Nog geen sytycd topic?

Moeilijk bij de mannen he… Dr kon eigenlijk niemand uit gisteren! Bij de meiden vind ik het wat makkelijker, celine en stephanie mogen er van mij wel uit!

Meysam gun ik de finale!

@Vicky wrote:

Ik denk dat ik een finale wil met juvat anna nina anthony

Ik ook! Lijkt me top! :inlove:

Anthony is een leerling van mij geweest. Ik heb hem twee jaar lesgegeven. Wat ben ik trots op deze jongen, en wat is hij ontwikkeld!

Ik ben afgelopen jaar naar de theatertour geweest. Erg leuk, maar ik zou dit jaar niet meer willen. Vond het niveau in 2010 toch hoger liggen, meer dansers waar ik iets mee had, op de een of andere manier.

Volgende keer Sedrig en Celine eruit, denk ik.

Ben ik de enige die niet wild is van Juvat? Hij danst goed hoor, maar ik heb er zooo níets mee.

ik heb ook wat minder met juvat…

zijn dans is goed, maar voor mij is hi jniet de beste jongen…

wel vind ik het knap dat hij eigenlijk breakdancer is, en uiteindleijk elke show een prachtige dans neerzet.

nina en antony, dat zijn toch wel mijn favorieten. ook met een andere partner stonden ze er beide!

anne: tja, zij is gewoon goed. steengoed… maar toch, vond ik haar afgelopen zondag minder sterk dan met juvat…

meysam vind ik erg goed en zie ik graag dansen. heeft ook een mooie mentaliteit vind ik

En waren we het ermee eens?

Ik wel… Van mij mag Nina winnen…

ook eens, en redelijk voorspelbaar. veel minder spannend dan vorige week.

(en ik blijf het zeggen: wat een enorme -uh enorme wat eigenlijk- … is die marco toch…dat ie dan iets negatiefs wil zeggen op die eerste solo, en dan gaat ie dat helemaal inpakken en stotteren en om de hete brij heendraaien en zo. Wat voor jurylid ben je dan? Ik heb hem nog nooit fatsoenlijk jury-commentaar horen geven. Ik snap gewoon écht niet dat ze hem na vorig jaar weer gevraagd hebben)

nou he…

en die Ann, die nog even terugkwam op de moeder van sedrig en of ie nog wat wou zeggen tegen dr… :shock: ongelooflijk!

@Lune wrote:

nou he…

en die Ann, die nog even terugkwam op de moeder van sedrig en of ie nog wat wou zeggen tegen dr… :shock: ongelooflijk!

dat heb ikgemist, even terugspoelen…hmm zie het niet. maar klinkt slecht.

ik was altijd fan van haar, maar ik vind haar dit seizoen wel erg gemaakt. het is allemaal een beetje veel inside jokes en joligheid. IK WIL MEER DANS EN MINDER GEDOE!

@Lune wrote:

nou he…

wel gezien en dat vond ik ook heel heel erg ja…

Maar dat was toen ook zo met die dans van Meysam voor zijn vader… vroeg Dennis daarna “moest je aan je vader denken?”. Ja wat denk je… idioot… :roll:

Vond het wel een indrukwekkend verhaal van meysam. Je kent dat soort verhalen maar dit maakt het wel meer dichtbij. En wat een schatje met zijn lange haren

Tav meiden Nina en Anna in de finale. Jongens vind ik lastiger

@fiep klophout wrote:

@Lune wrote:
nou he…

dat heb ikgemist, even terugspoelen…hmm zie het niet. maar klinkt slecht.

ik was altijd fan van haar, maar ik vind haar dit seizoen wel erg gemaakt. het is allemaal een beetje veel inside jokes en joligheid. IK WIL MEER DANS EN MINDER GEDOE!

Hier sluit ik me helemaal bij aan, ik erger me dood aan het presentatieduo, en ook Marco en Euvgenia maken het niet altijd even leuk. Ook die introductie van d ejuryleden met die flauwe omschrijvingen, mijn hemel…Vorig jaar vond ik alleen Dennis superirritant, nu de rest ook. Het is allemaal zo nep…Heb het afgezet, ik kijk de dansen wel op internet, kan ik die stukken doorspoelen (ook dat mentosteam vind ik echt :sick: ). De dansen lijken bijzaak te zijn, lol gaat er hier iig echt af :? .

wat een danseres is nina toch! :inlove: zo duidelijk mijn favoriet! hoop dat ze mag winnen!

denk dat het bij de dames ook wel redelijk duidelijk is dat nina en anne in de finale zullen komen…

mannen vind ik lastig kmende week, maar anthony mag van mij zeker door.

juvat en meysam: geen idee… :think:

ik vind dat mentos team ook verschrikkelijk, euvgenia niet om aan te horen en dan praat ze af en toe ook ng zo lang :S.

geef mij maar gewoon jan en dan :inlove:

en idd, of sedrig nog wat tegen zijn moeder wilde zeggen :? had er van mij best uitgemogen.

Weet iemand wanneer de herhaling van afgelopen zondag komt? Of wanneer hij en waar terug te zien is via internet …

Volgens mij zijn de herhalingen op zondagmiddag om 14 uur :shifty:

ooooooooooooooooow dat zou nog wel eens zo kunnen zijn

dank je wel…

Oooh die wijven van mentos tv… VRESELIJK!!!

verder weer fijn aan het genieten… :mrgreen:

Kannonnuh ik vind het bij de mannen zooo moeilijk!!! Ik twijfel vreselijk… Ik vind dan Meysam zo’n ontzettende gunfactor heeft… Wat mij betreft mag Anthony sowieso door. Ik ben toch bang dat Meysam er uit gaat…

Bij de meiden mag de blondine er uit… (haar naam effe kwijt…)

Wat een droomfinale wordt dat volgende week, heerlijk! :inlove:

Ik was toch meer voor meysam op het laatst maar vreesde voor hem maar gelukkig toch in de finale.

Ik heb net de uitslag gemist van de jongens. Ik begrijp dat meysam door is naar de finale maar wie is er uit? ik ga ervan uit de yufat eruit is?