NOD lijst: wie doet er nog mee?

Jammer Bagheera. Volgende keer gewoon een ovulatietest kopen hoor, dan weet je in ieder geval wanneer de eisprong is en wanneer je NOD is!



groetjes Thelma

heej meiden,



getver wat een vervelende verhalen allemaal weer.



bagheera ik hoop dat de gyn wat meer duidelijkheid kan bieden.



verder is de ovulatie test aan te raden, wij zijn er net mee begonnen en het geeft wel echt duidelijkheid.



liefs syts

Hallo allemaal,



Ik ben in principe al “oud” lid, maar ben een behoorlijke tijd weggeweest. Mijn naam is Daniëlle, en mijn vriend en ik zijn sinds zomer 2003 bezig… Nog zonder resultaat en nu zijn we (sinds deze week) voor de eerst keer bezig met KI (IUI). Voel me er niet raar onder trouwens, is denk ik wel een goed teken. Mijn NOD is in ieder geval 11 juni, dus zet me er maar bij.



Groetjes Daan! :stuck_out_tongue:

heej meiden,



Hoe doen jullie het eigenlijk met het slikken van het foliumzuur?

blijven jullie dat gewoon doorslikken? of stoppen jullie er tijdelijk mee.

Voor de zekerheid blijf ik het gewoon doorslikken, maar kan je daar ook een overdosis van krijgen?

Ik slik het nu al vanaf dec.



liefs syts

Op het potje foliumzuur wat ik heb, stond op dat als je een overdosis neemt, dat het via de urinewegen weer je lichaam verlaat.



En nee ik slik geen foliumzuur meer. Ik ben voorlopig toch niet zwanger. Daarom heb ik er helemaal ook geen zin in om dat te slikken, want dan denk ik elke kaar aan de afgelopen zwangerschap. ( letterlijk “afgelopen” :? ) omdat ik het toen ook slikte.





Daan: ik heb je erbij gezet!





Ikke: al duiveltjes gezien? Spannend!!

Je kan van foliumzuur inderdaad niet te veel binnen krijgen. Dat wordt door het lichaam weer afgescheiden.

Ik was ook gestopt met het slikken van foliumzuur, anders was ik nu al (voor niks, naar mijn gevoel) al twee jaar dat spul aan het slikken. Ik zal er wel meteen mee beginnen wanneer mijn ongesteldheid uitblijft, HOOP IK :pray: :pray:

Bagheera,



wat leuk dat je aan me denkt!!! :smiley:

Ik heb ‘je verhaal’ gelezen… Bah… wel vreemd en vervelend dat je plots zo’n hevige buikpijn had!

:oops: Wat was endometriose ook alweer???



En ikke?

Nee, nog geen duiveltjes gezien…

Deze avond trouwens een spuugmisselijk moment meegemaakt… :sick:

Mannetje had zo lief puree met gehaktballetjes in rode saus klaargemaakt… Ik kon het niet binnenkrijgen… het STONK :oops: terwijl ik dat anders wel lekker allemaal opeet…

Mijn lichaam reageert erg vreemd en mijn buik lijkt wel wat gezwollen…

Ik durf er niet te veel op hopen, maar in ieder geval: als ik nu niet zwanger ben… dan weet ik het ook niet meer …

Dat lichaam van mij doet zo raar…



:pray:



:-* voor jullie allemaal !!!

Endometriose is baarmoederslijmvlies wat buiten je bm zit. Elke keer als je ongi moet worden, dan gaat dat slijmvlies ook bloeden. Dat bloed komt dan in je buikholte, waardoor het extra pijnlijk is als je ongi bent.



Dus ik zal blij zijn als ik bij de gyn zit, dan weet ik meer…



Hee maar ik :thumbup: voor je! Blijft elke keer weer spannend hè?

Hoi Ikkie,

dat klinkt heel goed. Heb je al getest?

Mijn NOD is inmiddels ook verstreken. Ik heb wel alle tekenen gehad van hoofdpijn tot wat druppels bloedverlies (op zondag), maar sindsdien niets meer. Ik merk aan niks dat ik zwanger zou kunnen zijn en denk het ook niet, maar ik hoop er natuurlijk wel op.

groetjes Thelma

hallo allemaal



Merk dat het voor een paar weer spannend wordt deze week.



Helaas hebben bij de :twisted: zich weer gemeld en is mijn nieuwe NOD 22 juni.

maar ik treur niet het mooie weer komt eraan en we proberen maar een beetje kleur te gaan krijgen :smiley:





Gr. janet

Nou meiden,

ben toch echt zwanger. Na de vorige twee miskramen, durf ik nog lang niet blij te zijn, maar toch…Haal me maar van de lijst af Bagheera.

Hopelijk lukt het voor jullie ook deze ronde.

Ikkie, ik zag dat jij je bij januari mama’s hebt aangemeld. Gefeliciteerd hoor, ik denk je daar gauw te “ontmoeten”,

groetjes Thelma

hoi meiden,



bedankt voor de info over foliumzuur.



ikkie en thelma super zeg heel erg gefeliciteerd :dance:



balen zeg janet!

we gaan gewoon de volgende periode er weer tegen aan.



zo en nu even met de voetjes op de bank :lol: , avondvierdaagse valt niet altijd mee. pff



liefs syts

hey ladies,



Ben ff niet geweest en er is weer van alles gebeurd!!



Ikke en Thelma Gefeliciteerd!!!



Hier is het errug warm daarom ff op een koel kamertje mijn pc opgezocht, je moet iets met dat weer!



Voor degene waar die :evil: weer op zijn komen dagen: Kop op ladies wie weet ben jij de volgende die t wel gaat lukken ik :thumbup: en :pray: voor jullie.



Iedereen suc6 met wachten (net als ik) en voor de rest geniet van het mooie weer en wie weet wat voor leuks het in petto heeft!!



Nou tot snel weer!



Claudie :angel:

heej meiden



Ik ben ook al een lange tijd niet meer gereageert maar heb wel altijd mee gelezen.



Iedereen die zwanger is: GEFELICITEERD.

degene die nog niet zwanger zijn: Succes



Ik ben helaas ook weer bezoek gekregen van de :twisted: dus mijn NOD mag verschoven worden naar :think: 4 juli geloof ik.



Weten jullie misschien ook hoe het met beebiewens gaat? Ik kan haar nergens meer trug vinden? was benieuwd hoe het met haar gaat. Wou dat ze eindelijkz wanger was is er ook nog hoop voor ons :smiley:



heej meiden succes



liefs knuffeltje

Ikke en Thelma Gefeliciteerd!



En de andere nieuwe NODS heb ik veranderd in het lijstje.



Groetjes Bagheera

hé… maar er is een misverstand… ik weet helemaal nog niet of ik zwanger ben…



Maar ik ben even een kijkje gaan nemen bij januari mama’s en het is ikkie die zwanger is… en niet ikke ( ik dus )

ow sorry!! :oops:



Ik dacht al: heb ik nou zo fout gelezen? ik dacht dat het “ikke” was waarvan ik de NOD in het lijstje had gezet…

Ikke: schaam schaam :oops: :oops: :oops:



Ik kan wel 1000x sorry zeggen, maar dan nog schaam ik me!



Maar begrijp ik t goed dat je nog bezoek hebt gehad van de :evil: ?

Ik :thumbup: en :pray: voor je (ik hoop dat ik t zo een beetje goed maak!)



Ikzelf wacht hier nog met spanning af :pray: :pray:



Wat kan wachten toch lang duren!



tot snel,

Claudia :angel:

Hallo meiden ik breek even in, excuus daarvoor.



Ik was even opp zoek naar ikke, miste haar bij speelhoekje,

maar lees dat je hier wel post meid, :thumbup:



gelukkig maar,



nou ik ben weer gerust hahaha,



groetjes meiden suc6 voor jullie!



bianca81

Hahaha, Bianca… dat lijkt wel een opsporingsbericht!



GEZOCHT: IKKE ZWANGER OF NIET?!!! :smiley: :lol: :lol: :lol:



Jullie hoeven niet te :oops: … ik vind dit best wel grappig, hahahaha…



:-*