Nog 1 dagje...

Super goeie reis gewenst, ook voor je kleine meisje. En ooow klussen daarna :stuck_out_tongue: zo leuk en soms frusti maar gaat vast en zeker goedkomen! :thumbup: Ook succes met het afscheid, zal toch vreemd zijn na alles wat je daar hebt meegemaakt en beleeft.

Veel succes met verhuizen, sterkte met afscheid nemen en een hele goede reis naar terug naar Nederland.



:hug: Heleen

heel veel succes met de verbouwing (verven etc) van jullie nieuwe huis. En natuurlijk is het zwaar , afscheid nemen.

Heel veel succes met alles :thumbup:

Spannend hoor, wil je alvast heel veel verhuisplezier toewensen!!!

Welkom in mijn buurt lief…



Ik zal je met open armen verwelkomen ok ?

Oh iedereen ontzettend bedankt, ik voel me nu helemaal welkom in Nederland! :-* :-* :-



Marlous ik ga je zien in 2008! :hug: :-

zohee morgen al!

(ja afscheid nemen vind ik een van de naarste dingen… je weet waar je het voor doet, maar het is niet leuk om anderen te moeten missen)



goeie reis en alvast heel veel geluk in jullie nieuwe huis!

Goeie reis Jewel.

Kan me idd voorstellen dat het je moeilijk afgaat dat afscheid nemen. Sterkte ermee.

Heel veel succes met alles!

Altijd moeilijk om ergens afscheid te nemen he? Er ligt een heel stuk van jullie leven daar in zwitserland en Mea-lynn is er geboren …



we denken aan jullie hoor :-*

Ja inderdaad Heleen.

Over een tijdje gaan we wel weer eens terug en kan Mae-Lynn zien waar ze geboren is…ik ben benieuwd wat ze van deze tijd onthoudt…we hebben in ieder geval veel film en foto materiaal!



Zo en dit is mijn laatste berichtje vanuit Zwitserland!

Tot ziens iedereen! :smiley:

Welkom in Nederland . Ik hoop dat je gauw je gevoel van thuis krijgt. Lijkt me wel moeilijk. :hug: