Morgen gaan we met de groepen 3 en 4 op schoolreis naar Noorderdierenpark Emmen, en we zouden het zo fijn vinden als het nog even zulk weer bleef als vandaag :dance: . Liefst nog geen regen en onweer enzo, dat mag eventueel wel vrijdag, want de tuin heeft wel een slokje verdiend! :mrgreen:
Volgens mij is morgen de laatste mooie dag
Héél veel plezier :dance: :dance: :dance:
Misschien moet je dat verzoek indienen bij het KNMI :lol:
Liefs Moirah
@Biebels wrote:
Morgen gaan we met de groepen 3 en 4 op schoolreis naar Noorderdierenpark Emmen, en we zouden het zo fijn vinden als het nog even zulk weer bleef als vandaag:dance: . Liefst nog geen regen en onweer enzo, dat mag eventueel wel vrijdag, want de tuin heeft wel een slokje verdiend! :mrgreen:
Neeeeeee, zaterdag pas, mijn oudste gaat vrijdag op schoolreis

@Biebels wrote:
Morgen gaan we met de groepen 3 en 4 op schoolreis naar Noorderdierenpark Emmen, en we zouden het zo fijn vinden als het nog even zulk weer bleef als vandaag:dance: . Liefst nog geen regen en onweer enzo, dat mag eventueel wel vrijdag, want de tuin heeft wel een slokje verdiend! :mrgreen:
Morgen heb ik een huwelijk en ik hoop ook op mooi weer. Helaas is er tot nu toe 60% kans op regen… :wall:
Maar goed, ik doe een vreugdendansje mee :dance: :dance:

ik hoop het voor je!
(maar hier schijnt het zonnetje vandaag al niet meer, o ja…hier is Noord-Brabant 8) )
In Limburg is het stralend weer! :thumbup:
Noord holland ook! stralend weer
Ik vind heto ok wel weer lekker de regen hoor, ik denk dan weer na over de mensen die een huidziekte hebben en daardoor niet de zon in mogen en dat regen optimaal (of bewolikng) voor hun is.
Maar als die ziekte er niet was, had van mij de zon oko wel langer mogen blijven
Het is nog steeds lekker in Emmen. Moet toch nog 24 uur vol te houden zijn he
Goh jammer dat ik morgen moet werken. Anders ging ik even juf Biebels spotten 8)
@lydia wrote:
Het is nog steeds lekker in Emmen. Moet toch nog 24 uur vol te houden zijn he
Goh jammer dat ik morgen moet werken. Anders ging ik even juf Biebels spotten 8)
ah jammer Lydia! Ik had jou ook wel willen spotten :mrgreen:
@Biebels wrote:
@lydia wrote:Het is nog steeds lekker in Emmen. Moet toch nog 24 uur vol te houden zijn he
ah jammer Lydia! Ik had jou ook wel willen spotten :mrgreen:
das die vrouw die altijd in het openbaar zit te voeden bij de speeltuinen omdat dochter speelt en zoon uit verveling wil drinken

@Jolanda wrote:
@Biebels wrote:Morgen gaan we met de groepen 3 en 4 op schoolreis naar Noorderdierenpark Emmen, en we zouden het zo fijn vinden als het nog even zulk weer bleef als vandaag:dance: . Liefst nog geen regen en onweer enzo, dat mag eventueel wel vrijdag, want de tuin heeft wel een slokje verdiend! :mrgreen:
Neeeeeee, zaterdag pas, mijn oudste gaat vrijdag op schoolreis.
Neeeee, zondag pas, zaterdag vieren we de verjaardag van Ruben

Weerbericht Noorden:
Meer bewolking en kans op een bui (22°)
Donderdag :
Er is meer bewolking dan de afgelopen dagen en het wordt maximaal 22 graden. De noordoostenwind is vrij krachtig en in de avond kan een bui vallen.
Vooruitzichten:
Vrijdag lijkt het droog te blijven. Met 19 graden is het wel koeler. Zaterdag vallen enkele onweersbuien bij 17 graden. Daarna is het weer even gedaan met de buien. Het is dan vrij zonnig bij een temperatuur, die schommelt rond de 17 graden.
Mooie foto viel me op.
Buiten dat, het zonnetje mag wel blijven, als het maar wat koeler word.
(kan ook lekker wezen, dat je gewoon wel korte broek aan heb enzo maar het windje verkoelend is!)
Ik duim met je mee :thumbup:
Het is hier nu heel erg heet, brandende zon. Maar aan de andere kant van het land onweert het, las ik elders! :shifty: Dat mag van mij vannacht hier wel over trekken, morgen weer droog en dan mag het van mij best morgenavond weer regenen
@Biebels wrote:
Als het goed is hebben jullie FANTASTISCH weer !!! :dance: Genoeg zonnebrand meegenomen ? Prrrrikweg voor de wespen en pleisters voor de blote geschaafde knietjes ? Ik hoop dat jullie een superdag hebben (gehad)!.
Jemig, wat zijn we verwend!! :shock: wist zweet van voorhoofd
Het was fantastisch weer, hele dag zon, bloedje heet, dus we hebben ons prima vermaakt :thumbup:
@Biebels wrote:
Jemig, wat zijn we verwend!! :shock: wist zweet van voorhoofd
Het was fantastisch weer, hele dag zon, bloedje heet, dus we hebben ons prima vermaakt :thumbup:
Hahaha en het is nog altijd warm hier in Emmen hoor…
Toen we een anderhalf uur op onze vergadering moesten wachten zijn we met 4 collega’s snel naar de Rietplas gereden om daar wat te drinken :mrgreen:
Zulk lekker weer wilden we niet laten lopen…!
Dus het was leuk vandaag?
Ik woon in Emmen en vandaag was het een prachtige dag hier…dus julie hebben geluk gehad…