Beebiedroom…Gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :dance: :dance:
Mijn NOD mag naar 13 mei…
Bianca ik hoop ook dat je in mei een positieve test hebt :!:
Mijn NOD mag naar 16 mei, ronde 23!
Zijn er nog mensen die de lijst bijhouden?
:-* Deedee
hoi dames
woensdag was de bloedtest negatief, dus niet zwanger… gisteren normaal mijn nod, maar tot nu toe nog niks, maar had deze morgend wel licht bruinverlies, dus ze zullen zich wel komen aanmelden…
Nu na 4 iui’s hebben we besloten ff uit de mmm te gaan en terug de natuur haar gang te latne gaan…
Hè wat rot
Ik hoop dat de natuur jullie volgende ronde echt het geluk gunt.
nieuwe NOD 31/05…
thx chelleke…
ik blijf ook voor iedereen hier duimen :thumbup: :thumbup:
Lunastar, wat jammer dat je toch weer een nieuwe NOD hebt…
Wat duurt het toch lang hè, als je graag wil!
Ik geloof niet dat de NOD lijst nog erg in trek is, het is hier zo stil! Hij is ook weer lang niet aangepast!
Ik duim voor iedereen die het nodig heeft!
Balen Lunastar
Mijn NOD begint zo langzaam aan weer aan te komen. Ik merk er alleen nooit wat van…nooit van mijn eisprong en nooit dagen van te voren iets…Alleen op de dag zelf van de NOD, als ik ongi word/ben dan heb ik veel buikpijn. Maarja het is maar weer afwachten…al ik ben ik dat strontbeu…bleeh!
Ga zo lekker slapen, vannacht niet kunnen slapen en sliep pas rond half 9 tot half 12 vanmorgen :thumbdown:
ja het is hier rustig,
ikzelf heb momenteel niet echt een idee wanneer mijn nod is, ik heb een banner genomen vanuit mijn langste cyclus uitgaande, maar ja kan maar zo eerder nog later zijn
Ik duim ook voor alle anderen die zo graag zwanger zouden willen zijn,
momenteel is dit weer de 1e maand sinds 3 cyclussen dat ik hoop kan hebben op een zwangerschap,
Hoi hoi
Het is idd erg stil hier. Morgen is mijn NOD. Spannend weer. Ik heb echt geen idee wat het me gaat brengen deze keer!!!
Liefs,
Hoop
ow morgen jenod spannunt zeg, hoperdehoop joh,
jammer dat je geen idee hebt, soms heb je echt een voorgevoel, tja kan dan zo anders zijn,
ik ben beneiuwd joh wanneer zou je evt gaan testen als je morgen niet ongi werd,
nou toedels
Ik denk dat ik pas na 5 dagen ga testen. Mijn langste cyclus was 35 dagen en ik ben nu uitgegaan van 30 dagen.
ow zo ja, ja dan kun je ook beter langer wachten,
mijn langste cyclus was 38 dgn, dus eerder zou ik ook niet doen eerder bij 40 dan, wel spannend hoor duurt altijd zo lang die 5 dgn he ?
succes :-*
Ik hoef niet meer te wachten.
De :evil: :evil: :evil: :evil: zijn er.
Nieuwe NOD 3 juni!
:twisted: :twisted: :twisted:
Luitjes, er is heel lang niks meer gebeurd hier op de lijst, vandaar dat ik nog niet veel heb aangepast…
Ik ga morgen weer een updateje doen… ik doe mijn best!!!
Hoop spijtig dat je ongi bent geworden… zo vreselijk steeds die domper hé…
Meiden mijn duimen draaien nog steeds voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup:
ikzelf kan zien aan mijn temp-lijst dat mijnongi komt ik heb net 3 dgn hoog gezeten kwa temp en nu daalt ie weer heel stijl, dus geen zwangerschap deze maand voor ons.
Maar volgende maand hebben we weer iets meer zicht in de dagen van cyclus, we hebben nu ig wel goed geklust naar mijn mening op de vr b dagen, maar toch niet gelukt, we gaan weer verder…
ik zit overigens op dag, 25, dus wel een heel vroege daling van de temp, ms dan ook een vroege ongi? ms iemand die dat weet hoe dat gaat?
@beebiedroom wrote:
Ik ga morgen weer een updateje doen… ik doe mijn best!!!
Wil je mijn NOD dan op 10 juni zetten? Ronde 24 alweer.
Bianca, hoe is het nu? Het kan ook een tijdelijke daling zijn geweest toch? (innesteling, of het kan ook ergens anders aan liggen?)
deedee spijtig dat je ongi bent geworden…
dikke knuffel meid :inlove:
he jammer van je ongi meid klote zeg
mijn temp is na 2 dgn lager iets hoger weer, we duimen weer, nog een week of 1 derhalf en dan zullen we het weten,
maar ik heb al weer 3 dgn buikpijn rugpijn dus zal wel weer ongi worden,