die Ans en eh dingetjes ofzo :wall: Het leek ook wel elke week erger te worden (of misschien kan ik er gewoon minder tegen).
@fiep klophout wrote:
en lieve mensen van sytycd: kan volgend jaar de russsische dame met haar vreselijke one-liners alsjeblieft samen met marco die er niet eens one-liners uit krijgt, misshcien vervangen worden door net zulke leuke en inhoudelijke juryleden als jan en dan?
en willen jullie dan ook eens ophouden met bij elke danser 1 enkel zinnetje te bedenken die de achtergrond van die danser weergeeft en waar wij vervolgens week in week uit naar moeten luisteren???
Idem… wij haakten helemaal af op het jury-commentaar… Dat leek wel een wedstrijd op zichzelf… Ik nam elke aflevering op en dan flitste ik na de dans door naar de volgende… Is ook wel zo snel.
De presentatoren deden het ook vooral “mooi” maar ingestudeerd.
Wie zullen we in de jury zetten dan?
Gewoon; de winnaar van dit jaar (Nina dus) ennuhhhhh Isabelle???
@preggie wrote:
@fiep klophout wrote:en lieve mensen van sytycd: kan volgend jaar de russsische dame met haar vreselijke one-liners alsjeblieft samen met marco die er niet eens one-liners uit krijgt, misshcien vervangen worden door net zulke leuke en inhoudelijke juryleden als jan en dan?
Idem… wij haakten helemaal af op het jury-commentaar… Dat leek wel een wedstrijd op zichzelf… Ik nam elke aflevering op en dan flitste ik na de dans door naar de volgende… Is ook wel zo snel.
De presentatoren deden het ook vooral “mooi” maar ingestudeerd.
Wie zullen we in de jury zetten dan?
Gewoon; de winnaar van dit jaar (Nina dus) ennuhhhhh Isabelle???
Wij ergerden ons ook groen en geel aan het langdradige jurycommentaar en het presentatieduo. Of dat overdreven voorstellen van de juryleden dan :silenced: Het camerawerk is ook nog steeds belabberd…
Het was gewoon steeds meer geklets en blabla. Leek ook niet meer om het dansen zelf te gaan. Voor de jury zou ik Dan en Jan erin houden, die andere 2 eruit, en dan zoals seizoen 2 een gast-jurylid erin.
Het is dat het dansen zelf gewoon erg leuk is om te kijken :shifty:

Wie kijkt er weer dit seizoen?
Ik vond de bootcamp echt bijzonder! Wij zijn voor onze huwelijksreis in Sevilla geweest, dus dat was een extra leuk aspect.
Wat een mooie dansers zijn er dit jaar weer bij.
Ik kijk ook!
Ben voor mijn werk vaak in Sevilla geweest, dus vond de bootcamp dit keer ook extra leuk. En ik heb Rowan in de klas gehad, dus volg haar natuurlijk!
Moet soms wel lachen om Johan, volgens mij praat ie in z’n enthousiasme 3 talen door elkaar ofzo, klinkt erg grappig :mrgreen:.
Ik was erg verbaasd over de affaire van Johan met Kris. Mijn gaydar ging al af tijdens zijn auditie, maar wellicht is dat zijn Deense afkomst
Persoonlijke favoriet is Liam, by far!
@D. wrote:
Ik was erg verbaasd over de affaire van Johan met Kris. Mijn gaydar ging al af tijdens zijn auditie, maar wellicht is dat zijn Deense afkomst![]()
![]()
Haha, ik ook! En dan Dan z’n reactie ‘Good for Johan! Who knew he had it in him?’

@Tinkerbell wrote:
@D. wrote:Ik was erg verbaasd over de affaire van Johan met Kris. Mijn gaydar ging al af tijdens zijn auditie, maar wellicht is dat zijn Deense afkomst![]()
![]()
Haha, ik ook! En dan Dan z’n reactie ‘Good for Johan! Who knew he had it in him?’:mrgreen:
hahaha, ik was ook verbaasd. Die Kris is echt een mega mooie vrouw en hij is een geweldigde danser, maar niet echt een mannelijke vent. Komt wellicht vooral door zijn stem en het feit dat hij de taal niet bestaat. Maar, goed gedaan hoor :thumbup: Ik zou wel eens een duet van die twee willen zien!
Super dat de lifeshows weer zijn begonnen. Ik ben nog niet echt geroerd, behalve dan door de laatste dans, ik weet even de naam niet, maar dat vrouwtje dat het golden ticket afsloeg tijdens de final auditions.