NOD-lijst, deel 7:je mag de moed even verliezen, maar de hoo

je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven!!

Lijstje

Hopen op een beebje

??? - Deedee (51 ) gaan mogelijk voor adoptie

02/01 - elmo

zwanger

bevallen

danja: onverwacht bevallen op 11/07/2007 van Madeleine Aurora

petra: uitgerekend voor 27/07/2007, 2e kindje, bevallen op 31/07/2007 van een zoontje Owen

Patricia uitgerekend voor 27/08/2007, bevallen op 26/08/2007 van een dochtertje Nesrin

Loetje uitgerekend voor 19/10/2007; 2e kindje, bevallen ???

danielle uitgerekend voor 10/12/2007; 2e kindje, bevallen op

17/12/2007 van een zoon Luca

cheyenne uiterekend voor 01/01/2008, bevallen op 5/01/2008 van een dochter Sara Britt

Dominique uitgerekend 14/02/2008, 1e kindje, bevallen op 20/02/2008 van een zoon Jarid

Inge uitgerekend 27/02/2008, 2e kindje, bevallen op 25/02/2008 van een zoon Wesley

Hoop uitgerekend 27/03/2008, 1e kindje, bevallen op 22/03/2008 van een dochter Liënne

Whoesie uitgerekend 11/05/2008, ??? kindje, bevallen op 15/04/2008 van een dochter Selina

vientje uiterekend 02/05/2008; 2e kindje, bevallen op 1 Mei 2008 van een dochter Felicia

Lunastar uitgerekend 07/07/2008, 2e kindje, bevallen op 14 Juli 2008 van een dochter Jade

Wilma32 uitgerekend 14/07/2008, 1e kindje, bevallen op 27 juli 2008 van een zoon Dylano

babymuisje uitgerekend 11/11/2008; 1e kindje, bevallen 3/11/2008 van een dochter Eva

poohuitgerekend 15/11/2008; 1e kindje, bevallen op 7/11/2008 van een dochter Lianne

Iuno uitgerekend 02/01/2009, 2e kindje, bevallen op 30/12/2008 van een zoon Matti

MamaGer uitgerekend 18/03/2009, 2e kindje, bevallen op 17/03/2009 van meisje Tess

Maris uitgerekend 10/03/2009, 1e kindje, bevallen op 21/03/2009 van een meisje Jasmijn Aimee

Is het je tòch gelukt, cool! :smiley:

Klinkt misschien stom, maar hopen dat dit topic niet al te druk bezocht zal worden… :wink:

MamaGer, hoe is het?

:oops: hier al een tijdje niet meer gekeken.

Omdat het nog maar mijn eerste ronde was heb ik me aangesloten bij de april stoppers van 2008, ik denk dat ik daar ietsje beter thuis hoor.

Ik heb afgelopen maand gewoon mijn menstruatie gehad helaas, dus we kunnen weer flink aan de slag komende ronde!

sjonge!! ik vroeg me al af waarom ik geen berichtjes meer kreeg! Maar er is gewoon een nieuw deeltje geopend…zucht! :mrgreen:

Luna: ziet er netjes uit hoor meis, dank je wel!

ik hoop ook dat het rustig blijft hier, betekend dat iedereen zwanger is straks en het te druk heeft met beeb!

Hier allerlei goeie verschijnselen, maar ik durf niets meer te hopen, mn lijf heeft me afgelopen jaar al zovaak in de steek gelaten en voor de gek gehouden dat ik maar nergens meer vanuit ga. Ben iig wel BEKAF!

Nou ja…over een weekje weet ik weer meer, duimen jullie stiekem toch weer voor me aub?

Luna: Hoe is het met jou? laatste loodjes alweer he meid, heerlijk hoor!

Iuno: Jij al bijna door de spannende tijd heen, heerlijk meis. Ben je al goed aan het genieten??

Groetjes Jiska

@ Elmo

Bijna, wacht nog ff de echo van komende woensdag af. :wink:

Duimen draaien hier op volle toeren!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :smiley:

@ mamaGer

Duim ook voor jou, dat de volgende ronde meer resultaat heeft!

Hallo,

Misschien zit ik hier helemaal verkeerd, ben hier voor het eerst en ik vraag me af was NOD is. Is dat de dag waarop je ongesteld moet worden?

Wij zijn deze maand voor de 5e keer aan het proberen voor een eerste kindje.

Ik heb gisteren en/of vandaag mijn eisprong gehad en ik hoop het niet maar als ik ongesteld word is dat woensdag 3? juni.

Groeten Sereph

Hee Sereph,

welkom hier, altijd gezellig nieuwe mensen.

Je NOD is inderdaad de dag dat je ongesteld moet worden, je Niet Ongi Dag, tenslotte hopen we dat allemaal als we zwanger willen worden.

Ik ga voor je duimen dat het deze ronde raak is bij jullie!

Groetjess Jiska

Dank je wel.

Ik hoop voor jou dat het raak is deze keer!

welkom sereph… ik zal je in het lijstje zetten… zodat we kunnen duimen :thumbup:

Elmo ook voor jou :thumbup: :lol: :lol:

Iuno woensdag echo… spannend :thumbup:

Hier inderdaad laatste loodjes… en ik begin het te voelen :lol: maar geniet nog volop van deze zwangerschap…

Meiden mijn duimen draaien :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik zal volgende maand mee doen: eerst even wachten wanneer ik ongi word!

spannend Maris, maar ik kan je voor vandaag al in de lijst zetten als je wilt… :thumbup: :thumbup:

kun je doen, maar ik ben vrijdag pas weer hier online, dus moeten jullie 4 dagen afwachten… :wink:

is al gebeurd… en duimen blijven draaien voor al de NOD dames… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ja ik duim ook nog voor mezelf :lol:

maar heb niet zo veel hoop deze maand.

wel sinds 2/3 dagen misselijk en ‘draadslijm’…

Lekker he die details :lol:

nou hier de moed weer even goed verloren… :cry:

duveltjes zijn vanacht onverwachts gearriveerd. :evil:

nieuwe nod…ik ga maar uit van 28 dagen gewoon dus dan wordt het 24 juni (fijn…in mn vakantie… :twisted: )

groetjes Jiska

Elmo wat spijtig meid

dikke knuffel :inlove:

dank je wel :-*

voel me vandaag al iets beter…we gaan maar weer vrolijk verder he! :roll:

Eventjes een vraagje. Ik zit al een jaar bij een acupuncturist (ivm een allergie, die nu overigens weg is) en nu heb ik haar verteld dat we een kindje willen. Zij heeft mij nu ‘geprikt’ en vlak voor mijn eisprong gaat ze het nog een keer doen. Heeft iemand hier ervaring mee???

Kus, Gitje

Hoi meiden hoe gaat het met jullie???

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

afwachten nog een paar dagen tot de ongi komt en dan vrolijk verder op de lijst!

En bij jou lunastar?