@ Jiska
Ja, ben ook erg blij dat ik die ‘magische grens’ nu al voorbij ben èn dat ik onder extra controle sta bij de internist…
Enige ‘kwaaltjes’ zijn momenteel eigenlijk regelmatig pijnlijke borsten, slecht slapen 's nachts en dus snel moe overdag (vooral als het erg warm of beneuwd is). verder eigenlijk niets. 8)
Maar heb bij m’n zoontje ook bijna nergens last van gehad, dus word er gelukkig niet ongerust door.
Ook voel ik beeb sinds een aantal dagen al héél af en toe. :inlove:
Verder druk met slaapkamer omstellen, verfen en ‘babyvriendelijk’ te maken. Daarna zijn de badkamer en de w.c. aan de beurt. Heb er enorme zin in, maar zie wel een beetje tegen al het georganiseer en het vele werk op… :shifty:
21 juli staat genoteerd en extra :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
voor komende week.
Maris wat spijtig…dikke knuffel en ik duim voor deze ronde :thumbup: :thumbup:
Lunastar: al indicaties dat je morgen je kindje in je armen gaat houden of is alles nog rustig? Ga voor je duimen meid!
nog alles rustig hier 111, straks weer naar gyn en ook aan monitor… enkel de voorweeën blijven opkomen, maar het stopt ook elke keer weer… dus is afwachten
Hoe gaat het met jullie dames???
mijn duimen draaien door :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Oei oei, spannend!!!
Het zal nu echt niet lang meer duren dan? Ga heel hard aan je denken morgen, in de hoop dat het helpt met een makkelijke en snelle bevalling. Zet 'm op!
Hoi dames
Hoe gaat het hier???
Ons meisje is er dan eindelijk na een week overtijd… op 14 juli na het breken van de vliezen om 9u40 is ons meisje om 12u05 geboren… Het was heftig… maar we waren dag later al thuis omdat alles vlotjes gaat…
Ze is een grote eter… maar alles gaat hier goed… ze heeft snachts al mooie uurtjes slaap…
Ik blijf voor jullie duimen meiden :thumbup:
Maris proficiat meid, laat je weten wanneer je precies bent uitgerekend
Hoe gaat het met de andere dames??? :thumbup: :thumbup:
hai hai
Van harte gefeliciteerd met je mooie wondertje Jade (die naam vind ik ook zoooo mooi!! ) Ben wel benieuwd naar je bevallingsverhaal, schrijf je m een keertje op bij kraamtijd??
Hier gaat het wel hoor, nog steeds niet zwanger helaas maar we gaan met frisse tegenzin maar gewoon door.
Naar de dokter gaan om te laten checken begint steeds meer naar boven te komen, was ik eerst nog niet aan toe maar nu dus steeds meer. Dus als het deze maand niet raak is dan ga ik echt! Ben het wachten zooo zat!
Dusss…hier nog geen goed nieuws, maar ach! We genieten maar extra van het mooie weer he :mrgreen:
Greetzz Jiska
Gefeliciteerd Lunastar! :dance:
Luna :**: is vast en zeker errug trots op haar kleine zusje! :-*
En Maris zwanger zie ik! Gefeliciteerd! :dance:
Voel beebje inmiddels echt dagelijks en ook al echte trapjes (i.p.v. ‘plopjes’). Gisteravond trapte ukkepuk zelfs 1x zò hard, dat ook papa het kon voelen! :inlove:
Morgen afspraak bij de internist (vanwege m’n darmziekte), is onderzoek i.v.m. de zwangerschap, dus hoop op ook een (mooie) echo morgen! Gyn. is 18 aug. pas weer aan de beurt. :mrgreen:
Zo, ga maar es wat eten, begin toch wel honger te krijgen zo langzamerhand :oops: …
Hoi dames
Hoe gaat het met jullie…
Heb even het lijstje nog eens aangepast… laat me weten als het niet klopt…
Oh ja hier gaat het héél goed…
alleen heeft Jade gisteren spuitjes gehad… en heeft ze er nu wat last van…
oh en bevalligsverhaal staat er hoor " http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2841907&highlight=#2841907 "…
Verder ben ik 2 weken geleden geopereerd aan de galblaas die door zwangerschap ontstoken was geraakt… en het was nodig want ook de lever begon ontstekingswaarden te tonen… maar we zijn al goed hersteld…
Meiden die nog hopen op een wondertje ik duim nog steeds voor jullie :thumbup: :thumbup:
zwangere dames… genieten hé
liefs van ons :inlove:
hai hai,
hier gaat het wel hoor. Nog steeeeeeeds niet zwanger helaas. Ben vandaag begonnen met ovulatietesten, ben benieuwd of dat eens gaat werken. De stap naar de dokter heb ik in gedachte al tig keer gezet…nu nog in het echie :shifty:
Verders hier druk met oppaskiddies en met dochtertje-lief en ga ik overmorgen nog ff een weekje op vakantie (tijdens de klusdagen, dus alle tijd :mrgreen: )
Fijn dat met jou weer alles goed is enne…show eens een paar mooie fotootjes van je meissie!! Misschien werkt het aanstekelijk.
:-* Jiska
dit is de recentste… je kunt ook even kijken op showforum…
dit is de recentste… je kunt ook even kijken op showforum… http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=60631&postdays=0&postorder=asc&start=300
:inlove: wat een moppies!!! Ook duidelijk zusjes he…zelfde ogen! lief hoor!
Wat dat betreft ben ik ook zooo benieuwd hoe een 2de kindje eruit ziet. Lijkt het op Sanne, of lijkt het meer op mij (Sanne is duidelijk een kind van dr vader namelijk :mrgreen: ). Kan je nagaan…ben nog niet eens zwanger en NU al nieuwsgierig!! hihi
Nou geniet lekker van je meiden joh!
:-* Jiska
hoi dames
111 proficiat meid
Elmo dikke knuffel, hopelijk ben je nu vlug aan de beurt
Hier gaat alles goed, we laten de natuur beslissen of we 3de wondertje mogen krijgen, maar ik ga er zelf niet zo mee bezig zijn, want ons verleden voor Jade geeft me niet veel hoop en wil dus niet te véél teleurgesteld zijn.
Ik blijf voor de klussers duimen :thumbup:
liefs :inlove:
luna: wat ontzettend leuk om je weer eens te lezen. Fijn dat alles goed gaat met Jade en een derde…eerst maar eens genieten van dit moppie toch? Daarna maar weer verder kijken, zou het knap vinden van je als j het inderdaad los kan laten (denk niet dat ik het kan, aangezien ik heeeel graag 3 kindjes wil).
Hier gaan we inderdaad nog " vrolijk" verder. We zijn ondertussen naar de gyn. geweest en de eerste onderzoeken zijn gestart. 27 januari weer terug en dan horen we weer meer hopelijk. Deze week iig ons huiswerk doen :mrgreen:
111: ik had je al gezien bij de augustus-mama’s. Super joh, echt heel fijn. Had in eerste instantie ook goede hoop voor die maand, maar helaas. Nou ja. September is ook een mooie maand toch?? Ik ga er voor iig.
Groetjess Jiska
idd Elmo we genieten vollop van Jade en Luna… en we zien wel wat de natuur intussen beslist
ik hoop voor jullie dat het toch mag lukken zonder al die medische rompslomp… wat leuk is anders
ik duim in ieder geval door :thumbup: :thumbup:
Meiden voor iedereen een mooi 2009 en voor Elmo een zwangerschap en een prachtig beebje
en voor de andere dames ook een prachtig beebje
heey dank je wel he meis!! Jullie ook een gaaf 2009, lekker met je kleine moppie :inlove:
eerlijk gezegd vergeet ik dit topic altijd :oops: Daardoor schrijf ik nooit hier en volgens mij ook verder niemand anders meer…
Misschien is het anders een idee om dit topic te sluiten?? Wat vind jij Lunastar?? We zijn de enige die nog schrijven, Iuno is ondertussen ook bevallen van een zoon, dus ben ik nog de enige niet zwangere geloof ik hier.
Ik ben iig heel blij met al het medeleven hier en we gaan ook in 2009 gewoon weer door met hopelijk een positief resultaat.
Liefs Jiska