Nog geen sytycd topic?

haha, nu moet je niet je tekst gaan aanpassen, want dan klopt mijn berichtje niet meer :stuck_out_tongue:

@fiep klophout wrote:

lorenzo was natuurlijk een ander verhaal: die raakte geblesseerd in de eerste live show en werd toen meteen een plekje in de live shows van volgende seizoen aangeboden, omdat ie eruit lag door overmacht.

Die jeffrey was vorige x gewoon niet goed genoeg om de liveshows te halen. Dat lijkt me dan jammer voor um, maar einde sytycd, óók voor volgende seizoenen.

(vind het nog een beetje anders als je de vorige keer niet door de allereerste audities bent gekomen, dan heb je nog niet echt deel uitgemaakt van het programma)


Maar dat was toen ook niet helemaal eerlijk. In dat zelfde seizoen lag er

nog een meisje uit, weet niet eens meer hoe die heet. Ook door een

blessure en zij kreeg het niet aangeboden. Gelijke monniken, gelijke

kappen denk ik dan.

@Lily2006 wrote:

Die latindanseres Iris deed volgens mij mee aan die allereerste show; dancing queen waar Ingrid toen won. Ik vond haar nu wel leuker dan toen, toch jammer dat ze eruit is.


Oh, dat ken ik haar daarvan! Dacht dat ze bij mij op school gezeten had oid :P

Ik ben ook fan! Van Dan en Jan, maar ook van de rest haha!



Ik vind Anna Alicia erg goed! en Karen ook! Laura vind ik jammer dat ze door is, ik had het die latin danseres Iris het meer gegund.



Van de mannen ben ik erg gecharmeerd van William, die heeft gewoon iets, denk dat hij erg goed gaat dansen in de liveshows. En natuurlijk Gianni en die met die lange donkere krullen die met Anna danste, ook erg goed!



Ben benieuwd dit jaar!

Ik vind het zon heerlijke tv kijken hé? Kan er dus echt van genieten. Het mooie vindt ik dat als er goed gedanst word er emotie over gebracht kan worden. Vorig jaar was dat wel althans en ik zie dus enorm uit naar de live shows.

Vanavond liveshows!! :dance: :dance:

Ja, ik zit voor de buis hoor! Jullie?

tuurlijk :dance:

Ik ben vorig jaar halverwege gaan kijken en vond het toen erg leuk. Ben nu iets eerder van de partij. Ik vind het erg leuk om naar te kijken. Je wordt er helemaal blij van (en jalours want je voelt jezelf een steeds grotere stijve plank worden als je dat allemaal ziet :shifty: :mrgreen: )

Ik heb uiteraard ook gekeken! :inlove:

Ben het alleen totaaaaaaaaaal niet eens met de eliminatie van Sandrine! :wall:

Wat mij betreft had Laura mogen vertrekken, maar die vind ik van begin af aan al niet zo geweldig als de jury haar schijnt te vinden.

En Jeffrey… Tja, ik snap het wel. Toen was hij niet goed genoeg, nu ook niet. Plus dat hij enorm hoog van de toren blaast. Daar houd ik niet van, en velen met mij ook niet. Beetje bescheidenheid zou hem sieren. En wat dit soort dingen betreft moet je het toch echt van je image hebben. Iemand die bescheiden is, en gewoon zijn/haar best doet, scoort hogere punten dan iemand die zichzelf helemaal geweldig vindt.

Ik heb ook gekeken uiteraard!

Van mij had Laura ook mogen vertrekken, Sandrine vind ik een veel mooiere en fijnere danseres! Jeffrey vind ik terecht in vergelijking met die andere 2, maar vond hem ook niet de minste danser tussen de andere mannen.

ik heb het gemist :frowning: We waren bij mijn ouders, en net om 20:30 uur weer thuis. Bleek het om 20:00 uur te beginnen. Ik ga dan niet half kijken, dus nu ga ik gewoon via uitzending gemist kijken.





Over Laura. Die mocht er van mij al meteen uit. Maar ik vind ook dat ze geen leuk hoofd heeft. :oops: :oops: (maarja, dat heeft natuurlijk niks met dansen te maken… hahahaha)

iemand toevallig weken daarvoor ooit per ongeluk blijven plakken op rtl 5 en die ‘real life soap’ gezien van die dansfilm??



Dat is denk ik serieus de meest tenenkrommende tv die ik de afgelopen 5 jaar voorbij heb zien komen :shock:

Haha die soap ja… Heb er in totaal 5 minuten van gezien denk ik… Wat een draak…



Ik ga voorlopig voor Gianni, Meysam en Juvat. Bij de meiden Rebecca, Stephanie en Anna-Alicia.

@fiep klophout wrote:

iemand toevallig weken daarvoor ooit per ongeluk blijven plakken op rtl 5 en die ‘real life soap’ gezien van die dansfilm??



Dat is denk ik serieus de meest tenenkrommende tv die ik de afgelopen 5 jaar voorbij heb zien komen :shock:




Real Bodylanguage (Hoe schrijf je het?)? Vond dat juist wel leuk, maar soms snapte ik niet dat het ‘real’ was, want dan leek het wel erg geacteerd juist…

Je schreef het prima, en nee, was niets reals aan, was ook geacteerd, waardoor ik erg sterk twijfel of ik de film nog wel wil zien…

Maar ja, ben wel nieuwsgierig naar de dansmoves… :roll:

@fiep klophout wrote:

iemand toevallig weken daarvoor ooit per ongeluk blijven plakken op rtl 5 en die ‘real life soap’ gezien van die dansfilm??



Dat is denk ik serieus de meest tenenkrommende tv die ik de afgelopen 5 jaar voorbij heb zien komen :shock:


Hier idem! Verschrikkelijk vind ik het…





Live-shows:

Laura vind ik echt totaal niks! :snooty:

@miranda79 wrote:

@fiep klophout wrote:
iemand toevallig weken daarvoor ooit per ongeluk blijven plakken op rtl 5 en die ‘real life soap’ gezien van die dansfilm??



Dat is denk ik serieus de meest tenenkrommende tv die ik de afgelopen 5 jaar voorbij heb zien komen :shock:




Real Bodylanguage (Hoe schrijf je het?)? Vond dat juist wel leuk, maar soms snapte ik niet dat het ‘real’ was, want dan leek het wel erg geacteerd juist…






nou, ik durf mijn handen er wel voor in het vuur te steken dat het niet “real” was. Dat was ook gewoon geacteerd natuurlijk. Ik heb 1 x gekeken en vond het echt tenenkrommend inderdaad. Misschien dat het leuk is voor tieners maar die liggen om die tijd al in bed lijkt me.

@Vicky wrote:

Haha die soap ja… Heb er in totaal 5 minuten van gezien denk ik… Wat een draak…



Ik ga voorlopig voor Gianni, Meysam en Juvat. Bij de meiden Rebecca, Stephanie en Anna-Alicia.




:mrgreen: Deze vind ik ook allemaal erg goed :thumbup:

@meisje1974 wrote:

@miranda79 wrote:
@fiep klophout wrote:
iemand toevallig weken daarvoor ooit per ongeluk blijven plakken op rtl 5 en die ‘real life soap’ gezien van die dansfilm??



Dat is denk ik serieus de meest tenenkrommende tv die ik de afgelopen 5 jaar voorbij heb zien komen :shock:




Real Bodylanguage (Hoe schrijf je het?)? Vond dat juist wel leuk, maar soms snapte ik niet dat het ‘real’ was, want dan leek het wel erg geacteerd juist…






nou, ik durf mijn handen er wel voor in het vuur te steken dat het niet “real” was. Dat was ook gewoon geacteerd natuurlijk. Ik heb 1 x gekeken en vond het echt tenenkrommend inderdaad. Misschien dat het leuk is voor tieners maar die liggen om die tijd al in bed lijkt me.




ik had real ook iet voor niks tussen aanhalingstekens gezet. En dan is het nog niet eens heel erg om dingen in scene te zetten, maar wel als je acteurs uitzoekt die dus gewoon echt echt echt niet kunne acteren. Vond die paar fragmentjes uit de film die ze gisteren lieten zien, ook weinig belovends. Snap dat het om het dans aspect gaat. Maar als het acteerwerk zo slecht is dat je tenen er van gaan krommen, dan ga ik dus echt niet meer wachten tot er wel wat leuke danspasjes in komen…



verder wel gewoon genoten van de liveshow gisteren.