Nog geen sytycd topic?

Nog geen sytycd topic? Als hij er wel is hoor ik het graag, en anders kunnen we hier kletsen!



Zondag de live-shows… Hebben jullie al favorieten?

Nog niet, maar ik dacht dat ik een bekende zag, maar helaas is ze eruit na die Latin dans… Iris… Weet iemand waar zij vandaan kwam toevallig?

Ik heb zeker favorieten! Ware het niet dat ik aldoor alle namen vergeet… :lol:



Hopelijk wordt dat vanaf komende zondag minder, met de liveshows. :wink:



Wel slecht trouwens, nog geen SYTYCD topic! Ik zat nog wel in het publiek op 1 van de auditiedagen! :inlove:

O nee ik heb helaas geen idee…

Ik ben erg benieuwd naar Anthony… Ik ben twee jaar zijn docent geweest!

ooh ik ga ook meeschrijven hier



het was zoooo mooi.

jaaaa, SYTYCD! ik heb ook nog geen favorieten. Stom, vorige keer had ik dat heel snel met Stefano, Lorenzo en Floris… Ben heel benieuwd naar de liveshows!



En ohhh wat blijf ik wegkwijlen bij Dan en Jan zeg… :drool:

ik ken de namen ook allemaal niet precies



gisteren voor het eerst gekeken met uitzending gemist, ik vond het geweldig



heb zelf ook jarenlang gedanst,

twirling en dansmarietjes bij de carnaval (maar dat was bij ons moderne dans een soort streetdance zeg maar)

knollie, dan heb je wat gemist want er deden dit jaar ook 2 gardedansers, dansmariekes dus, mee aan de auditie :mrgreen:

jaaa ik kijk ook weer!!



wie is anthony ook alweer? :think: ow ik weet het alweer: die met nina miljoen keer die lift over moest doen toch?? vind hem vooral een leuke jongen die niet van opgeven weet.



ik vond gisteren toch wel 2 koppels die duidelijk favoriet zijn bij mij…

mmmm die beat boy-er juvat met dat meisje met die dubbele naam… (anna alicia meen ik? :think: :think: )



verder vind ik rebecca (met die rode haren) en karen erg mooie danseressen.



gianni (meen ik? die ook in engeland had mee gedaan) vind ik ook een mooie, sterke danser.



dus dit zijn toch wel voor mij, voor nu, mijn 3 favo meiden en 2 favo mannen