Nog geen sytycd topic?

Nog geen sytycd topic? Als hij er wel is hoor ik het graag, en anders kunnen we hier kletsen!



Zondag de live-shows… Hebben jullie al favorieten?

Nog niet, maar ik dacht dat ik een bekende zag, maar helaas is ze eruit na die Latin dans… Iris… Weet iemand waar zij vandaan kwam toevallig?

Ik heb zeker favorieten! Ware het niet dat ik aldoor alle namen vergeet… :lol:



Hopelijk wordt dat vanaf komende zondag minder, met de liveshows. :wink:



Wel slecht trouwens, nog geen SYTYCD topic! Ik zat nog wel in het publiek op 1 van de auditiedagen! :inlove:

O nee ik heb helaas geen idee…

Ik ben erg benieuwd naar Anthony… Ik ben twee jaar zijn docent geweest!

ooh ik ga ook meeschrijven hier



het was zoooo mooi.

jaaaa, SYTYCD! ik heb ook nog geen favorieten. Stom, vorige keer had ik dat heel snel met Stefano, Lorenzo en Floris… Ben heel benieuwd naar de liveshows!



En ohhh wat blijf ik wegkwijlen bij Dan en Jan zeg… :drool:

ik ken de namen ook allemaal niet precies



gisteren voor het eerst gekeken met uitzending gemist, ik vond het geweldig



heb zelf ook jarenlang gedanst,

twirling en dansmarietjes bij de carnaval (maar dat was bij ons moderne dans een soort streetdance zeg maar)

knollie, dan heb je wat gemist want er deden dit jaar ook 2 gardedansers, dansmariekes dus, mee aan de auditie :mrgreen:

jaaa ik kijk ook weer!!



wie is anthony ook alweer? :think: ow ik weet het alweer: die met nina miljoen keer die lift over moest doen toch?? vind hem vooral een leuke jongen die niet van opgeven weet.



ik vond gisteren toch wel 2 koppels die duidelijk favoriet zijn bij mij…

mmmm die beat boy-er juvat met dat meisje met die dubbele naam… (anna alicia meen ik? :think: :think: )



verder vind ik rebecca (met die rode haren) en karen erg mooie danseressen.



gianni (meen ik? die ook in engeland had mee gedaan) vind ik ook een mooie, sterke danser.



dus dit zijn toch wel voor mij, voor nu, mijn 3 favo meiden en 2 favo mannen

Dat zijn ook wel mijn favorieten knipoogje, maar ik vind het ook wel erg

gaaf dat automonteur Michiel er nog in zit :thumbup:

ik vind het ook erg leuk dat hij er nog bij zit, en vind hem ook erg goed, maar is voor mij, voor dit moment, niet een van mijn favorieten.maar ik las van de week ergens op het net dat hij al 16 jaar bij een dans gebeuren danst…

en dat zie ik er dan weer niet vanaf… weet ook niet 100% zeker dat eht waar is moet ik bekennen hoor.

En mocht dat verhaal waar zijn, vind ik het ook wel ene beetje jammer dat het programma laat denken dat hij zo uit de garage is komen dansen zonder ervaring of iets anders. Snap het wel, want dat trekt favorieren, maar eerlijk vind ik het nier :slight_smile:

maar vind hem wel iets puurs hebben in zijn dans. En vooral respect hoe hij zondag, met 3 verschillende partners, zo de dans heeft neergezet!

@HanB wrote:



Wel slecht trouwens, nog geen SYTYCD topic!


begon vorige seizoenen ook altijd pas op kok te leven tijdens de live-shows, een idee waarom.





vind het trouwens belachelijk dat een kandidaat die vorig jaar net voor de liveshows eruit ging, nu gewoon weer mee mocht doen :roll: Daar maak je toch regels voor, voordat je elk jaar allemaal kandidaten krijgt die het voorgaande jaar net niet gewonnen hadden en nu verder proberen te komen?? Snap dat echt niet. Voor je het weet heb je elk seizoen dezelfde gezichten.

fiep: ik denk dat dat op zich nog wel meevalt. Zo was er vorig jaar lorenzo die opnieuw auditie deed, en dit jaar dan jeffrey. En volgens mij meer niet, dus zoveel mensen zullen er niet opnieuw de audities aangaan blijkt.

lorenzo was natuurlijk een ander verhaal: die raakte geblesseerd in de eerste live show en werd toen meteen een plekje in de live shows van volgende seizoen aangeboden, omdat ie eruit lag door overmacht.

Die jeffrey was vorige x gewoon niet goed genoeg om de liveshows te halen. Dat lijkt me dan jammer voor um, maar einde sytycd, óók voor volgende seizoenen.

(vind het nog een beetje anders als je de vorige keer niet door de allereerste audities bent gekomen, dan heb je nog niet echt deel uitgemaakt van het programma)

nou ben ik niet gecharmeerd van jeffrey, en vond ik er ook wel betere tussen zitten, (en ik snap niet zo goed waarom hij door is, aangezien jan zei dat hij die groei niet zag… dan denk ik wel: waarom vorig jaar niet door en nu wel) maar op zich vind ik moet iedereen die kans krijgen om mee te doen bij de audities, en dan zo verder. Ongeacht of je nu al eens hebt meegedaan of niet.

Die latindanseres Iris deed volgens mij mee aan die allereerste show; dancing queen waar Ingrid toen won. Ik vond haar nu wel leuker dan toen, toch jammer dat ze eruit is.



Ik heb wel favorieten ja! Anna-alicia vond ik bij the ultimate dance battle al geweldig en dat meisje met dat knalrode haar, rebecca vind ik ook leuk. Van de jongens ben ik heel benieuwd wat die juvat gaat doen en Meysem ook errug leuk :thumbup:



Jeffreyl vond ik vorig jaar afschuwelijk vervelend en nu wel ok. Iig zijn lesje geleerd qua bescheidenheid.

@Lily2006 wrote:

Die latindanseres Iris deed volgens mij mee aan die allereerste show; dancing queen waar Ingrid toen won. Ik vond haar nu wel leuker dan toen, toch jammer dat ze eruit is.



Ik heb wel favorieten ja! Anna-alicia vond ik bij the ultimate dance battle al geweldig en dat meisje met dat knalrode haar, rebecca vind ik ook leuk. Van de jongens ben ik heel benieuwd wat die juvat gaat doen en Meysem ook errug leuk :thumbup:



Jeffreyl vond ik vorig jaar afschuwelijk vervelend en nu wel ok. Iig zijn lesje geleerd qua bescheidenheid.




marcel? jeffrey bedoel je denk ik? :mrgreen:

Gianni en Karen :thumbup:

@knipoogje1983 wrote:

@Lily2006 wrote:
Die latindanseres Iris deed volgens mij mee aan die allereerste show; dancing queen waar Ingrid toen won. Ik vond haar nu wel leuker dan toen, toch jammer dat ze eruit is.



Ik heb wel favorieten ja! Anna-alicia vond ik bij the ultimate dance battle al geweldig en dat meisje met dat knalrode haar, rebecca vind ik ook leuk. Van de jongens ben ik heel benieuwd wat die juvat gaat doen en Meysem ook errug leuk :thumbup:



Jeffreyl vond ik vorig jaar afschuwelijk vervelend en nu wel ok. Iig zijn lesje geleerd qua bescheidenheid.




marcel? jeffrey bedoel je denk ik? :mrgreen:




Ja oepsie, had het intussen al gewijzigd :roll: