ik was 24 dat ik zwange rraakte en ben 25 als hij geboren wordt volgend jaar.
nee nou ja wat is vroeg 16 jaar zou ik eerder vroeg vinden :o
Grappig om te lezen allemaal…
Ik wordt overmorgen dus 21, en ik wil eigenlijk deze maand stoppen met de pil…
Maar ik wil eerst nog even langs de huisarts voor wat dingetjes. Maar goed ook best jong nog dus.
Je weet natuurlijk ook helemaal niet hoe lang het gaat duren, ik reken er eigenlijk wel op dat ik in ieder geval 22 ben als het kindje geboren wordt.
Een jaar geleden dacht ik er nog niet over na… en daarna allebei een vast contract gekregen, een groter huis, en toen dachten we ook nog dat ik zwanger was (bleek niet zo te zijn)
Maar ik heb een week gewacht met testen, en in die week ben je er zo mee bezig, en ik had er eigenlijk best zin in, en mijn man ook…
Dus wat dingen uitgezocht en nu maar besloten om te stoppen met de pil…
Weet iemand trouwens of het zinvol is om deze strip nog af te maken? of kan ik er net zo goed meteen mee stoppen… ???
Sylly, je kunt stoppen of afmaken. Als je hem afmaakt loopt je menstruatie gewoon door zoals je het anders ook zou hebben (als je door zou gaan), dan weet je waar je aan toe bent Knipoog
Zelf heb ik dat ook gedaan, met de nuvaring.
Ja ik denk dat ik dat ook maar doe… Op die 2 weken komt het ook niet meer aan…
Maar omdat ik las dat je menstruatie vaak toch een beetje een zootje wordt als je stopt met de pil… maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn…
ik was 18 de 1e keer… en heb toen 4 miskramen gehad. waarna ik met mijn 20 zwanger was van mij zoon.
ik ben 2 mnd na zijn geboorte 21 geworden
ik ben nou 26 en ik heb 2 mooie dochters
ik was 19 toen ik graag een kindje wilde , maar hubbie was er nog niet aan toe en toen ik 23 was heb ik eerst nog een mk gehad en daarna mijn oudste dochter gekregen en toen zij 1 werd wilde ik wel graag nog een kindje en die wens kwam uit het hadden er eigelijk 2 kindjes moeten zijn , maar met 1 kindje was het mis en het andere kindje is nou al weer 2 maandjes oud
ik vind het ook een mooie leeftijd en niet te jong
Hier is nog een twintiger! Ik ben 25.
Ben voor de tweede keer zwanger, de eerste keer is het fout gegaan na 7 weken, nu ben ik bijna 20 weken, en het gaat hartstikke goed :inlove:
De kleine is al een week of vier goed voelbaar van binnen, lekker druk. Schoppen en draaien enzo, heerlijk!
Mijn vriend is 11 jaar ouder dan ik, maar dat is niet de hoofdreden dat ik zwanger wilde worden, zelf wilde ik al een poos een kindje, maar om nou in het begin van je relatie meteen al zwanger te worden vonden we niet zo een goed idee. Nu zijn we drie jaar samen.
Perfect!
ik was 24 toen melissa werd geboren!! Vond mezelf niet te jong hoor, vind het leuk zo!
@Samantha24 wrote:
Hoi Allemaal,
Effe voorstellen: Ik ben Samantha, en 24 jaar. Sinds Februari willen we heel graag een kindje.
Waar ik benieuwd naar ben is of er meer van zulke jonge meiden zijn die graag zwanger willen worden. Krijgen jullie ook uit je omgeving reactie van : ‘Nou al, je werkt net een paar jaar…’ Of: ‘Geniet nog lekker even van jullie vrijheid…’
Op zich kan ik het me wel voorstellen, hoor, dat mensen zo denken. Maar ik ben erg benieuwd of anderen daar ook tegenaan lopen en wat je daar van vindt.
Groetjes, Sam
P.S.
We laten ons er niet door beïnvloeden hoor, we zijn echt klaar voor een gezinnetje…
Ik ben 23/ bijna 24, wij krijgen van mijn ouders ook telkens te horen dat we nog moeten wachten, dat we dan meer zekerheid hebben, bla bla…
Maar we gaan er gewoon voor: voor je het weet ben je 50 en is het te laat :lol:
ik ben nu bijna 27 jr en ik blijf voor sommige mensen in de leeftijd hangen van 18 jr :roll:
ik was 21 toen de eerste kwam en 23 de tweede.
ze dachten allemaal dat de eerste een ongelukje was, maar we hadden doelbewust gekozen.
het gevoel om me te moeten bewijzen heb ik zelf nooit gehad omdat ik wist dat ik het kon. ik had echt scheit aan wat mensen dachten.
nu denken ze niks meer en hebben ze alleen maar medeleiden met me dat ik een gehadicapt kindje heb. maar ik wil geen medelijden alleen maar begrip maar dat is weer ver te zoeken soms…
ik heb voor mezelf bewezen de afgelopen 4jr dat ik wel degelijk instaat ben om in deze omstandigeheden 2 prachtigge kinderen op te voeden en ik ben alleen maar trots op me zelf.
kortom doe waar jij je goed bij voelt!
denk niet aan de commentaar van anderen want dat hebben ze toch wel of je nou jong bent of oud! hoe je het ook doet je doet het nooit goed!
en 24 jr vind ik niet jong hoor is een mooie leeftijd om aan kinderen te beginnen en er van te genieten.
hoe jonger je begint hoe eerder je vrijheid weer terug hebt.
mijn moeder is nu bijna 45 en heeft al jaren haar vrijheid weer terug ze heeft 3 volwassen kinderen en wonen op de middelste na allemaal zelfstandig. mijn ouders kunnen doen wat ze willen en hoeven al helemaal geen rekening te houden met kinderen.
dus of je nu jong of oud bent er is altijd een bepaalde tijd dat je je vrije tijd moet inleveren en het is je eigen keus wanneer.
allemaal jonge moeders leuk!!
ken de reactie’s wat vroeg ga genieten van je leven
ik zeg altijd ik ga pas genieten als ik een klein hummeltje heb jullie hebben een heel ander leven dan ik.
ben nu 23 en 23 weken zwanger en ben 24 als de kleine geboren wordt.
Ik weet niet of het hier al eerder genoemd is, maar ik heb wel een leuke tip voor jullie: In het boekje ‘Moeder worden voor je 25ste’
van Annet Heijerman, kun je heel veel informatie en ervaringsverhalen vinden van meiden die ook jong moeder zijn geworden. Je leest er over hoe het is en ook over de nadelen, voordelen en vooroordelen.
Ik was zelf 22 toen ik zwanger werd en 23 toen ik beviel, ik kan iedereen aanraden jong moeder te worden! Succes allemaal!
ik was net 2 weken 22 toen onze zoon is geboren :inlove:
en ja heel bewust dus in mijn ogen ben je al"oud"
Hallo dames,
Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen. Ik ben 22, bijna 23 en ik wil heel graag een kind. Ben sinds februari gestopt met de pil en slikte de pil nog geen eens 1 jaar. Vorige maand al flink bezig geweest met het uitrekenen van mijn eiersprong en dacht toen dat het gelukt was. Ik had enorme steken aan mij rechterzij en echt 1 week last van ongesteldheidspijn. Toen 3 dagen beetje bruinboedverlies en de 4e dag werd ik ongesteld. Jammer. Deze keer weer in de weer met het uitrekenen van mijn eiersprong maar wist niet vanaf wanneer ik moest tellen naar mijn laatste ongesteldheid. Dus dan maar iedere dag klussen rond de ovulatie en deze was waarschijnlijk 30,31 maart of 1 april. 30 maart had ik enorme steken in mij rechterzij en dit was echt niet normaal meer. Ik weet zeker dat het een eiersprong was. Vandaag maar weer even klussen en dan wachten of er resultaat is… Kan bijna alleen maar daar aandenken… of het is gelukt?? Wat zijn jullie ervaringen???,…
Gr. Zina