NOD lijst: wie doet er nog mee?

Hallo Dames,



3 weken afwezig is een lange tijd om alles weer bij te lezen.



jammer genoeg zijn bij mij ook weer de :evil: :evil: langs gekomen.

Wat is dat toch balen als je lichaam zo loopt te … en dat je cyclus steeds langer wordt. Dus mag ik weer op het lijstje voor de nieuwe ronde 8 mei ongi geworden en ik zet mijn cyclus nu maar op ± 31 dagen dus uuuhm. dan wordt het. 7 juni. na al het gebaal van de :evil: maar lekker wel wat rose gedronken en genoten van de verse brie.



lieve dames ik duim voor jullie en natuurlijk voor de anderen weer succes.



liefs syts

Bagheera, ik zie dat je al 3 dagen overtijd bent… SPANNEND :thumbup: :dance: :dance: :dance: :dance:

Syts: Je staat erbij!



En ikke: ja klopt, we wachten het weer af!

Beste meiden,

mag ik ook in jullie rijtje. Ik heb na 2 miskramen een tijd niet meegedaan, maar ben nu weer vol goede moed bezig. Mijn NOD is 23 mei.

Bagheera spannend voor jou zeg. Heb je nog niet getest?

groetjes Thelma

hallo dames,



bedankt bagheera!



Heeft een van jullie al eens de ovulatie test gebruikt?

Wij zitten er serieus over na te denken om hem maar eens aan te schaffen.



Bagheera spannend zeg ik duim voor je :pray:



lief syts

Thelma: je staat erbij!



En ja ik vind het spannend, ik heb inmiddels al 3 testen gedaan :oops:

Helaas allemaal negatief…

Afgelopen maand was mn cyclus 39 dagen, en deze heb ik weer gewoon op 28 dagen gezet.

Dus ik moet zeggen dat ik ook niet weet hoe mijn cyclus deze maand is en dus ook niet weet wanneer we moeten klussen… :wall:



Maar Syts: Wij hebben nog geen ovulatietest gehaald, maar we denken er ook over.

:thumbup: ik blijf voor je duimen hoor !

Hoi Bagheera,

bedankt voor het erbij zetten. Lastig dat je cyclus zo lang is. Ik zou zeker ovulatietesten gebruiken. Het werkt heel makkelijk en bij ons had het resultaat. Helaas is dat niet goed gegaan. Ze zijn best duur trouwens, maar al die zwangerschapstesten zijn dat natuurlijk ook,



ik duim voor je,

Thelma

Hi ladies,



Ik ben ook ff niet hier geweest, baal er iedere maand weer van dat die kt :evil: weer langs komen!



Bagheera je houdt het spannend hoor! ik :thumbup: en :pray: voor je hoor!



Ook weer een paar nieuwe namen voor mij: welkom of welkom back!



Onze klusperiode :inlove: zit er weer aan te komen ik heb t vermoeden dat ik op t moment vroege eieren heb !? :? Dus daar gaan we rekening mee houden en hopen dat we t goed uit mikken :think: !



Voor degenen die aan t w88 zijn ik :thumbup: en :pray: voor jullie en voor de rest suc6 met klussen.



:-
Claudie

hey ladies,



ben ik weer ff snel tussendoor!



Bagheera, hoe is het ermee wij zijn hier erg nieuwsgiering hoor!



Amidala, jij zou een dezer dagen naar de gyn gaan, hoe is t gegaan?



Verder heb ik zelf weinig danwel geen nieuws.



Iedereen suc6 met klussen en wachten!



tot snel,

Claudie :angel:

Nog geen red devils hierzo. Afgelopen zondag na het klussen kon ik geen adem meer halen van de buikpijn. Hubbie kwam met Aleve aangesneld en een beker water, en dat werkte pas na iets van 3 kwartier! Als het nog een kwartiertje had aangehouden wasmijn hubbie met me naar de spoedeisende hulp gescheurd van het ziekenhuis! Ik kon niet zitten, niet liggen, niet hangen, helemaal niks.

Ik liep als een bejaard vrouwtje rond te kermen met een emmer onder mn kin… :roll:





Vandaag naar de HA geweest en ik ben doorgestuurd naar de gyn. Waarschijnlijk is de endometriose uitgebreid, en gezien de zwangerschapswens is alleen opereren een mogelijkheid…



Nou ja, alles beter dan zulke buikpijn elke keer! :wall:

Bagheera …

Wat een verhaal zeg! Vreselijk moet dat zijn … maar ja, wacht maar af, de gyn zal je waarschijnlijk uitsluitsel kunnen geven!



Ik denk aan je!



Groetjes

Ami

Claudie…

Mijn bezoek aan de gyn was niet super… Zie mijn verhaal bij het andere topic “vandaag samenlevingstest en inwendige echo gehad???”.

Fijn dat je aan me denkt!



Groetjes



Ami

Dank je Ami, lief van je!



Vandaag gebeld en ik kan 10 juni terecht bij de gyn, spannend dus!

Hubbie wil ook niet meer klussen, hij is bang om mij zeer te doen… :frowning:

Wel lief natuurlijk, ik begrijp het wel, maar toch voel ik me daar een beetje rot over.



Owja, het leek of de :twisted: :twisted: zich vanmiddag aan kondigden, maar verder niks meer gezien… :shifty:

Nog vergeten te melden… Mijn NOD is met 1 dag verschoven, dus van 28 naar 29 mei (had mijn ei wat later …)



Groetjes en veel succes!

Ami

Ik heb mijn NOD 25 mei (uitgaande van een cyclus van 33 dagen).



Heb nu behoorlijke buikpijn, maar hoop dat het niet door de :evil: :evil: :evil: komt!



Succes allemaal.



Liefs,

Sting

Hoihoi



Helaas heb ik alweer bezoek gehad van deze jongens :evil: :evil:

Dus mijn nieuwe NOD zal rond 14 juni liggen…



Liefs Nicje :-*

Ami: Ik heb je dag veranderd,

Sting: Vervelend dat je zo’n buikpijn hebt! Hopelijk is het snel over. Bij mij helpt Alève goed tegen de ongi buikpijn.

Nicje: jammer zeg! Maar kom op, blijven hopen!



Ik heb jullie NOD al ingevuld.



En vandaag zijn ook bij mij de :twisted: :twisted: gearriveerd.

We gaan gewoon gezellig samen naar de volgende ronde! :wink:

Hallooooooo, mag ik er ook op??

Ik weet eindelijk weer eens wanneer mijn NOD is.

Lang leve de Clomid!!!



Mijn NOD is 4 juni.



Liefs Esther :*

@Juf_Essie1 wrote:

Hallooooooo, mag ik er ook op??

Ik weet eindelijk weer eens wanneer mijn NOD is.

Lang leve de Clomid!!!



Mijn NOD is 4 juni.



Liefs Esther :*




Hee dat is fijn zeg!

Ik heb je op de lijst erbij gezet!