NOD lijst: wie doet er nog mee?

hoi meiden,

Weet iemand hoe het met trying gaat? Is zij nog op vakantie?

Zo en nu is het eindelijk weekend! :stuck_out_tongue:

Gaan er nog wat dames wat leuks doen?

Ik zelf zit aan de pc geplakt om mijn rapporten af te schrijven, ben blij als het maandag is. :roll:

liefs syts

@syts wrote:

hoi meiden,

Weet iemand hoe het met trying gaat? Is zij nog op vakantie?

Zo en nu is het eindelijk weekend! :stuck_out_tongue:

Gaan er nog wat dames wat leuks doen?

Ik zelf zit aan de pc geplakt om mijn rapporten af te schrijven, ben blij als het maandag is. :roll:

liefs syts

Volgens mij ging Trying rond 8 mei voor 2 of 3 weken weg…

Ze neemt het er van! Ik hoop dat ze een fijne vakantie heeft (gehad) :smiley:

Dit is echt wel vervelend… vandaag zit ik op dag 58 van mijn cyclus… Ik ben nog steeds niet ongi en de test gaf negatief aan… :?

hey ladies,

hier ff een berichtje uit het errug regenachtige zuiden!

Ikke: jeetje zeg nu moet je wel erg lang wachten meis, ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt ofwel een positieve test danwel de duiveltjes dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Ondanks dat morgen mijn nod pas is, heb ik vandaag al getest:

bij ons is een kampioensfeestje in de kantine en had 2 biertjes gehad en voor mijn gevoel was dat niet goed. Dus moest toch naar huis omdat het etenstijd was. Eenmaal thuis getest als ie negatief is dan zou ik terug gaan, maar zoals je ziet ben ik dus thuis wat het was een …wazig…+! :dance:

Nou ik hoop echt dat ie nu blijft zitten! :pray: :pray:

Zodra de plus vetter is zal ik wat hormoontjes naar jullie blazen!!

nou tot snel,

Claudie :angel: :-*

Gefeliciteerd Claudie :clap: en zal voor je :pray: en :thumbup: dat het blijft zitten en die hormonen kan ik wel gebruiken hihi

Groetjes janet

Vervelend Ikke, die onzekerheid! Ik :thumbup: voor je!!

Claudie: Gefeliciteerd! Wat en goed nieuws zeg.

Hoi meiden

Nou, ik ben inmiddels alweer over mijn NOD heen, maar de Russen zijn nog steeds niet gearriveerd.

De test is negatief, dus ik wacht nu toch maar tot ze binnen komen vallen…

Liefs Esther :

Claudie van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat het goed zal gaan! :thumbup:

De rest heel veel sterkte. Ook voor mij beginnen nu de zenuwen een beetje te komen. Het is bijna zover, nog een paar dagen en dan weten we of de IUI gelukt is… :pray: :pray: :pray:

Zal jullie dit weekend laten weten hoe het ervoor staat.

Liefs Daniëlle

hey ladies,

bedankt voor de felicitaties!! :inlove:

Vandaag nog een keer getest en de plus was vetter!! Nu de 1e weken doorkomen daarna kan ik pas echt genieten tenministe dan heb ik meer hoop dat t blijft zitten :shifty:

Daantje wat spannend ik :pray: en :thumbup: voor je hoor en natuurlijk voor iedereen die hier weer in de spannende w8dagen zit!

De rest klus ze en wie weet wat het jullie gaat brengen!

tot snel,

Claudie :-*

Juf Essie en Daan: Spannend zeg! Ik blijf :thumbup: :thumbup: voor jullie!

Nou meiden, de feestweek is hier weer begonnen :cry:

Wil je mijn NOD op 11 juli zetten?

Liefs Esther :

Ik heb je er weer bij gezet juf_essie1

Op naar de volgende ronde weer.

Morgen moet ik naar de gyn, ik begin nu toch wel de kriebels te krijgen…

Hallo iedereen

Zie dat ik nog heb vergeten door te geven dat ik van de NOD lijst mag. We weten vanaf 26 mei dat we niet meer moeten hopen, er is geen enkele kans dat we op natuurlijke manier zwanger kunnen geraken wegens veeeeeeeeeel te weinig zaadcellen bij mijn mannetje en veel te slechte zaadcellen om het te laten slagen…

Onze enige kans is ICSI, het was vrij hard om dit te verwerken, maar ik denk dat we er stilaan voor gaan gaan…

Als ik jullie een goede raad mag geven: indien jullie ook al zo lang bezig zijn en het is nog geen enkele keer gelukt, ga dan ook naar de gyn en dring aan op onderzoeken. Wij deden dit ook en kregen ze, met dit resultaat als gevolg. Indien we dat niet hadden gedaan, was dat misschien pas binnen 1 jaar of zo gedaan en volgens de gyn gaan de kansen telkens weer een beetje achteruit! Al wens ik dit dus niemand toe, maar je weet maar nooit hé!

Veel succes aan iedereen…

Groetjes

Ami

Jeeeeee, Amidala,

Wat rot is dat voor je!!!

Je mannetje moet zich volgens mij wel heel erg schuldig voelen… alhoewel hij er natuurlijk ook niks aan kan doen…

Maar wat betekent ICSI dan wel? Of stel ik nu een domme vraag?

:-*

Goh, dat is schrikken zeg!!!

Wat een rot bericht hebben jullie gehad.

Ik hoop dat je snel aan de beurt bent.

Hou je ons op de hoogte?

knufffff

hé Bagheera ik heb je verhaal net gelezen bij je topic wat is dat voor een rare (&%^%& heb er geen woorden voor.

Kom maar lekker terug naar ons Brabantse land (zegt hier een rasechte Brabantse)

Ga inderdaad naar je ha en vraag om een andere gynaecoloog en/of zkh!

Ik zie in jullie lijst Chantal nog staan, maar zij is zwanger want zij heeft zich inmiddels bij de feb-mama’s gemeld dus die kan je van de lijst halen! Ze is denk ik vergeten om t hier door te geven.

Nou ik wens jullie echt t allerbeste en heel veel succes en hoop dat jullie ook binnenkort met geweldig nieuws komen, hier nog flink wat hormonen en ik laat nog wel eens van me horen.

Doei,

Claudie :angel:

Dank je Claudie!

En ik haal Chantal van de lijst, bedankt voor het doorgeven!

Ik hoorde het liedje van Guus Meeuwis, van: “dan denk ik aan Brabant want daar brand nog licht!” en dan moet ik weer :cry: :cry:

Pfff ik ben ook zo’n muts. Als ik eenmaal ga, dan blijf ik om alles huilen :roll:

Hallo allemaal,

Er zijn nog geen rode :twisted: gesignaleerd. Ben anders altijd op tijd of te vroeg ongesteld. Heb al wel ruim een week af en toe wat krampen in de onderbuik, maar verder nog niks… Heb vanmiddag een test gedaan, want ja, je bent toch verschrikkelijk nieuwsgierig. Was wel een domper, want een dikke vette min! :cry: :cry: :cry:

Ik weet wel dat soms een test iets te vroeg gedaan kan zijn, en dit niet altijd betekent dat je niet zwanger bent, maar toch. Maakt me niet bepaald vrolijk.

Nog ff afwachten dus…

hallo allemaal,

Bagheera heb ook je verhaal zitten lezen wat een ongelovelijk… gyn.

Dat mensen zo met anderen om kunnen gaan.

gewoon even een dikke knuf :-* wat een … ik kan er niet overuit dat iemand zo iets doet.

Ik zou bijna zeggen dat de persoon prima in de autisten klas plaats kan nemen bij ons op school. :wink:

Bij ons is het ook wachten op de :twisted: duiveltjes. Hebben natuurlijk ook de test al gedaan omdat we niet konden wachten maar was ook dik negatief.

daan ik zal voor je :pray: duimen.

liefs syts

hoi meiden,

nou de :evil: :evil: zijn weer in grote getalen gekomen. Wat is dat toch balen zeg!!!

zou ik weer op de lijst moegen voor 17 juli.

liefs syts