ook afwachten… anders kun je toch niet doen
het wordt dus spannend… nog 4 daagjes voor je meid :thumbup:
nee niet spannend deze maand, kans is minimaal dat ik zwanger ben, hub was weg op het moment dat ik hem ‘nodig had’ ahhahahaha
Juli gaan we er weer voor!
ah zo… maar toch je weet maar nooit… kan ook ervoor of erna hé
en anders duimen omhoog voor de maand juli :thumbup: :thumbup:
hahah ja dat zei ik al in een ander deeltje hier; dan moet hubbie wel een superzaadje achtergelaten hebben :lol:
In juli gaan we er gewoon weer voor, vind het deze maand niet zo erg dat het niet gelukt is.
Misschien omdat ik me er al in het begin bij had neergelegd dat het niet zou lukken.
Hallo dames,
Zal ook weer eens een berichtje hier achter laten.
Gisteren m’n ‘12 weken echo’ gehad. Alles :thumbup: !
Enne… blijf heel hard duimen voor de dames bij wie het tot nu toe nog niet heeft mogen lukken… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :hug:
Mag ik ook mee doen? Vandaag voor 't eerst ongi sinds ik op 25 mei ben gestopt, dus ik heb blijkbaar een cyclus van 31 dagen.
Eerstvolgende NOD zou 26 juli moeten zijn. We gaan voor onze eerste beeb en ik ben “lid” van de mei 2008-stoppers.
Groetjes,
Mariska
hey nog een mariska :lol:
Gezellie!
Wist niet dat je zo heette? :think: :mrgreen: :mrgreen:
Hahaha, ja, echt! Kan er ook niets aan doen.
Bij de mei-stoppers zit er ook nog een…dacht al dat die naam een van de vereisten was om uberhaupt op 't forum mee te mogen doen, hahahaha.
Heb er nog nooit zoveel bij elkaar gezien! :mrgreen:
nee he??
Jij bent ook al de 6e hier op het forum die ik ken!
…krijgen we nu groepskorting? :mrgreen: …
whahahaa :lol:
welkom mariska (111) ik zal je in de lijst zetten
en ook voor jou toi toi toi :thumbup:
Thanx Lunastar.
Voor jou zit het er bijna op zie ik.
Thuisbevalling of ziekenhuis, en weet je al wat het wordt?
poly-klinisch en het wordt een 2de meid…
heb ff het lijstje up to date gemaakt, laat maar weten als het niet klopt
voor iedereen :thumbup: :thumbup:
Och wat ben ik ook een ei…staat natuurlijk gewoon in je onderschrift. Sorry!
Maar jij ook heel veel succes, zal dit topic nauwlettend in de gaten houden om te zien of er al nieuws is. Zet 'm op alvast en vergeet ons de foto’s niet te laten zien als je er aan toe bent!
zal ik zekers doen
Alles nog oke, Lunastar?
Toch wel driftig aan 't aftellen nu denk ik?!
Ik ben al zenuwachtig voor je! :mrgreen: :mrgreen:
loop (lees waggel :lol: ) nog steeds rond, maar we zijn idd aan het aftellen…
Hoe gaat het met de nod-dames???
mijn duimen blijven draaien voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup:
liefs lunastar :inlove:
lunastar; je mag mijne weer updaten…
hai hai, door vakantie ook al even niet geweest maar hier ook een nieuwe nod…zucht! 21 juli worden ze weer (niet) verwacht.
lunastar, het wordt nu spannend meis, hopelijk hou je het een beetje vol met dit warme weer. Maar zo min mogelijk doen, behalve bevallen dan :mrgreen: Sterkte met die laatste loodjes en het wachten :roll:
Mariska (111) welkom hier, gezellig weer een nieuw iemand erbij. Ik duim voor je dat het snel raak is meid! Ik heet Jiska, 30 jaar en ben al trotse mama van een klein bijdehandje (zie banner). Nu zijn we al helaas ruim een jaar bezig (de ene keer iets intensiever dan de andere keer) en nog niet zwanger dus ik duim ook elke maand voor mezelf :mrgreen:
Maris, jammer dat de duveltjes er weer zijn zeg :evil: Op naar de volgende rond, duimen blijven draaien!
Iuno, fijn dat je 12 weken echo goed was zeg :dance: wat een geruststelling is dat toch altijd weer. Nog veel last van kwaaltjes? Ik hoop het niet voor je en dat je lekker kan genieten! :-*
Ik ga me nog even melden bij mn april '06 mama’s en dan maar eens aan mn eten beginnen.
greetzz Jiska