nog éven mooi weer, aub?

Ik heb trouwens heel veel dikke-buiken-mama’s gezien vandaag, kon ik nog Kokkers spotten? :think:

@Jolanda wrote:

@Biebels wrote:
Morgen gaan we met de groepen 3 en 4 op schoolreis naar Noorderdierenpark Emmen, en we zouden het zo fijn vinden als het nog even zulk weer bleef als vandaag :pray: :dance: . Liefst nog geen regen en onweer enzo, dat mag eventueel wel vrijdag, want de tuin heeft wel een slokje verdiend! :mrgreen:

Neeeeeee, zaterdag pas, mijn oudste gaat vrijdag op schoolreis :pray: .

We zijn helemaal verregend eerder naar huis gegaan :frowning: .

Gauw de warme douche…brrrrrrrrrrrrrrrr.

regen?? Ogossie… :hug: (waar wordt die regen dan tegengehouden, ik heb hier al tijden geen spatje regen gezien :think: ?)

Het heeft vanaf gisteravond tot het middaguur geplenst … heerlijk. Het ruikt nu zo lekker buiten en ik heb eindelijk eens geen last van hooikoorts vandaag :dance:

Nu piept het zonnetje achter de wolken en de temperatuur is ook lekker. Van mij mag het wel even zo blijven. Ik kan eindelijk de botten in mijn voeten en enkels weer zien :mrgreen:

@Jolanda wrote:

@Biebels wrote:
Morgen gaan we met de groepen 3 en 4 op schoolreis naar Noorderdierenpark Emmen, en we zouden het zo fijn vinden als het nog even zulk weer bleef als vandaag :pray: :dance: . Liefst nog geen regen en onweer enzo, dat mag eventueel wel vrijdag, want de tuin heeft wel een slokje verdiend! :mrgreen:

Neeeeeee, zaterdag pas, mijn oudste gaat vrijdag op schoolreis :pray: .

Wat sneu. Het regent al de hele dag :cry: