nog een interieur vraagstukje

Haha, typisch verschil van smaak dus. Ik vind ze geweldig :smiley:

Ik ben heel benieuwd naar het resultaat overigens, moest even goed nadenken toen je de kleuren opnoemde.

ben benieuwd naar het resultaat cell, zal het volgende week wel zien :wink:

misschien een hele domme vraag … maar wat is poederroze?

showen showen, we zijn een week verder hoor :mrgreen:

idd hoe ver ben je, ik ben helemaal niet nieuwschierig :liar: :mrgreen:

hoever…

Nou… heb de lappen die nodig zijn voor de gordijnen, heb het gordijnband, heb super leuke stof ook gevonden en besloten geen zeil te doen, maar leuke tafellopers te maken van die stof en daar ook meteen de kussentjes voor de tripp trapp van te maken en 2 stoelhoezen voor onze 2 lelijke keukenstoelen. Scheelt ons voor nu weer even het geld voor 2 nieuwe papa en mama stoelen.

Maar ik heb het dus in huis en verder nog niet achter de naaimachine gezeten. Geen tijd voor gehad met gym, zwemles, een auto naar de garage en nu een zieke Mies…

Maar beloofd hoor, als het af is, dan maak ik foto’s :smiley:

beloofd…

Nou tot zover dan… de stoelhoezen voor onze stoelen moeten nog en toen alle hing en de tripp trapps kussen hadden vond ik het wel oke, wil eigelijk niks op tafel.

Dus dit is zoals het nu is… roze gordijnen en ik ben er blij mee! :inlove: :dance:

Mooi!! Ik vindt het een hele warme kleur!

Wauw mooi geworden hoor! En wat je evt nog kunt om de tafel er iets meer uit te laten springen, dat dienblad wat erop staat in 1 van de knalkleurtjes (ik geloof dat ik knalroze heb gespot?) van de triptrapkussens te verven. Voor jou ws een klusje van nix maar het effect is ws wel lekker. :mrgreen: Mocht je je tzt nog ‘vervelen’ en je hebt een lamineerapparaat; ook knalroze placemats erbij. :angel: Kun je zelfs in het midden als je apparaat de dikte aankan een klein vierkantje van een stukje reststof tussen doen. :think:

oh damn cell, wat ben jij creatief, en wat zou ik dat ook graag zijn…

en wat is het mooie geworden!

en wat een mooie keuken… ben jaloers :oops:

heel erg leuk geworden :thumbup:

Cell, mooi! Ik wilde gaan zeggen… geen aquablauw / limegroen / rood doen… krijg je spijt van. Zijn ontzettende harde kleuren. Heel mooi poederroze met beige en taupe. Lekkere zachte landelijke tint!

Ja, en nu wil ik natuurlijk een keer koffie komen drinken hahaha :wink: ! Nee hoor, lekker je huisje opknappen en rustig aan doen jij.