Nog geen sytycd topic?

@fiep klophout wrote:

@meisje1974 wrote:
@miranda79 wrote:
@fiep klophout wrote:
iemand toevallig weken daarvoor ooit per ongeluk blijven plakken op rtl 5 en die ‘real life soap’ gezien van die dansfilm??



Dat is denk ik serieus de meest tenenkrommende tv die ik de afgelopen 5 jaar voorbij heb zien komen :shock:




Real Bodylanguage (Hoe schrijf je het?)? Vond dat juist wel leuk, maar soms snapte ik niet dat het ‘real’ was, want dan leek het wel erg geacteerd juist…






nou, ik durf mijn handen er wel voor in het vuur te steken dat het niet “real” was. Dat was ook gewoon geacteerd natuurlijk. Ik heb 1 x gekeken en vond het echt tenenkrommend inderdaad. Misschien dat het leuk is voor tieners maar die liggen om die tijd al in bed lijkt me.




ik had real ook iet voor niks tussen aanhalingstekens gezet. En dan is het nog niet eens heel erg om dingen in scene te zetten, maar wel als je acteurs uitzoekt die dus gewoon echt echt echt niet kunne acteren. Vond die paar fragmentjes uit de film die ze gisteren lieten zien, ook weinig belovends. Snap dat het om het dans aspect gaat. Maar als het acteerwerk zo slecht is dat je tenen er van gaan krommen, dan ga ik dus echt niet meer wachten tot er wel wat leuke danspasjes in komen…



verder wel gewoon genoten van de liveshow gisteren.




Amen!

jaaa! gewerkt, gesport, N gehaald, N in bed en nu lekker op de bank SYTYCD terugkijken!!

Het is weer zover, mijn leven heeft weer een doel: de liveshows! :inlove:



Ik vond Marcel en Marissa verrassend leuk, ook al was het commentaar van Dan niet mals. Vond het redelijk flauw dat hij ze afrekende op ‘te lief’ terwijl dat duidelijk de opzet van de dans was. Maar ik vind het erg leuk als ‘de amateurs’ het goed doen in zoiets. :slight_smile:



Samantha verraste me enorm door een sterke hiphop weg te geven, Anna-Alicia is erg goed en zal het als publieksfavoriet vermoedelijk wel schoppen tot de finale - als ze niet door datzelfde achterlijke publiek wordt weg gestemd, het Chico-verhaal zit me nog steeds dwars :hand: - en volgende week gaat Laura eruit. Ze heeft inderdaad een vervelend hoofd :oops: Denk dat Celine het ook niet ver schopt helaas. Veel sterke mannelijke dansers dit jaar, ik vind William echt een prachtige danser.



The REAL Body Language heb ik ook wel eens gekeken ja. Goede anti-campagne van ze, nu wil geen hond die film nog gaan zien. Jammer van de getalenteerde dansers die er in spelen.



Volgende keer wil ik een PM als er een SYTYCD-topic is trouwens, danku. :angel:

ik ben het nu aan het kijken, maar ik vind het denk ik wel terecht dat sandrine eruit is… ik vond haar niet zo goed…

volgende week gaat inderdaad hopellijk laura eruit… vind haar geen leuk persoon en ook geen mooie danseres…



jeffrey ben ik ook niet kapot van, dus niet zo erg dat die eruit is…



wel leuk dat chaggie een choreo gemaakt heeft!

@fiep klophout wrote:

@meisje1974 wrote:
@miranda79 wrote:
@fiep klophout wrote:
iemand toevallig weken daarvoor ooit per ongeluk blijven plakken op rtl 5 en die ‘real life soap’ gezien van die dansfilm??



Dat is denk ik serieus de meest tenenkrommende tv die ik de afgelopen 5 jaar voorbij heb zien komen :shock:




Real Bodylanguage (Hoe schrijf je het?)? Vond dat juist wel leuk, maar soms snapte ik niet dat het ‘real’ was, want dan leek het wel erg geacteerd juist…






nou, ik durf mijn handen er wel voor in het vuur te steken dat het niet “real” was. Dat was ook gewoon geacteerd natuurlijk. Ik heb 1 x gekeken en vond het echt tenenkrommend inderdaad. Misschien dat het leuk is voor tieners maar die liggen om die tijd al in bed lijkt me.




ik had real ook iet voor niks tussen aanhalingstekens gezet. En dan is het nog niet eens heel erg om dingen in scene te zetten, maar wel als je acteurs uitzoekt die dus gewoon echt echt echt niet kunne acteren. Vond die paar fragmentjes uit de film die ze gisteren lieten zien, ook weinig belovends. Snap dat het om het dans aspect gaat. Maar als het acteerwerk zo slecht is dat je tenen er van gaan krommen, dan ga ik dus echt niet meer wachten tot er wel wat leuke danspasjes in komen…



verder wel gewoon genoten van de liveshow gisteren.




Haha - ik heb ook een paar keer een stukje gezien en mijn bek zakte open. Zend dat lekker om 7 uur uit ofzo ipv Spangas (schrijf je dat zo) oid. Leuk voor jonge meisjes enzo. Niet om aan te zien verder. Ben benieuwd of er een making of of the making of komt :shifty:

dus Jeffrey en Sandrine zijn eruit? Ik had het opgenomen en álles stond erop…behalve de uitslag :wall:



Die docu van bodylanguage was écht nep…ik zou nog wel geloven dat de reacties van de spelers echt waren, maar al die maffe mensen die op hen afgestuurd werden (het begon al met die maffe, kotsende visagie-assistent) waren écht acteurs. Ik geloof er niets van dat je zo’n serie belachelijke dingen achter elkaar meemaakt als groep.

Goeie show weer gisteren!



Terecht dat Michiel eruit is, Rebecca wat minder…



Anna en Juvat zijn zo goed samen, maar ben benieuwd hoe ze het met een andere partner doen. William en Laura vond ik ook erg goed! en Meysam en Stephanie natuurlijk!

ik heb het nog niet gezien, maar michiel en rebecca er dus uit… jammer, viind rebecca een steengoeie danseres!

nou, ondertussen heb ik het gekeken, en ik vind het wel wat terecht dat rebecca er nu uit is… vond haar de mindere van de drie meiden… niet qua techniek, want ze is echt erg goed, maar qua inlevings…



michiel was te verwachten natuurlijk. helemaal toen,na het commentaar van dan, bleek dat hij ook in de dance for life zat… vind hem leuk, vind hem goed, maar wel de slechtste die er in zaten afgelopen week.



anne en juvat en stephanie en meysam: helemaal geweldig! wat een prachtige dansers, maar ook nina en cristian (volgens mij?) een erg leuk koppel!

echter ben ik wel benieuwd hoe vooral hij eht zal doen met een andere partner… het is natuurlijk een kleinere jongen en om dan iemand zoals laura te liften zal niet gaan…

al met al een mooie show gister!

ik was pas laat thuis en had het opgenomen, tenminste, dat dacht ik. Ik zag het rode lampje al niet branden toen ik thuis kwam… balen. Nu terugkijken via upc, maar vorige week miste daar net de laatste paar minuten :naughty: Ik ben erg benieuwd!

WOW die dans van Meysam en Stephanie! Ik vond dat de mooiste en de heftigste dans van de avond ( die van Anna en Juvat was ook heftig).



My god die sprong van Meysam en de eind pose… wat een dans.

Knipoogje: de partner van Nina is Anthony. :slight_smile:



Helemaal terecht dat Rebecca eruit ligt. Ze raakte me totaal niet en als je een gevoel niet over kan brengen vind ik ook niet dat je kan spreken van een ‘geweldig’ danseres. Van Michiel vind ik het oprecht jammer. Begrijpelijk hoor, maar zou het zo leuk vinden als zo’n amateuristische automonteur ver komt in een show die voornamelijk gedomineerd wordt door mensen die al járen in de dansscene zitten. :slight_smile:



Heftige avond, prachtig gedanst. Jammer dat Meysam en Stephanie niet hetzelfde soort commentaar kregen als Anna en Juvat (‘ticket naar de finale’) want wat mij betreft bevond die gehele dans zich op hetzelfde niveau.

thanks D. :slight_smile: was het even kwijt :slight_smile:

enne, ben het met je eens wat betreft het commentaar… vond beide dansen op hetzelfde niveau liggen, aue dans en zeker qua gevoel overbrengen…

@meisje1974 wrote:

ik was pas laat thuis en had het opgenomen, tenminste, dat dacht ik. Ik zag het rode lampje al niet branden toen ik thuis kwam… balen. Nu terugkijken via upc, maar vorige week miste daar net de laatste paar minuten :naughty: Ik ben erg benieuwd!




op maandag (das nu :slight_smile: ) wordt het laat in de avond herhaald op rtl 5.

Heb dr weer zin in vanavond! :dance:

ik ook , bina zo ver.



Eerst even eten en dan afwassen en dan gesetteld op de bank een lekkere zondagavond als weekendafsluiter :dance:

Ik ga in januari naar de theatertour :dance:



Mijn favorieten zijn nog steeds dezelfde :slight_smile:

Tof Vicky!

Ik vond het weer leuk gister…

Mijn favoriet is Juvat :inlove: . En Anthony natuurlijk, leuk om te zien hoe deze jongen zich heeft ontwikkeld! :thumbup:

och kijk, de kijker heeft weer de laatste stem,wat een feest…



wie zal er nu uitgaan? ik zet in op juvat en anna…



het is een leuk programma, maar ze zijn niet heel erg van het verbeteren heb ik het vermoeden. Het camerawerk is na 4 seizoenen nog steeds ruk, je mist nog steeds de meeste moves omdat de camera ook allerlei hippe moves doet…en na het debacel van vorig jaar toen het publiek mocht kiezen, gaan ze daar dus toch nog lekker mee door…tsss.



(en wat een zoektocht weer om dit topic terug te vinden)

en leuk leuk vicky! ben heel benieuwd naar je verslag (wat je bij deze dus verplciht bent om uit te brengen :angel: )