Nog 1 dagje...

…en morgen ga ik echt Zwitserland verlaten…

Ondanks mijn heimweee naar Nederland e.d. zal ik dit land ook best missen. Qua klimaat, prachtige bergen, de rust…



Gisteren heb ik afscheid genomen van de dierenarts, met haar heb ik een mooie vriendschap opgebouwd. Pff…hebben jullie het ook zo moeilijk als je afscheid moet nemen van iemand? Ik ben dan echt een emo-doos hoor :cry:

En daarna ging ik naar de kinderarts…hij had zelfs tranen in z’n ogen!

Hij vond ons altijd zo aardig en Mae-Lynn z’on lief meisje. Hier zijn de mensen nu eenmaal afstandelijker tegen elkaar. Hij zou ons altijd blijven herinneren e.d. slik…zucht…



Nou, ik ga weer even verder hier…moet de koffer nog inpakken.

M’n man komt volgende week onze kant op. En gaat 27 dec weer terug omdat hij tot 11 jan moet werken.

Morgen dus vliegen met Mae-Lynn, vrijdag de sleutels ophalen en het contract tekenen van de woning en verf kopen en het weekend meteen aan de slag…druk druk druk…

M’n vriendin bij wie ik logeer heeft internet dus als ik even tijd tussendoor heb zal ik zeker hier een kijkje komen nemen :wink:

Veel succes met de laatste dingen.

En afscheid nemen is altijd zwaar. :hug:

jewel heel veel succes met de verhuis.



Kan me voorstellen dat je zwitserland en de mensen om je heen gaat missen. :hug:

heeeeeeeeeeel veel succes !!!

:hug: :hug: :hug:

Heel veel succes!!! :thumbup:

veel succes met verhuizen!

:hug:

Wat heerlijk dat je nu eindelijk terug komt! Je vertelde zo vaak dat je Nederland zo miste! Ennatuurlijk neemt dat niet weg dat het ook moeilijk is om afscheid te nemen van Zwitserland! Veel sterkte en succes met alles en WELKOM TERUG!

Heel veel succes

Succes meid! :-*

heel veel succes, zowel met afscheid nemen als met verhuizen en alles wat daarbij komt kijken!

Nog even…Ik herken het heel erg wat je schrijft over het afscheid nemen… Ik had een hele fijne huisarts waar ik woonde en samen met zijn vrouw is hij een enorme steun voor me geweest elke keer als mijn toetje ziek werd en was… Zij hadden een speciale band met mijn jongste zoon…



Tijdens het sfscheid nemen werd dat ook nog eens gezegd…

heel veel succes

Ik heb ook ooit Zwitserland verlaten na er een jaar gewoond te hebben, het is een fantastisch mooi land en ik heb er super goede herinneringen aan.



Heel veel succes met het afscheid en de remigratie, en gewoon elk jaar terug gaan om te skieen!

Oei Jewel, ik slik ook even na je verhaal. Ik kan me voorstellen dat het flink slikken is. Het is ook niet niks om je leventje weer om te gooien, ook als is het voor iets heel erg leuks :wink:

Heel veel succes met alles en een goede reis gewenst !



Alvast welkom thuis :-*

Hele goede reis, en heel veel succes!!

Hou ons op de hoogte he :thumbup:

:hug: :-*

Veel succes met afscheid nemen en verhuizen!

Je zal Zwitserland en de mensen waarmee je een band hebt opgebouwd blijven missen. Dat kan ik je garanderen! Maar er komen veel goede dingen voor in de plaats! En de drukte van de komende tijd zal ook helpen om hier snel weer een plekje te vinden.



Heel veel succes bij alles en welkom terug in NL!



:-*